-
20:08:58 19.11.2010
tak hlavně hodně času a potom někoho se zkušenostma s takovejma vraždama, moc to nechápu,ale můj názor je :ztráta času a peněz
-
15:30:15 19.11.2010
20VT ma jinej valce oproti 1,8 a 2,0 16V, je jednou takovej prumer snad stejnej...
-
07:18:53 19.11.2010
problém o kterým jsem už psal - starý brzdový vedení, starej či opotřebovanej brzdovej válej (stačí vlas v kapalině a už je zničenej..), nepohyblivý třmeny..
Pocit že to "nebrzdí" (tj pro někoho lehce polechtám pedál a proletím oknem před auto) je taky dán nastavením posilovače (převodovej poměr, jump-in, pedal-feeling atd..)..
U sporťáku je spíš upřednostňován menší převodovej poměr(do cca 6 Itheoretický..cca 5 efektivní, protože při sportovní jízdě potřebuješ brzdnej účinek "ladit" a ne jen hamstnout a blokovat hned kola jako u posilovačů do běžnejch aut či dodávek s I kolem 8 až 11)
Dál stav brzodvejch třmenů -málo pohyblivý písty a vedení třmenu taky dělaj svý...
osobně -
"nejostřejší" (poměrně vysokej jump-in) brzdy co jsem zažil má AR 156 2.5V6 (což je skoro to samý co je na coupe , průměr kotouče 284/22mm) desky ATE, kotouč TRW.. nejenže to kouše hned (před výměnou ne), ale ani to nejde uštvat při ostrý jízdě
pak pokračuju brzdama na bravu HGT (kde o5 než jsem vyměnil desky a kotouče, tak to byl průměr..) tam desky Pagid kotouč AP.. kouše to o dost míň jak alfa a o5 to nejde uštvat
Stilo - krásnej případ vysokýho převodovýho poměru posilovače, kde se jen dotkneš a letíš..díky sračkovejm destičkám jdou ale brzdy uštvat..
Coupe 16v NA - seriovej posilovač má poměrně nízkej poměr, takže člověk opravdu musí po pedálu dupat a má pocit že i přes vynaložený úsilí to brzdí jak 120.. dříve desky remsa, pak ferodo a kotouče zimmerman nevrtaný.. desky uštvaný během 5 minut a ještě sem pokukovla po hasičáku.. proběhla výměna za Pagid a je klid.. brzdí to a nejde to uhnat..
Tipo je kategorie sama pro sebe:
brzdovej posilovač z brava HGT (tj tandem místo singlu), poměrně velkej převodovej poměr, HBV 23.81mm (místo 20,64) při brždění jakobych šlapal do bláta, ale musím brzdit opravdu špičkou a s citem, jinak proletímoknem.. kotouče pilenga, desky ATE.. o5 kombinace k neutahání i při trvdý jízdě..
-
21:49:10 18.11.2010
ja taky nejezdim nejakou plisen...na origo brzdach to je o hubu a blato..hnedka spaleny,zvlneny, zkratim to proste na hovno...
dal jsem komplet brzdy ve predu i vzadu zimmerman kotouce a desky ATE...
zajel jsem to at si to sedne a palba mohla byt jaka chce,nepolevili ani jednou...asi ne neprehraly,nezvlnily,nezmodraly proste nic...z 200km/H brzda na 90km/h a pak jsem mohl zacit zase brzdit,uplna pohodka s normal brzdovkou...
ted budu kupovat zase zimmermany do predu,protoze ty svoje jsem prodal kamosovi na alfu, chtel jsem tam davat ty z 20VT,ale nedam nakonec...
netlacim ti co koupit,co je dobre a co ne, pouze pisu svoje zkusenosti....
kazdopadne preju at se rozhodnes dobre...mej se
-
19:06:48 18.11.2010
ja uz toho mel doma dost ale nakonec jsem se na to vysral.....
zimmerman luxus!!!
-
13:10:30 18.11.2010
.. je lepší koupit celé auto:) jinak je potřeba všechno vyměnit:) pokud nemáš nějakou bouračku na dvoře z který to vemeš, 10 ti stačit rozhodně nebude..
-
07:44:07 18.11.2010
průměr a rovnou i posilovač, protže nastavení posilovače bude určitě taky jiný
-
07:38:22 18.11.2010
jeste hlavni brzdovy valec...
-
00:18:25 18.11.2010
nezkousel jsem ale to uz je asi to nejmensi...
-
00:14:35 18.11.2010
a to budou pasovat homoklouby 1.8 do náboje z 20VT?????
-
23:47:01 17.11.2010
takze: brzdice, kotouce desky, tehlice z 20VT a nekdo rikal ze i cepy rizeni ze prej maji vetsi prumer toho celu nez u slabsich motorizaci ale to jsi nejsem jistej.. positej ze tam das minimalne kola R16 a jeste jen nejake kvuli ET snad sem na nic nezapomel..
-
23:03:04 17.11.2010
me zajima na co budes davt takove brzdy na 1,8??? jen pro paradu? je to kazdeho vec ale pocitej min s investici 10 000kc