-
11:05:38 14.2.2011
tak jsem to nemyslel... mrkni se mi mimo soutěž...
-
18:25:21 13.2.2011
To je fakt...
-
18:12:37 13.2.2011
Dobrej nápad začít štelovat šroub na kterej niko nikdy nesahal a je nastavený jak má, že by se po druhým startu sám sešteloval do jiných hodnot? Hledej jinde, tímhle to nebude..
-
17:45:43 13.2.2011
No jo i na poprvé krásně chytne, otáčky vyletěj tam kam mají, ale pak klesaj a když se tomu nepřišlápne tak chcípne. Na podruhé ok i bez plynu.Na ten šroub volnoběhu se mrknu...
-
11:50:22 13.2.2011
řekl bych, že se tady motáme stále kolem třech čidel, který buď mechanicky kecaj při nízkých teplotách nebo maj zasraný kontakty..
-
10:35:25 13.2.2011
A co se spotřeby týče tatík s tím jezdí do práce 5km (asi ta nejhorší vzdálenost pro provoz auta) každý den a pod 7l/100km se nedostane.
-
10:32:20 13.2.2011
Martian: Máme doma přesně to samé vozidlo a v létě chytá napoprvé, při teplotách okolo nuly to udrží volnoběh až na druhej start a když je pět pod nulou, tak někdy až napotřetí. Je to Ital, nemá rád zimu. :-)
-
17:50:43 12.2.2011
není to Fiat? :-)
Hele Martine tohle se tu řeší furt už několik let a ještě to nikdo nerozlousknul, italská závada.
Jentak mimo soutěž, když se koukneš na šroub volnoběhu-v jaké pozici je dotažený, je spíš nahoře(v rovině, nad rovinou)-víc vzduchu-nebo je to spíš utažené- tzn. (pod rovinou)-dole?
-
17:42:42 12.2.2011
Ahoj mám dotaz: Punto mk.1 1,2 8V /75k Při prvním nastartování na studeno, klesnou otáčky až motor chcípne. Ale čapne na první otočení. A na podruhé už otáčky drží. Auto má i vyšší spotřebu na kratší vzdálenosti. Díky.