-
17:09:37 25.12.2010
ta nevypada tak zle ale stejne kdyz mi chcipla civka tak byl do cervena az kat, ja bych se to bal pouzit, mozna na brzdy nebo na kryt civek, asi i na vyfuk ale na konci ne u svodu
-
11:35:54 25.12.2010
-
09:56:45 25.12.2010
hlinikovy sprej do 1000°C? pokud vim tak hlinik taje pri 660°C :D takze to s tim sprejem na 650°C z Tesca vyjde na stejno
-
02:29:41 23.12.2010
no vopatrně s tím kámošovi ta páska krásně začla hořet
-
22:33:25 21.12.2010
jj. hliníkový spešl sprej do cca 1000°C a shořel mi na svodech taky. a na výfuk docela hodně parády za málo peněz je kamnářská černá barva. vydrží dle papíru něco okolo 600°C.
-
20:36:59 21.12.2010
když už jsme u omotavání... řešil někdo nátěr svodu a výfuku proti korozi nějakou barvou nebo něčím jiným?
-
19:10:11 21.12.2010
jediný praktický + co jsem zaznamenal je skutečnost, že můžeš relativně bezpečně pracovat v okolí vůfukovýho potrubí i když přijedeš z RZ z rozpáleným motorem...
další + je ten, že když máš velký potíže s místem tam kde jde zvětšený vejfukový potrubí či laděný svody (případ kámošovýho GII rallye, kde je kolem svodů v tunelu pod autem pouze necelej 1cm volnýho místa a tak nepříjemě topily do interiéru, nebo u mýo tipa v oblasti kolem nádrže.) tak to krásně odstíní... výkonovej nárust 00 hovno.. pokud nechceš ztratit rychlost a teplotu, použij SPRÁVNEJ prměr trubky!
-
18:59:00 21.12.2010
hlavne izolacia od tepla, trubkové zvody ovela viac hreju do priestoru ako liatina.
Paska udržiava teplotu vo vnutry, tým teplejší výfuk, tých rýchlejšie plyny, tých lepšie vyplachovanie atd... bla bla bla
-
18:35:19 21.12.2010
to je jako turbonátor na machrování:DDD
-
17:25:16 21.12.2010
k čemu je to vubec dobré?
-
17:00:20 21.12.2010
Funguje to jak má? Nebo je rozdíl neznatelný ?
-
16:49:23 21.12.2010
já ji zas vždy namáčel,ona hezky změkne a kopíruje,začátek jednou přeložit a konec sponka
-
14:39:27 21.12.2010
omotavku slušne navlhčiť, nemalo by z nej tiecť, postupovať od predu do zadu. normalne ju napínať a kryť tak 1/3 cez seba pod uhlom. na začiatku a konci si môžeš pomôcť plastovou zväzovačkou, potom ju odstraniš a pre istotu tam môže isť nerezova spona. vyfuk ked vyschne nastriekať sprejom na auto výfuky (nestrapka sa to tak potom ale netreba to) no a nexať vypáliť :-)
-
14:38:36 21.12.2010
poslal jsem ti něco do mailu, snad to pomůže je to skenovaný
-
12:59:48 21.12.2010
jak postupovat pri omotavani casti vyfukove soustavy, tepelnou izolaci??? omotavka ma byt mokra? mam ji normalne namocit nebo jen navlhcit? jak moc ji napinat? diky...