-
21:14:30 29.12.2010
To ti držim pěsti, pač soft na toto turbo je celkem oříšek, stačí se zeptat kluků co to tu řešej. Samozřejmě předpokládám že kovanej motor je samozřejmostí?!
-
16:38:07 29.12.2010
neviem ako so softom ale predbežne, bud profituning alebo MM racig na brzde. najprv ale kupiť komponenty, spraviť výfuk a FMIC až nakoniec brzda. dovtedy ešte budem zhanať info čo a ako najlepšie spraviť.
Saxo je v CZ a jazdi nadalej kopce.
-
17:58:48 28.12.2010
Lamino kapota, klima, komplet interiér, vybranej kufr a ta váha je s jednou sedačkou a benzin na zajetí 400 m bez problémů. ještě vykuchanej nárazní, bez ostřikovačů plus zbytečnosti v mot prostoru, samozřejmě bez tlumičů a katů, víc mně ted nenapadá. Takže saxo si prodal?? už sem dlouho nekoukal na saxoclub. ještě jestli můžeš prozradit jak to budeš řešit se softem na gt2871R?
-
10:56:28 28.12.2010
Wali: auto budem mať postavené na semislikoch 215/45 r17 (nenajazdím vela km takže vydrž neriešim) a na šprinty dufam že zoženiem nejaké schopné jazdené 16" slicky
Čo všetko máš na aute vyhodené že máš takú váhu?
-
16:09:14 27.12.2010
ááá Johny ze saxoclubu... taky sem míval saxo Vts, ty si ten co udělal ten Swap motoru...
S tou váhou to je reálný, já sem na 1140 a mám plán jak se dostat na 1090 kg závodní váhy. Hodně štěstí při úpravách... Akorát bych se chtěl zeptat na jakejch slickách budeš jezdit, pač rozjíždět se s coupé na 400m neni legrace
-
09:40:22 27.12.2010
A pak že je v motoráku 20VT málo místa :-)
-
11:17:44 19.12.2010
no když dáš jinej IC (tento má mimochodem hodně velkej odpor vzduchu a tlakový ztráty..) a zkrátíš to 2 kilometrový sací potrubí taky ušetřít taky nějakejch 20kg...
:)
-
11:05:49 19.12.2010
Innocento: tuším 850x350mm :) při implementaci daného IC vzala za slovo hodně flexa... :)
Johny: v současnosti mám upgrade: kapota, sedaky, klima, nárazník, komplet vyfuk potrubí, kompet interier,MNOHO dalšího a povím ti že dostat se na 1150kg jsou nutné opravdu už zásadní zásahy do vozidla. :( resp jsem na 1180 - 1190kg ( + sezona 2011 bude rám tzn. 22,5kg nahoru :( ) a už mě nic nenapadá... (jeden nápad jo, ale ten nechci prozrazovat... :) )
-
21:39:35 18.12.2010
odhadujem že veci okolo klími čo sa vyhodili maju cca 15-18kg, na kapote by sa dalo ušetriť dalších 20kg, vymenou za D2podvozok minus možno 5kg, a baterka dozadu, dalších 15kg. Nerez Zvody další kilogram dačo, zotrvák, spolu možno sa da dosiahnuť aj 60kg, len zadok čo som dal het spravil 55kg, ked priratam este sedačky predne za laminátky a komplet otvorený nerez výfuk len s koncákom, 1150kg pre coupe je reálne a to je už slušne čislo si myslím.
-
19:56:18 18.12.2010
ak by sa vyhodila klíma + "plastová" kapota koľko by sa ušetrilo kilo?
-
16:20:11 18.12.2010
Jirka20VTplus : Fakt nádhera. Ty máš IC tu velikou obludu, viď ? Někde tu taky byla fotka...
-
16:06:28 18.12.2010
Jirka tak to je nadherná robota.
-
06:56:06 18.12.2010
Všechno jde...
-
14:29:10 10.12.2010
Praveže ten ťažký predok + stara koncepcia naprav alá fiat TIPO :-( ale ja mu verím, zázrak z toho určite nebude, nexám sa prekvapiť. Pred tým som jazdil Citroen Saxo VTS, je mi jasné že kvality tých jazdných vlastnosti môžem snivať, ale zase xýbal mi ten extremny výkon a vydolovať nejaké poníky zo saxa navyše to su nekresťanské peniaze :-(
Pre obraz na saxe som robil 1/4milu za 14,1s :-) ale hlavný potenciál toho auta bol slalom, technické kopce a podobne.
-
10:53:57 10.12.2010
O FC je známo,že má vynikající jízdní vlastosti na to,jak má jednoduché zavěšení náprav.Nezhorší se odlehčením předku ?Osobně bych do toho nerýpal.
