-
16:16:52 5.3.2011
já tam žádné lanko nemám, jenom hejbu tím plastem na kterém je dole u kulisy tokový výstupek který zvednutím prsty obejdu a dám zpátečku, tak to mám originál, mě stačí dát ten plast dolů, zkrátit řadičku a jeto, nedávno jsem měnil kulisu a fakt tam žádné lanko není.
-
18:41:24 4.3.2011
Mal som to na saxe, bolo to lepšie, bol tam shortshift.
-
16:57:08 4.3.2011
samozřejmě to co jsme napsal platí pro řazení táhly..lanovody to mohou mít nějak jinak..
jo a jediný auto kde s ezkracovalo řazení byla felda/fáčko, rptože tam to je tragédie..
u VW, fiatů, chcanky (kadet GSi 16v) se nic netropilo:)
-
15:18:15 4.3.2011
Honza diky za radu cez vykend sa na to mrknu
-
05:39:21 4.3.2011
lanko máš na zpátečku!
každopádně kdo někdy upravoval nějakou šáde, tak princip zkrácení drah je jednoduchej - kouli s radičkou posuneš o 5cm vejš, spodek řadičky pod koulí nastavíš o těch 5 cm co jsi přidal a máš drhy zkrácený...
nezkušená ruka pak těžko trefuje kvalty:)
-
20:58:39 3.3.2011
mě na tý řadičce štve to lanko jak je zespoda přidělaný na tý tyči pod manžetou.. musí to tam být a k čemu to vůbec je?
-
20:55:00 3.3.2011
nejsem odborník ale kulisu si myslím, že nezkrátíš, je dělaná přímo na převodovku a kdyby jsi nějak zkrátil dráhy, tak by ti nemuseli zapadávat rychlosti, jedině řadičku zkrátit, na tom nic není.
-
19:57:12 3.3.2011
Nikdo nic?
-
20:03:28 27.2.2011
Caute kluci nevedel by mi nekdo poradyt ako skratit radenie (kulisu) na prevodovke?