-
21:40:52 27.11.2010
ok už chápu :-)
-
21:13:56 27.11.2010
v případě, že to není z tvé strany vtip, tak koukni tady :))
http://cs.wikipedia.org/wiki/D%C3%A9j%C3%A0_vu
jinak tvé shrnutí k problému turba bych dal do záložky "rady a návody" hned pod pojednání "jak na tuning 20VT" :)
-
21:00:44 27.11.2010
co to je Petře?
-
20:58:33 27.11.2010
heh, mám déjà vu :)
-
10:22:11 27.11.2010
několikkrát jsem to tu jasně psal,ale asi se na to pozapomnělo,TB28 má konstrukční chybku a navíc je prý původně konstruováno na 0,8bar takže už v serii je přetěžováno,o čipování nemluvě. po ujetí cca 100tis Km, někdo dřív někdo později podle stylu jízdy se začnne projevovat netěsnost klasickým hulením. v tomto okamžiku už je turbo ve standardním servisu neopravitelné - oni ani nevědí co je tam zničené a jejich standardní servis probíhá pouze na bázi výměnných sad = neřeší to problém!!! já jsem do toho zapojil několik lidí (protože mám zkušenosti v oblasti oprav točivých strojů) a opravy jsme vyladili na slušnou úroveň,jenže cena takové opravy se pohybovala kolem 15tis což se někomu zdálo moc a tak radši to turbo 4x reklamoval a pak auto prodal protože mu došly peníze a efekt 0. pár lidí ví co s tim dělam a je jim jasné proč to stojí takovej ranec. jenže doba šla kupředu a při cenách za jaké se už dají koupit nová turba se zárukou už se nevyplácí ty starý opravovat a proto všem doporučuju je vyházet a nahradit novým řady GT,ale je to marný,je to marný,je to marný
-
05:40:23 27.11.2010
Kdyby jsi to poslal Marceloj.....
-
23:42:19 26.11.2010
...hele nejsi v tom sám. Já to dal "preventivně" zkontrolovat do Prušánek. Byla z toho výměna "ložiskového středu" za 11500,-
(důvod - zvětšené vůle)
Po výměně ujeto 800 km - turbo kouří...(reklamace neuznána - důvod velké axiální tlaky na straně sání nebo výfuku)
Výměna těsnící sady 6500,-
Po výměně ujeto 100 km - turbo kouří...
Co nastane teď si netroufám tipovat. BASTARDI jsou to.
-
12:15:03 13.11.2010
to si piš že jim to hodím na hlavu. Ale stejně to nic neřeší :-(
-
03:43:09 13.11.2010
Proč to pořádně nenafotíš kua a neukážeš jim to? Já bych jim dal smradům.
-
18:19:33 12.11.2010
Takže - turbo jsme dali zpět - to samé,hulí to. Takže zase turbo ven a teče to na straně výfuku. Takže repas turba z turbopower Holice nebrat!!! Další postup příští týden - už na to teď nemám náladu :-(
-
20:20:32 11.11.2010
bobros bud rád že ti stále kouří , čo by za to iný chlapi dali
-
10:12:35 10.11.2010
ano je to z bouracky... bylo to 20VT PLUS info
thepyroman@seznam.cz nebo 723886640
-
07:57:13 10.11.2010
to Scoupe - a za kolikpak by bylo? A nějaké bližší info? To je z nějaké bouračky? atd.. díky. Marceli - asi si tím musím projít :-) Chtěl bych zase jezdit a ne pořád dolívat olej a kouřit.. díky za podporu:-)
-
19:41:17 9.11.2010
jsi neponaučitelný ale držim ti palce,tohle máme za sebou už 6 let :-)
-
19:36:00 9.11.2010
kdyby si chtel tak turbo origo 20vt mam doma
-
18:39:39 9.11.2010
to Thor - no dnes jsem si pro to dojel - samo že tvrdili že to je ok a že příčina kouření je jiná (choval se jako mistr světa v opravě TD). Prý přicpaný odtok oleje z turba,velký tlak oleje atd - to všechno jsem prošel a je to ok. Budu to tam dávat v pátek tak dám vědět ale jsem dost skeptický :-( bojím se že to bude stejné. Takže přátelé ,pokud byste někdo měl turbo v ok stavu (hlavně ne repas:-) tak asi budu mít zájem :-)
-
16:14:20 9.11.2010
problém spool upu turba je taky věc IC..
