-
11:07:56 14.2.2011
bez turbíny bych do toho taky nedával víc jak 40ku
-
21:55:21 12.2.2011
Pepo uz jsem to resil s Karlem..Pujde tam nakonec 40ka,jen me to proste zajimalo..Dozvidam se o olejich cim dal vic veci abych taky nebyl uplnej blbec na to ale tohle jsem se nikde nedocetl tak se na to ptam..U oleje nakonec zustanu,dost tocim a davam motoru i v beznym provozu dost kourit tak jsem se bal aby to tenle olej umazal ale prej v pohode tak teda ok..;)
jinak vsem diky
-
14:33:40 12.2.2011
Táák a teď přileju oleje do ohně:proč do toho tvýho astmatika 10W60?
-
14:31:20 12.2.2011
vypust to a nalej 10W60 a víc neřeš kromě intervalu výměny oleje a filtru
-
22:37:16 11.2.2011
Stando ja jsem prave 2 roky na Mogulu a cajk..
-
19:48:52 11.2.2011
žádnej problém
-
15:03:49 11.2.2011
Já tam měl původně 5w40 selenku a já jsem tam dal 10w60 selenku a jezdím na to už rok a půl téměř. Teď to budu měnit:-)
-
10:39:19 11.2.2011
nebal bych se toho ja prechazel z 10W-40 na 10W 60 a potom na 5W-50 a motor vrni spokojene dal..
-
09:11:42 11.2.2011
Feku já teď přecházim z NEVIM na MOGUL :D snad tam ti přede mnou nalili co měli :D
-
23:47:31 10.2.2011
Při výměně jsem vypustil 10W-40 a nalil 10W-60. Motor se z toho neosypal a předpokládám, že mu to ani vadit nebude. Otázka je jestli to má praktickej význam.
A když jsem četl třeba workshop manuál k Alfě GTV (pro příklad), tak je tam pro výměnu doporučená Selénia 20K a pro sportovní užití Racing (10W-60). Žádný řešení jak s přechodem.
-
23:34:20 10.2.2011
tohle vadit nebude...je to stejná značka :o)
-
20:41:08 10.2.2011
Já myslim, že problém je jen, když se přechází z polosyntetiky na syntetiku a tak, ale tohle by mělo být v poho...
-
20:28:26 10.2.2011
zdravim,co kdyz chci prejit z urcity znacky na jinou i jinej typ oleje?co vsechno se musi udelat..Nejde to tak ze se jen vypusti starej a naleje novej ne? Jde mi o prechod z 10W40 na 10W60...