No neohejbaj... rekord na serii je kolem 450PS a 530NM, ale vydrželi jen jeden závod... Běžně pak jezděj angláni, švédi atd.po léta kolem 450Nm.
Je to prostě seriovej matroš, kterej má už něco najeto a nevíš jakým způsobem... proto považuji zabejvání se seriovejma ojnicema za ztrátu času a peněz..
Běžně ojnice vydržej kolem 20-30 motohodin v maximálních otáčkách..pak se projeví mez únavy.. takže třeba ty 530Nm by vydrželi víc, pokud by byly nový...ale jsou případy kdy vylítal i set poctivě vyleštěnejch, tepelně zpracovanejch novejch seriovejch ojnic...
To co ojnice vydržej taky určuje naladění motoru. Oni detonace ohejbaj ojnice jak luk.. a je jedno jestli to je serie, Hčko, Ičko, nebo Xko..všechno se ohne. a to ta ojnice může vypadat sebelíp..můžeš mít klidně 250 psů a ojnici ohneš jak luk..
vstrekovače zo 16VT na 20VT ???
-
19:56:15 15.2.2011
-
18:09:18 15.2.2011tak zatím 430 nm a na tu 2871 potřebuješ i ojnice,sériový se ohejbaj:D
-
16:42:38 15.2.2011ďakujem velmi pekne za odpoved, vnutro mam WOSNER a potom už GT28R nebude problém vymeniť za GT2871R ked si dačo odjazdím s tou 28R, takže 6kvalt nexcu :-)
-
15:31:00 15.2.2011zase ale na druhou stranu musíš lenoši napsat, jakej máš krouťák, a co je všechno vyměněný...
-
15:23:58 15.2.2011ano svese daleko míň protože je uloženej na krajích a při velkým krouťáku se nafoukne hřídel a ustřihaj se žuby
-
14:18:41 15.2.2011Boha xlapi vy sa tu rozpravate medzi sebou ako keby ste sedeli v krčme na pive, su tu aj ludia co Vas nepoznaju, ani Vasu historiu atd...
Tak ako s tým 6kvaltom, menej znesie či ako?
Nitro som mal v calibre už v roku 2002 ked ste ešte tahali káčerov za sebou podaktorí, v tom problem až taký nevidím, skusenosti s tým mám. -
12:33:54 15.2.2011ÁÁÁ Lenoš dostal rozuuuum :-D
-
12:22:08 15.2.2011ne Lenoš má starej pětikvalt
-
12:09:49 15.2.2011koukám koní není nikdy dost,to jsem jediný kdo je spokojený s nekouřícím turbem a nějakým konem navíc?O tom nitru jsem mluvil s člověkem který ho tam má a prý mu nikdo v republice nebyl schopen pořádně poradit,moc keců a málo zkušeností...
-
11:27:10 15.2.2011špajz nevim... Lenoš tam má zpátky zase 6Q. Napiš jemu, co s tím udělal, aby to vydrželo ten krouťák...
-
08:23:38 15.2.2011? mam nechať 5kvalt radšej? S tou spojkou ste to ako mysleli, dufal som že origo nový sachs pritlačák a nejaka keramika ako OMP to vyrieši :-(
Tým vstrekom dam na teraz pokoj a uvidi sa. -
22:30:10 14.2.2011a jelikož si spolu píšeme ohledně lanovodů na 6Q špajz, tak ani té se to moc líbit nebude... zeptej se LENOŠE.
-
22:20:36 14.2.2011na GT28R ti ty seriový vstřiky postačí v pohodě,jak to bude s tim nitrem nevim a neví to leckdo kdo tvrdí že to ví :-) Nejdřív to nalaď ať to šlape bez nitra a pak dolaď to nitro - to ti zabere dost času. spojka bude první co půjde do hajzlu a jen OMP keramika to nevyřeší jestli ti to nitro bude fungovat.
-
22:11:14 14.2.2011Marcel, mne je jasne že sa vyznáš, tak skus byť koštruktívnejší :-) Pozri walbro samozrejme mam, aj GT28R a FMIC je na ceste, zvody, vyfuk taky doma, kovane vnutornosti WOESNER mam tiež už v motore od predchádzajuceho majitela, mam aj AEM lambdu, idem si teraz po ele. boost controler AEM, regulator tlaku paliva aj HKS BOW je už doma.
No a mam aj suché nitro ZEX ktore budem používať na šprinte. Jedine čo mi xýba je už len spojka-keramika.
Takže skusme ešte raz, na tento setup budu stačiť povodne vstreky??? -
18:53:34 14.2.2011tady nikdo,jedině anglán plus Phob a je to běh na velice dlouhou trať vydržte Phob vymejšlí plně programovatelnou jednotku na pětivály
-
18:22:16 14.2.2011Marceli, mohl bys mi dát kontakt na někoho kodo dělá soft na míru?
-
17:36:57 14.2.2011já už coupe nemám a proto ani turbo. obecně a logicky - když dáš jen větší vstřiky tak to celý totálně rozjebeš a pokud máš seriový čerpadlo benzinu tak doba kdy už bude spotřeba benzinu větší než schopnost čerpadla ho dodávat se správným tlakem přijde dřív = konečná. na větší vstřiky potřebuješ další ojebávku a nebo lépe lepší soft na míru.
-
17:01:05 14.2.2011Marcel a tebe podobný čo maju porobené turbínky, tak povedzte Vy aký setup mate,kolko PS a ake vstreky. pokial to nieje tajomstvo.
-
19:26:01 11.2.2011Johny : Na FCCUK psali, že s regulátorem 3.8bar stačí do 360k. Ale těžko říct jak s tou informací nakládat.
-
18:35:57 11.2.2011tohle bude opět výživné téma :-) už se těším až přijdu z hospody co se tady dočtu :-)
-
17:15:08 11.2.2011nedávej je tam, už jsem je tam měl a na volnoběh moc bohatý se smradem přebytku benzinu z výfuku. Ve vyšších otáčkách taky.
-
16:57:08 11.2.2011Marcel vtipné :-) tak potom teda nema ani význam meniť tie vstreky či? kto vlastne vie kolko PS na ake vstrekovače pri tomto motore?
Pre moj teplý pocit na srdci ich tam nepotrebujem, iba si odlahčím kapsu, takže ako? -
16:14:43 11.2.2011Jirko jdeš na to příliš věděcky,on se ptá jestli půjdou nahodit. Půjdou nahodit,vraž je tam!
-
13:56:42 11.2.2011To uz je velky rozdil oproti originalum (330cc) se kterymi pocita chip.
Pujde tam prilis mnoho benzinu a auto ztrati vykon.
Muzes zkusit 360cc co ma Lenoš20VTLE na prodej. Ty by treba by mohli byt vyhodou ve vysokych otackach+vysokem tlaku turba.
Ale chce to merit abys vedel zda tam jde spravne mnozstvi benzinu. -
12:31:30 11.2.2011Daju sa nahodiť IW158 389cc vstreky zo 16VT na 20VT ??? niekto hovorí že to bude problém iný zase že nie tak ako?
Idem davať turbínu GT28R a mam aj suché nitro ZEX ktoré cca može dať 70PS pri tejto konfiguracii.
Chip mam nejaký origo od yabana čo mi to predal aj s turbom, všetko by som to doladil na brzde samozrejme, len či to pojde čo sa týka seriovej riadiačky zo 20VT a vstrekov z 16VT.
dakujem za každý nazor.