tam kde jsou lamely podélně (tudíš nejdelší) vzduch musí překonávat větší odpor
ideální IC je stejných rozměrů jako podélný, ale s lamelama příčně:)
-
12:30:18 9.11.2010
tak to něco dělají špatně....Několik zástaveb GT2860RS sem dělal a spoolup turba je rychlejší nežli TB28.Je to dáno odporem kuliček a taky tim jak mají řešené potrubí od turba do ic a pak dio klapky.Rozhodně je to uživatelsky příjemnější než ta jebka TB28.Určitě lidi co !kit! ode mě mají mohou potvrdit....
-
12:11:23 9.11.2010
A když projdu setupy členů FCCUK s GT2860RS, tak mi přijde, že je to spíš tim, že dělají z intercooleru a vedení vzduchu zásobník na vzduch než, aby ho účině chladili
-
12:09:00 9.11.2010
Samozřejmě je to něco za něco. Já se toho roztáčení hrozně bál, ale nakonec mě to mile překvapilo. A co potom, až dojde na rovnou trubku od filtru k turbu (SIP)...
-
10:16:23 9.11.2010
Jo nové turbo je sice pěkné, GT2860RS má asi pěknou výkonovou špičku ale spool je podle FCCUK ještě horší než originálu. Což zvětšuje utrpení při jízdě v městě.
Vůle těsnícího kroužku musejí nějaké být 0,1-0,2mm?, protože je tam velké tepelné namáhání. Po startu se nejprve ohřeje hřídel a hoblovala by se jedna strana kroužku. Po ohřátí zbytku by se hoblovala druhá.
Těsnící kroužek v principu nemůže ani moc těsnit. Olej by se k němu měl dostat jenom minimálně. Na hřídeli je zápich, před kterým olej odlétne a v díře je také malý zápich, po kterém by měl olej stékat. Když je všude plno karbonu tak olej na volnoběh bleje ven a je to skvělé zadýmovací zařízení.
-
09:31:52 9.11.2010
Bobros: Jak jsi dopadnul?
-
13:31:05 8.11.2010
a až si Phob nacvičí úpravu seriových jednotek na programovací,založíme klub výroby mrtvol :-)
-
13:28:30 8.11.2010
já si troufám tvrdit že ten motor po úpravě vydrží víc než bouda a život řidiče případně posádky. 20vt je jedno z aut kde se dá takhle snadno zvýšit výkon o 50% a protože s tim dnes jezdí kdejakej voblouk tak je vlastně už v den převzetí auta tak trochu mrtvej! Zamysleme se kolik aut kolem nás jezdí se 350k???
-
08:08:04 8.11.2010
copa sem ti neřekl????Vždyť ty vše máš....
Vojta-dá se počítat s procentuálně nižší životností,ale to vše záleží na původní kondici motoru.Ale pokud má člověk v hlavě mozek,chová se k autu slušně 20VT motor toho hodně snese a vydrží....
-
00:21:51 8.11.2010
A jak dlouho to pak vydrží ty seriové vnitřnosti v motoru atd? Najede to pak aspoň dalších 100k km? :-P
-
20:47:19 7.11.2010
Hergot, Krossmene, tos mi neřek:(
-
20:28:40 7.11.2010
ještě průchozí výfuk a je to tam.Na více autech se stejným setupem nabržděno vždy více než 320PS.Max jak bylo zmíněno 365PS při tlaku 1,7. při 1,4 změřeno 325.Turbo GT28RS,IC avia,filtr,upravený rozvod vzduchu a umístění filtru,plně průchozí 2,5" výfuk,walbro 255LHP,BOV,CHIP,FPR.....
-
17:54:02 7.11.2010
teď jsi trefil hlavičku na hřebíček! IC avia jest namontován i na kejlisákovi kterému nabrzdili 350k a když odpočítáš koeficient ATV tak by tam mohlo opravdových 330-340 být = stačí
-
16:21:09 7.11.2010
Marcel : Takže nevymejšlet vymyšlený - IC Avia pro RS stačí?
