-
20:23:46 3.4.2011
takze VAE vycisten, bylo to pekne zasvineny tak ze ten valecek uvnitr ani sam nechtel vypadnout, az po proplachnuti WD40 , volnobeh dnes nepadal a ani po brzdeni motorem delsi dobu to ustalo jen jeste malinko dostelovat vlnobeh ma tak 950 coz je zbytecne moc
-
08:17:08 2.4.2011
1) seštěluj volnoběh dle zde uvedenýho návodu
2) VAE ventil kontrolku nerozsvítí.. v coupe i tipu ho mam dopojenej..
3) kontrolku rozsvítí spíš problém se směsí..
odpojení čidle mi kontrolku nerozsvítilo.., krom snímače vačky,/kliky..)
-
22:23:28 1.4.2011
tak o vikendu zkusim VAE vycistit, mam cerstve vymenenou lambu , spotreba uz klesla a koureni je myslim taky pryc jen dnes mi zase svitila kontrolka vstriku :( , cesta domu v pohode ale po 15 minutach stani po nastartovani jsem to drzel plynem asi prvni minutu pri neutralech aby to nezdechlo pak se cestou rozsvitilo to vstrikovani hlavne pri jizde z kopce zarazena 5 a bez plynu, co vsechno zpusobi rozviceni kontrolky vstriku?
-
16:24:04 31.3.2011
novej jedině ve fiatu..elit a kelly jsous račky a takovýhle díly necedou.. resp, i kdyby vedly, tak bych to tam nebral..
-
09:02:37 31.3.2011
K sehnání určitě je, ale tuším že cena byla kolem 4táců, takže bych spíš šel cestou koupit od někoho starší funkční. Nejdřív ale vyměnit s někým kdo ho má ok a vyzkoušet ať máš jistotu.
-
20:35:37 30.3.2011
novy ale kolik to bude stat? navic v ani v ELITU ci Kelly jsem to nenasel.
-
20:28:27 30.3.2011
Nebo lepe receno :-D nemen a kup rovnou novy :-D
-
08:47:47 30.3.2011
Je to tu už mnohokrát, pokud ti to chcípá při dobržďován je to na 90% VAE ventil někdo tomu říká krokový motůrek.
Když se postavíš k motoru tak na pravé straně mezi sáním a motorem je takovej kovovej váleček vedou do něj drátky. Vyndej ho rozeber tu část kde jsou ty pružinky vyčisti pak vrať zpátky a vyzkoušej (nezaměnit pořadí těch pružinek!), když budeš mít štěstí bude to fungovat. Nejspíš ti to ale nepomůže a tak ho budeš muset stejně vyměnit za jinej.
-
23:06:22 29.3.2011
a pak chvili na to to musim hlida protoze take v tu chvili se snizi volnobeh z cca 1000 na 800 otacek, odpoledne jiz nezdechne i kdyz obcas otacky spadnou pod 850
-
23:03:53 29.3.2011
tak jeste blizsi specifikace kdy zarucene chcipne a to par minut po rannim nastartovani pri jizde z kopce bez plynu (zarazena 5.) cca 300m pri prijezdu ke krizovatce po seslapnuti spojky a pokusu preradit padnou otacky a nestihnu pri tom vcas dat plyn tak chcip
-
14:23:57 27.3.2011
Je mozno proverit tim ze ho vymenis za jiny kousek.Najdi si tu forum,resilo se to tady s otackama.
-
09:09:13 27.3.2011
krokový motorek kde? je možno prověřit?
-
08:44:35 27.3.2011
Zeby odchazel krokovy motorek?Nebo svicky?
-
23:21:22 26.3.2011
po vyřazení padnou otáčky často nejpreve pod 800 a pak se zvýší kam patří , po ránu když je to studený to má tendenci chcípnout, coz se mi párkrát i stalo jeste po cca 1km , co vse bych mel zkontrolovat? jak proveřím třeba funkčnost VAE ventilu?