16VT dokud se nezahřeje nestartuje

  • Scoupe
    ano rzi to takovej pruznej plech se trema packama jestli chces ten regulator tak thepyroman@seznam.cz
  • fotr 16VT
    Jo mám 16VT. Hadička prdlá není, zkusím to vykuchat. Drží to na té trojhranné pružince? Máš ten regulátor na prodej? Za kolik? Dík.
  • Scoupe
    mas asi taky 16VT ze, tenhle regulator sem menil tyen zpet a oprc silenej a jeste sme to musel delat si na trikrat..:/ okoukni nejriv tu podtlakovou hadicku jestli neni prla jinak je tam seriove 2,5 barovej regulator mam ho oma kdybys potreboval a vymenu sem delal, ze sem sundal klapku a to koleno u ni i s tou trubkou kde je krokac pak to celkem slo ale pristup na nic no ..
  • fotr 16VT
    Nemá to dost benzínu při startu a při "plném" plynu. Dělá to všechno asi přepouštěcí ventil benzinu na napájecí liště. Když to oblbnu tím, že natlakuju hadičku od sání k ventilu tlakem 1-2 bary, tak se to chová normálně. Alespoň při startu. Nemáte někdo zkušenost s výměnou tohoto ventilu? Je tam přístup na hovno a to jsem slušnej.
  • Milda
    pokud si to objednáš s číny nebo na ebay, tak cena tak max 500,- pokud si někde seženeš fiatecuscan.
  • Pegas77
    co je na nejake redukci tak drahy, co je v tom za elektroniku? dle me je tam nejaky prevodnik a to by melo byt v radu par stovek, neda se to nejak podomacku vyrobit?
  • Lubik
    Redukce 3pin Fiat na OBD2 a potom kabel VAG OBD2 na USB, cca 2500 Kc. Motordiag.cz
  • Pegas77
    kde a za kolik ten kabel? kde soft a funguje to i na 2.0 16V ?

    co fšechno to umí?
  • Lubik
    V tom prvním videu to probliknutí bylo v okamžiku, když jsem znovu zapnul zapalování po tom, co to chcíplo.

    Trochu zahřátý motor, střídavě odpojuji-připojuji hadici k MAP (když jí mám připojenou, auto neudrží volnoběh).



    Po vytočení motoru to nakonec hodí chybu LAMBDY (5:19).
  • Lubik
    Všechny čidla a konektory jsem prostříkal, to je základ, už mám italský auto delší dobu. ;-)

    Sehnal jsem kabel a pomocí softu z anglického coupe klubu jsem to připojil:

    Studený start-nastartuje a hned chcípne:



    Neví někdo, co znamená to probliknutí v 0:23? Vypadá to, jak když motor chce bohatší směs ale už to nejde (max doba vstříku).
  • POL 20VT
    jedna rada je jak píše amadeus69, chce to projít nejprve čidla a jejich konektory a to opravdu důkladně! Jinak co se týče proměřování čidel měřákem je na nic!!! Hodnoty v průběhu chodu motoru za různých teplot můžou vykazovat úplně jiný! Pokud někdo bude koumat měření čidel, chce to na diagnostiku která umí měřit přímo konkrétní čidlo za chodu jestli nefixluje.Údaje z jednotky auta jsou taky z 90% na dvě věci. Bohužel tuhle diagnostiku nemá každý servis.. Zkus konektor čidla teploty vzduchu za klapkou,čidlo termostatu a chladiče..? Je to jedna z rad, může to bejt samo i něčím jiným, mě tohle pomohlo..
  • Lubik
    Pro doplnění stavu auta fotr16vt:
    Normální stav (vše zapojeno), auto naskočí na první otočení jak víno, po vteřině se zatřese a zdechne. Volnoběžný ventil chodí (zkoušel jsem pro sichr ještě druhej-žádná změna). MAP sensor proměřen a vyzkoušen taky jinej-žádná změna.

    Pak jsem našel rozpojenou hadičku, kterou se do sacích parohů přisávají olejové výpary z vany. Po zapojení (prsty mám sedřený na kost) zase žádná změna.

    Svíčky pálí všechny, žádná stopa nespáleného benzínu. Když odpojím podtlakovou hadičku k MAPu, tak ŘJ přejde na řízení podle přednastavených parametrů a volnoběh drží, ale při ťuknutí do plynu chcípe a při prudkým přidání střílí do výfuku.

    Podezřelý je mi ten třes motoru, ale na tři válce to neběží, už mě napadá jen časování zapalování, ale jinak už jsem docela bezradný.
  • fotr 16VT
    Čidlo teploty proměřeno,ohmicky odpovídá, že reaguje na změnu teploty,čidlo podtlaku proměřeno a napětí taky souhlasí. Normálně při startu naskočí a po 5 vteřinách zdechne. Když odpojím hadičku podtlaku, tak v pohodě nastartuje, ale běží jen na volnoběh a nereaguje na plyn. Jinak po zahřátí jede, ale nepustí otáčky nad 4000. Poraďte prosím ať postoupím ve frontě. Dík.
  • Mertix
    Honza-tak ten váleček na sání je Vae ventil?Hned vedle víka?hergot, žiju v omylu:)
  • Honza
    krokovej motůrek to ani nemá...

    pokud ej to 16VT tak spíš VAE ventil, kterej je Buď zaseklej, nebo odpojenej z důvodu že už byl opotřebenej pístek a volnoběh si dělal co chctěl..

    na tipu jsme vae ventil měl též odpojen a i po seřízení volnoběhu šroubem na klapce byl studenej "volnoběh" kolem 500 ot/min - neboli při studeným startu jsme musel motoru pomáhat plynovým pedálem..
  • amadeus69
    Klasika problém mnoha Coupé, bohužel jednotná rada zatím neexistuje. Krokovej motůrek to není to by chcípalo pořád hlavně při dobržďování na křižovatkách.
    Tohle je nějaká chyba v čidlech a el., zkus vyměnit čidlo vody a pročistit ten konektor co do něj vede (čidla jsou dvě tak to co má 2 drátky). Samotnej kontaktol na to nepomůže já si udělal malej pilníček a vybrousil jsem ty kontakty až na kov, od té doby housle :)) Když to nepomůže zařadíš se do fronty těch co tenhle problém řeší neustále.
  • Mertix
    takže za studena chcípá?asi krokový motůrek, klasika:)
  • fotr 16VT
    Po zahřátí jede v pohodě, ale studený se párkrát otočí a zdechne. Hledal jsem to tu ale nenašel. Dík za info.