-
23:28:34 6.11.2010
tradiční GT28RS co už jich tu pár jezdí ku spokojenosti všech co ho dali by se dalo dodat kolem 21 litrůch,pak čipa,walbro a nejlépe i IC z Avie a mohlo by tam bejt kolem 340 relativně poctivejch kobyl. pak ještě spojku a dá se říci že za solidní peníze máš vyždímáno maximum co lze bez větších úprav aby se ohybaly ojnice a praskaly převodovky :-)
-
21:51:58 6.11.2010
Vybíráš si čím dál levnější cesty :-)
-
20:50:51 6.11.2010
A za kolik bys mi ho sehnal Marceli? A co GT2860RS ?? To tam jde bez nějakých úprav? Z toho TB28 mám už noční můry :-(
-
19:46:55 6.11.2010
jo a vůli 0,3mm puste ihned z hlavy,to bude chcát jako dunaj
-
19:45:54 6.11.2010
až posčítáš všechny platby a dopravy tak dojdeš k sumě za nové turbo. Proto má rada zněla koupit ihned nové protože přez známé ho lze sehnat bez DPH za lepší cenu
-
10:32:20 6.11.2010
Děkuju - vezmu jim to ukázat - schválně co mi na to tam řeknou. Už mě to fakt štve.. letos jsem s tím pořádně nejel :-(
-
07:52:41 6.11.2010
Pri repasi se dava ten vlevo. Musi byl tim rozriznutim nahoru. Lepsi je ale ten vpravo. Krouzek musi presne sedet v drazce hridele. Vule tak max 0,3 mm. Kdyz je drazka vyjeta, tak pouzit oversized. Dela je firma Mellet. Bohuzel ja je nemam.
-
18:37:35 5.11.2010
to Thor - to mi tam snad dali při té repasi ne? :-)
-
18:36:35 5.11.2010
to Thor - a to je co prosím? Poraď. Jsem z toho fakt už zoufalej..dík.
-
18:17:10 5.11.2010
to Torkey 20VT - Marcelovi jsem psal hned když turbo odešlo,ale prý už to nedělá - že pokud by ta repase měla být fakt super tak je lepší koupit nové turbo. Jenže nějakých 25k za nový je pro mě dost peněz :-( Tak jsem to risknul u těch turbopoer.cz - snad to opraví a bude to ok,jinak už fakt nevím :-( Jen pořád doufám že to kouření je opravdu tím turbem..
-
15:36:35 5.11.2010
To bude chtít tohle:
GARRETT T25,360 degree turbine oil seal
-
22:20:51 4.11.2010
bobros, pokud to nebude i potom ok, dej to turbo uživateli "Marcel 8Vritmo,20Vkappa" , udělá ti repasi, která bude opravdu fungovat.. Mě opravil 2 turba a vše ok.
Já se za svou éru 20VT něco nalítal k "profi" repasérům a všude katastrofa...
-
20:34:17 4.11.2010
Díky za rady - právě dnes jsem jim to tam odvezl - samozřejmě tvrdí že je to 100% :-( v pondělí tam pro to jedu - prý mi to předvedou na stolici s tlakem oleje 6 barů. Předpokládám že přes víkend to udělají znovu aby mohli pak machrovat. Snad to bude ok.. A problém s olej.výparníkem by to nemohl být?
-
19:51:53 4.11.2010
ale to by se mu neztracel olej z motoru...
-
19:50:40 4.11.2010
Me to po repasi kourilo par set kilometru ,nez se vypalil olej z katalizatoru a zbytku potrubi .
-
19:22:49 4.11.2010
repasi ti udělali špatně, omlať jim to o hlavu!
-
19:10:11 4.11.2010
Zdravím-nedávno jsem měl problém s kouřením 20VT. Tak každý mi radil - turbo. Dal jsem ho tedy na repasi do turbopower.cz v Holicích. Repase stála 8500,-, po namontování zpět auto pořád kouří - asi míň ale pořád.Po zahřátí přestane. Ale olej ubývá:-( A kromě toho že pořád kouří tak ještě při přidání lítají z výfuku kapičky oleje:-( Už jsem z toho zoufalej - co jinýho by tam ještě mohlo být špatně? Motor je ok - svíčky jsou čisté. Táhne dobře,měřili mi tlaky na válcích a ok. Může to dělat ten olejový výparník? Olej je vidět v sání.Nebo je příliš vysoký tlak oleje? Díky moc za každou radu. Honza