Start Punto MK1 1,2 8V

  • Luxor
    tak jsem to nemyslel... mrkni se mi mimo soutěž...
  • Martian 20VT Plus
    To je fakt...
  • POL 20VT
    Dobrej nápad začít štelovat šroub na kterej niko nikdy nesahal a je nastavený jak má, že by se po druhým startu sám sešteloval do jiných hodnot? Hledej jinde, tímhle to nebude..
  • Martian 20VT Plus
    No jo i na poprvé krásně chytne, otáčky vyletěj tam kam mají, ale pak klesaj a když se tomu nepřišlápne tak chcípne. Na podruhé ok i bez plynu.Na ten šroub volnoběhu se mrknu...
  • POL 20VT
    řekl bych, že se tady motáme stále kolem třech čidel, který buď mechanicky kecaj při nízkých teplotách nebo maj zasraný kontakty..
  • Lubik
    A co se spotřeby týče tatík s tím jezdí do práce 5km (asi ta nejhorší vzdálenost pro provoz auta) každý den a pod 7l/100km se nedostane.
  • Lubik
    Martian: Máme doma přesně to samé vozidlo a v létě chytá napoprvé, při teplotách okolo nuly to udrží volnoběh až na druhej start a když je pět pod nulou, tak někdy až napotřetí. Je to Ital, nemá rád zimu. :-)
  • Luxor
    není to Fiat? :-)

    Hele Martine tohle se tu řeší furt už několik let a ještě to nikdo nerozlousknul, italská závada.

    Jentak mimo soutěž, když se koukneš na šroub volnoběhu-v jaké pozici je dotažený, je spíš nahoře(v rovině, nad rovinou)-víc vzduchu-nebo je to spíš utažené- tzn. (pod rovinou)-dole?
  • Martian 20VT Plus
    Ahoj mám dotaz: Punto mk.1 1,2 8V /75k Při prvním nastartování na studeno, klesnou otáčky až motor chcípne. Ale čapne na první otočení. A na podruhé už otáčky drží. Auto má i vyšší spotřebu na kratší vzdálenosti. Díky.