-
00:07:18 2.2.2011
Jn jasne ze když pojedu jak se slečnou Daisy tak to neudělá..:) dvojka a noha na podlaze na výjezdu..
-
15:12:57 1.2.2011
2 Feki : Ale i tak jedeš moc rychle :-)
-
11:25:07 1.2.2011
To mi děla taky z kruhaku,hlavně na mokru a ani nemám turbínu..
-
00:11:49 1.2.2011
stejné zkušenosti jako lenoš. překvapilo mě to trochu asi 2 hodiny, po tom, co jsem to koupil a vezl domu. výjezd z kruháče a auto se hrnulo do protisměru...
-
19:54:55 31.1.2011
ja to kdysi zkoušel na sněhu do zatáčky trochu z vostra a jak stodvacítka kola v rejdu auto rovně
-
19:19:27 31.1.2011
mě ale když najedu jedním kolem na sníh a druhym na asfalt tak prokluzuje to na sněchu a to nasfaltu nic, nebo možná, že to malinko zabírá ale když hrabu oběma na asfaltu, tak jsou za mnou dvě čáry. mě příjde, že to funguje jen při velké zátěži.
-
19:09:58 31.1.2011
jedinou nevýhodou je jak píšou kluci výjezd ze zatáček zatočíš na sněhu a má to tendenci jet rovně
-
18:44:47 31.1.2011
ne 2.0 16V nemá VISCO DRIVE. mají ho pouze turbíny...
jinak přesně jak píše Marcel. na sjezdovce parkuju vedle patrolů :-D
-
18:37:40 31.1.2011
a ma tuto spojku i 2.0 16V z 1995?
-
18:26:37 31.1.2011
Tak z toho Jardovýho vysvětlaní jsem to konečně pochopil.:D
-
18:02:50 31.1.2011
jo a když kdysi jezdil Miras s 20VT až pod sjezdovku a parkoval to vedle mišáků,sůb a patrolů tak všichni čuměli jako vejři jak se tam to chudý ferarri dostalo = těžkej čumák,lehkej zadek a viskoza :-)
-
17:54:44 31.1.2011
jo jo je to taková trochu špéra. na závodění po klouzavejch cestách to moc není,často se mi stávalo že to na výjezdu ze zatáčky začalo hrabat i při 140ti a to se mi špetku svírala prdýlka :-) Jinak třeba u kappy je to parádní v zimě když vjedu jedním kolem do škarpy nebo na led,tam kde se moje kdysi slušební octavia TDI zahrabala tam kappa vyjede a ani neví že se mělo něco dít :-)
-
17:46:47 31.1.2011
Mám pocit, že je to v podstatě na půl uzávěrka diferáku. Když ti začne mocně hrabat jedno kolo, tak se přidá i druhé, aby se to řádně odpíchlo. Toď hodně laicky řečeno.
-
17:44:36 31.1.2011
visco-drive
Samosvorný diferenciál bývá obvykle realizován jako takzvaný visco-drive, což znamená, že je přemostěn a uzavírán viskózní spojkou. Výkonné italské vozy, přesně toto ústrojí mívaly. Takový diferenciál je však dvousečnou zbraní a nelze jej doporučit pro všechny situace. On totiž sice zabraňuje ztrátám trakce, a tím i tahu prokluzem odlehčeného vnitřního kola při výjezdu ze zatáčky, avšak také nutí obě kola točit se stejně rychle, čímž zvyšuje nedotáčivost při průjezdech ostrých zatáček. Jeho svornost totiž zahřáním lamel iniciuje rozdíl otáček, k němuž dochází nejen při prokluzu některého z kol, ale i při normální jízdě.
-
16:55:41 31.1.2011
Lidičky můžete mi někdy lajcky vysvětlit k čemu to je a jak to vlastně funguje?? :o)