vzduchovy filtr

  • Innocento
    Jo, to je pravda. Údajně to má ale pomoct nasát víc vzduchu díky tomu, že vzduch neproudí točivě po stěnách přívodu a nevzniká uprostřed vedení vzduchová kapsa. Konkrétně u turbíny to bude fakt jedno, kord když bude cca 25cm od sacího kola.
  • Honza
    stejně vzduch musí prolýzt klapkou a celkem hrubým sacím parožím, takže jakejkoliv nesmysl uklidňující turbulence na začátku je k prdu..stejně s epak zhorší "atomizace" paliva..
  • Innocento
    A co sportovní kónusy minimalizující turbulence, např. Apexi? Má někdo zkušenost nebo názor, jakej význam bude mít u atmosféry a jakej u turbíny?
  • Coupe20VT PLUS :-D
    tak tak... coupečko nemá podběhy zrovna nejtěsnější, (vidim na svym airboxu...)takže proto tam tak radši necchám origo... možná bavlněnoej do origo boxu.
  • Innocento
    A obávám se, že se tam kónusem dostane víc bordelu...
  • Vojta
    Zdarec. Tuší někdo z hlavy, jaký rozměr má přesně KABINOVÝ filtr ve 20VT r.v97 s klimou? V autokelly mají 2 na výběr.

    délka [mm] 385
    Šířka [mm] 176
    výška [mm] 20
    ----------------
    délka [mm] 385,4
    Šířka [mm] 170
    výška [mm] 17

    nechce se mi to rozebírat zbytečně jen abych tam kouknul :-)
  • von Raven
    sportovni poradny konus nebo poradny do airboxu rozhodne pusti lehceji vic vzduchu do motoru a pokud mas i cistou vahu vzduchu a klapku a celkove udrzovane sani tak si s tim motor poradi, zvuk pujde vic do basu, pri ryhclejsim slapnuti na plyn to chrochtne a krapet lip to pojede... to same udelaji diry jakje ma v airboxu Honza pod origos filtrem (mmj to se tu resi furt, male diry pomuzou velka to prechlasta) pokud je to jen na benzin tak vse co jsem napsal vys, nevyhoda bude ze to budete vic drtit pac to lip pojede takze i vic tocit a tim i vetsi spotreba u stejneho stylu jizdy bude stejna nebo mensi... pokud tam mate i alternativni pohon jako plyn tak je to v prdeli pac jednotka je nastavena na urcity odpor vzduchu a kdyz je ho tam moc tak si mysli ze je vic v tahu a privali vic plynu a pokud je vstrikovan do sani tak se to spis zacne dusit... reseni je prodlouzit hadici sani s konusem aspon o 40cm pak se zacne plyn chytat ale zase o to oslabime benzin, nebo prenastavit jednotku plynu podle tehel upravy... vysledne na plyn pokud neni vstrikovan sekvencne do valce se to nevyplati, na benzin to poznat jde
  • Jelo
    mám tam K+N za slušnej ranec peněz a moc jsem to nepoznal. U turba to možná bude lepší - nevím.
  • turbo
    ja nevím jestli to zdlouhavý sání a ty navěšená hrnce v originálu nejsou vyladěný a každej zásah tomu jen ublíží.na druhou stranu větší odpor horší plnění.dilema
  • Džanek
    sportovni sani se mi libi, urco super zvuk, ale cena kitu 4-5t na muj vkus trochu dost:( mimochodem treba filtr Green do origo airboxu je za cca 1400,- zajimalo by me jestli se pozna rozdil oproti obyc filtru za 300,-
  • turbo
    co říkáte na sportovní filtry?zkoušeli ste to. co zvuk motoru a výkon?
  • Džanek
    :)) uz tam je novy krasne cisty jako padly snih..
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    přesně tak,něco tam dej a hlavně udržuj čistotu
  • von Raven
    no ja sem na vzduch citlivy pac tam mam i plyn a ten strika do sani vzduchu takze musim mit ciste filtry jinak to prehltim, jo kdyby bylo vstrikovani do valce jak ben tak by mozna vydrzel dyl ale prachu je tu dost tak za tech par kacek to stoji.. a kdyz uz budete v tom tak pri kazdem druhem si vymente i palivovy filtr... ten je sice na 30tis km ale bordel v benu ma i shell
  • Jelo
    přesně tak.Ale bohužel jsou i tací,kteří ho nemění (možná by ses divil s čím jsou lidi schopný jezdit).
  • von Raven
    dyt to stoji 300,- co resite? ja to menim 2x rocne, vyklepanim vyklepete jenom hruby bordel ale furt to je ucpane (pro 1,8 je AP086)
  • Jelo
    Zase se tak nelekejte.Viděl jsem extrém kdy byl tak zasranej a ztvrdlej že auto nechtělo nastartovat - a taky druhá varianta,kdy byl zasranej a ztvrdlej že podtlakem praskl,protrhl se a to motoru nedělá dobře když jde veškerej prach dovnitř.Náchylnej na protžení tlakem vzduchu pak bude hlavně v zimním období kdy je vlhkej vzduch a ještě jedete třeba na silnici za jiným autem a vlastně nasáváte vlhkost ze silnice která je navíc prosolená posypovou solí.

    Ale veřím že se to vašich miláčků netýká.Osobně si myslím že na výrobci nezáleží-jen se občas tvrdí že plagiáty (alias čína) má třeba míň skladů filtrač.papíru a tím pádem menší filtrovací plochu.Však si zkuste porovnat ten co vytáhnete s novým - jestli má stejný počet skladů.Samozřejmě čím větší plocha-tím dýl vydrží.
  • lukin20VT
    Jelo: jak to myslis pruser ?
  • Jelo
    Je to fuk - jen měnit včas ! Jinak průser.
  • Džanek
    Caute, jaky vybrat vzduchovy filtr do original airboxu? ma smysl resit vyrobce(Filtron/Delphi/Fraum/Mann/Champion), nebo je to prakticky jedno?