-
04:16:45 10.12.2010
a co zbytek klimy?
ja mam jen 1.8 ale kdyz jsem jel zatmavit okna tak sem se nudil a tak jsem sundal komplet tapec vyhodil zadni sedacky, vsechno z kufru a jak sem s tim jel tak mi to prislo jako bych namontoval druhy motor
-
00:09:54 10.12.2010
Ide v pohode, kým neklakne ani sa ho nedotknem :-) skladom bol 4pk613 tak to je minimalny rozdiel.
keby sa dalo ešte nejako zchudnúť z toho predku :-(
niekto písal že origo kapota ma iba 28 alebo 32kg, mne sa zda ako keby mala sto kíl. Laminátka má 9kg, takže to zase bude len pár deka k dobru.
-
21:16:02 9.12.2010
Neviem uvidím, zatial to je našpanované, iné riešenie ako to španovať som nenašiel, i ked neviem ako to maju vymyslené chalani čo tu písali, kedže sa už neozývajú :-(
ešte je tam nejaký mm kde sa to dá prišpanovať, ale zatial to je OK, a na tom aute viac ako 5000km za rok určite nespravím, takže no problemo :-)
Odhadujem že som uvolnil cca 18-20kg a zvačšil priestor pre montáž nového IC.
-
11:59:12 9.12.2010
Tak a HOTOVO !!!
išiel tam 4PK613
uchyty alternátora sme prevrtali zo 14mm na 20mm, ziskali sme 6mm na pohyb.
V najnižšej polohe sme len tak tak pretiahli remen, samozrejme ked skočil na drážky už bol voľný a na dve veci. Altík sme zapáčili zo spodu, pridvihli hore ako sa len dalo a zakrutili skrutky.
Altík drží, remen je relatívne napnutý, dobíja dobre aj pri otáčkach aj pod záťažou ked je všetko v aute pozapínané.
Opačne otáčky altík prežil, zo zažiatku tam boli dake jemné pazvuky ale vyzerá to byť OK.
Dakujem ludom čo mi tu s tým trochu pomohli i ked nechápem niektorým veciam čo ste tu písali.
sečteno podtrženo, ide sa dalej, bude nasledovť laminát kapota, a bateria pojde za spolujazdcovu sedačku.
-
14:18:30 7.12.2010
Jedine riešenie vidím vo výrobe cca 4cm medzikusov (valčekov) medzi altík a držiak. Tým pádom altík vylezie von a nahodíme to komplet všetko na jeden spoločný remeň.
???????
HELP lidičky
-
13:55:27 7.12.2010
Takže máme to rozhodené. Cez spanovaciu kladku sa to neda spraviť nijakým sposobom.
Ostava len priamo altík na spodnú remenicu.
Ibaže ako spraviť španovanie ???
To čo mi tu píšete o alu řebre tak to nemam šajn čo myslíte ja tam nič také nevidím :-(
Jedine čo ma napadá je spraviť trošku väčšie diery v uchytoch altíka, ale tak získam možno 3mm čo je nič moc :-(
Help mam to na zdviháku, riešenie očakávam že napíšete do polhodinky :-D :-D :-D
-
21:02:59 22.11.2010
:-) to som nevedel že altík može isť naopak, dufam že sa po 13 rokoch nerozpadne ked sa začne točiť zrazu naopak :-D Ok skusim teda :-)
a ked sme už pri tom :-) okrem prednej laminat kapoty, komplet fuč klíma a prestahovaním batérie do interieru ako sa da ešte znižit hmotnosť na predku?
vidim že ste tu same kapacity ! rad sa nexám inšpirovať.
-
20:53:28 22.11.2010
:-)
-
20:33:59 22.11.2010
Ok, dakujem, skúsim, budem informovať :-D
-
10:41:04 22.11.2010
ta redukce je vynikající věc,ale úplně k hovnu když to uděláš pořádně a na 1.pokus :-)
postupuj dle návodu
-
23:52:25 21.11.2010
Marcel: takže nepotrebujem tu redukciu čo dal link ACE ? Musím to dať na zdvihak, nemam šajn ako si to myslel :-(
-
20:26:29 21.11.2010
brnkačka obecná,vyjmout kompresor,vyhodit horní pomocnou kladku,vyndat horní čroub altiku,najít AL žebro které vadí jeho kývání,odbrousit ono AL žebro,nasadit krátký řemen 4PK620 nebo tak nějak,zkonstruovat a nasadit šponovák altiku a hurá do procesu
-
18:33:24 21.11.2010
-
18:26:13 21.11.2010
Existuje takovej nástavec jen s kladkou,někdo to tady nabízel.
-
17:08:40 21.11.2010
pryc to urcite jde ale nikdy sem to na 20VT neresil jen na 16VT ale nedo ti tu poradi uvidis pak kluku to ma venku co vim..
-
16:59:45 21.11.2010
Dufam že tato tema tu ešte nebola ak ano tak sorry.
Xcem vymontovať preč klimu na 20V Turbe, zatial som to pozeral len tak zbežne a vidim to na problém lebo nový kratší remen neviem ako by som umiestnil, vyzera to tak že by to nešlo kvôli umiestneniu altíka a napínacej kladky.
Dôvod: Potrebujem tu ťažku zdochlinu odlahčiť a klímu aj tak nepoužívam.
Rady, napady? diki....