-
15:30:17 4.11.2010
Na palivovú sa dá zacvaknúť aj iný plavák + odporový bežec z inými hodnotami odporu preto som mu písal ty hodnoty takže ak by niekto stým hral dal tam druhy mohlo by to ukazovať blbo inak ne . Čo sa týka množstva benzínu aby vôbec naštartoval na ročníkoch 99 až 00 určite stačí 5 litrov "inak riešená pumpa + filter"
-
06:10:17 4.11.2010
to ma logiku sebo, ale vis jiste ze to neni skladacka s jinou pumpou? ze mu funguje dobre budik v palubovce? muj se treba skoro nehybe od plne do 3/4 pak leti hopem dolu a u rezervy se taky skoro nehybe
kdyz si napusti nadrz do plna tak se nemusi bat ze zas nekde bude na suchu a hned uvidi jestli i rafika bude na doraz a nebude se muset nikde starat, az pokud se rafika nehne pak je problem, ale vzhledem k tomu ze po 10 litech se mu rucka jeste nehybe (tak jako vetsine) a sviti mu hladove oko (takze porad necela rezerva) tak porad verim tomu co pisu ja
-
08:14:31 3.11.2010
nemyslim ze je to volovina ked ho len teraz kupoval dalsia vec stym ze sa nerozbehne aj ked dolejes 15 litrov to je 25% nadrze mozno to robily starsie verzie on ma poslednu 99-2000 ta ma filter v sebe mal som to vonku pumpa ide az na dno nadrze aj s fitrom .
-
03:31:34 3.11.2010
no jako a myslis ze kdyz jsi byl na suchu a dolil 10 litru ze se ti jako pohne? nebo ze vubec nekteri nastartuji
kazdy kus je trosku jiny ale 10 litru do sucha je hovno, nekteri se nerozjeli po 15 litrech
neres volovinky, pust dva litry (2000Kc), napust do plna a pokud se porad nebude hybat pak je problem
-
23:52:59 2.11.2010
najprv to zmeraj kde je chyba podla toho na pumpu treba veľký skrutkovač a kladivo na odtiahnutie veľkej plastovej matky na pumpe ta ju vlastne celu drží u mňa bolo horšie tie hadičky uvolniť Tu sa to riesilo
http://www.fiatcoupe.cz/forum/technicke-dotazy/637 6-co-riadi-palivovu-pupmpu-/
-
21:45:32 2.11.2010
A kdyby to bylo v pumpě? :-D jak a kudy se dostanu dovnitř? :-D
-
21:07:40 2.11.2010
ak to bude v pumpe a más rad vôňu benzínu tak ta to prejde co som menil pumpu som alergicky na benzín :)
-
21:00:50 2.11.2010
sebo : Díky,zítra proměřím a dám vědět :-)
-
20:42:49 2.11.2010
ak más multimeter môžeš zmerať odpor na pumpe na tých 2 pre tenké drôtiky musí byt menši ako tých 290ohm ak bude "nekonečno" tak sú fakt odpojené drôtiky priamo v pumpe je to možne a ľahko opraviteľné je to na male fastony "male auto konektory"
-
20:25:07 2.11.2010
293 ohm prázdna okolo 10ohm plná aspoň na mojej 1.8 ročník 99 ale myslím že nádrž je rovnaká na všetkých FC 63litrov takže aj bežec plaváku musí byt ten istý
-
19:04:34 2.11.2010
Takže konektor a kabely OK.Hodily by se hodnoty těch odporů :-)
-
17:04:03 2.11.2010
Vyzkouším děkuju ;-)
-
11:57:41 2.11.2010
Otevři zadní kufr odklop koberec a vpravo u sedačky je krytka pod kterou je pumpa.
Do té pumpy vedou dráty pro napájení a i drátky pro plavák a kontrolku (nevím už jakou mají barvu musíš to vyzkoušet) jukni zda jsou dobře zapojené, případně je nečím prostříkej.
Pak dej vědět jestli to pomohlo.
-
07:18:27 2.11.2010
Odpory mám,když mi dáš ty hodnoty tak to můžu zkusit ;-)
-
01:30:24 2.11.2010
mno plavák je na palivovej pumpe teda aspoň ja to tak mam na konektore do pumpy sú 4 drôty dva hrubšie sú napájacie pre pumpu a tie 2 tenké sú pre plavák myslím ze to malo okolo 100ohm ale môžem zmerať cez deň presnú hodnotu pre prázdnu a plnú
ale asi žiadne odpory mat doma nebudeš dalo by sa to oklamať aby si nemusel pozerať plavák a vyberať pumpu z plavákom ak by bola vada inde
-
23:09:59 1.11.2010
Ahoj,o víkendu jsem si koupil svoje první Coupé a hned se objevila závada v podobě špatného ukazování paliva.Zjistil jsem to tak,že mi došel benzín,i když ručička ukazovala jednu "čárku".Nalil jsem tam deset litrů,ale ručka se ani nepohla a kontrolka svítí stále.Nějaké nápady?