-
11:51:36 9.10.2012
jo díky zkusím ho vyndat a vyčistit,mám i kontaktol tak ho tam taky chlístnu a uvidim co to bude dělat.
-
18:40:37 8.10.2012
Ja som aj vyberal prečistil aj ľahučko namazal a to neviem ci nebude v mraze robiť trosku problém uvidím :)
-
18:18:02 8.10.2012
krokovej je Snímač polohy škrticí klapky mě stačilo ho prostříknout čističem brzd a otáčky šli v pohodě
-
10:01:00 8.10.2012
krokovej moturek je co? ten potenciometr klapky? cerna plastova placatá věc?
-
23:13:34 7.10.2012
mě to dělalo to samé, tak jsem vyčistil klapku sání a krokovej motůrek, a pohoda, auto hezky drží otáčky a nechcípá
-
22:56:55 7.10.2012
mne pomohlo prečistenie toho "krokového" regulátoru voľnobehu .Som zvedavý či v mraze bude robiť to že sa zasekával na 2000otacok až kým sa nez nezohrial motor:)
-
22:38:44 7.10.2012
tak jak ste to vyřešily nakonec? byl to ten potenciometr na klapce? me točky zakolísaj dvakrat kdyz to nastartuju teplý,a pri dobrždování taky to skoro chipne .a na emisích píčoval typek že to ma horši emise jak 120cítka ale s pridanim otaček kolem dvou tisic se to vraci k normalu prej.cistil sem vahu a klapku .menil jsem cidlo teploty vody.kontakty prostrikany.a dela to furt.na diagnostice nic.tak je to sranda teda sere me to.a jeste mi nespina vetrak na chladiči, relé je ok motor jde,a kably vypadaj ok.
-
15:12:38 31.1.2011
benzínom to nieje parkrát mi to urobilo v lete keď mal cez 90C ale teraz je termostat ok je to len pri štarte keď je zohriaty motor Je tam asi nejaký nesúlad sond a čidiel a následného nastavenie bohatosti zmesi
-
14:58:15 31.1.2011
co používáš za benzín?Značku a typ.
-
14:15:34 31.1.2011
Teraz ked som menil termostat a mam motor 90C a nastartujem znova kolisu otacky a skape to musim 2 krat pridat do 1500 a potom klesne na 800 Pri prudkom brzdeny to nezdochlo ani raz len tych par sekund startu ked je zohriaty motor Pri studenom starte uplne ukazkovo aj ked je -20 cudne
-
22:07:31 17.10.2010
snad to váš problém vyřeší, já svůj řešim neustále ! přijde mi že když odpojim ventil na odsávání par z nádrže tak to běží !?
-
20:13:26 17.10.2010
Simi dík.Metrix-je to takovej plastovej dzinzik u klapky sání - vede k tomu konektor se třema drátkama.
-
19:29:18 17.10.2010
abys to vrátil tak lze předělat štípačky ale já je všechny nahradil klasickejma kovovejma páskapa :-) mám to zmáklý ptž sem už půlku auta vyměnil :-(
-
19:14:05 17.10.2010
Jo seš dobrej a máš to zmáklý a o tom to je-nejni nad zkušenost-v servisu ti vyměněj půlku auta. Cos udělal s těma páskama na klapce dals to nazpátek?Mě to nejde-je na to asi nějakej přípravek
-
19:13:35 17.10.2010
hodte foto, co to je:)
-
18:53:17 17.10.2010
jj zkoušel sem ho koupat ale nakonec sem ho stejně musel vyměnit, mě to pomohlo jen na pár jízd :-( buď kup jetej kterej bude OK nebo originál ! rozhodně nešetřit,vim o čem mluvim
-
18:40:49 17.10.2010
simi Tak je to poťák-zkoušels ho vymejt?Mě to pomohlo ale asi je to jen na chvíli.Nevíš jak na ty kovový motex pásky- na to musí bejt asi nějaký kleště-rozdělat dou ale nazpátek budu muset dát klasiku na šroubky-škoda chtěl sem zachovat origoš.
-
17:44:12 17.10.2010
guma tomu 100pro nepomůže :-)
-
15:36:05 17.10.2010
ten potik je ofiko co?
-
15:24:36 17.10.2010
Zjistil sem prasklou gumu harmoniky před klapkou a vyndal sem poťák-ten sem nalil odmašťovačem a po vylití namontoval a provizorně polepil prasklou gumu-otáčky v poho.Vyměním gumu za novou a pokud by se to někdy opakovalu je to tutově poťák.Simi má pravdu-možná to je i tou gumou.
-
21:53:37 14.10.2010
já mám teď otáčky v cajku, držej, regulace funguje a po kudle a následnym prudkym brždění nekolísaj, jen ty starty nějak neumim pořešit...
-
21:52:38 14.10.2010
lambdu mám proměřenou diagnostikou a je OK
-
11:34:03 14.10.2010
Simarik: a co lambda ?Kolik máš najeto?Zkusil jsi změřit jestli funguje?Necítíš benzín z výfuku po nastartování studeného motoru?Nemáš zvýšenou spotřebu benzínu?
-
22:33:26 13.10.2010
ne nenastavuje :-) pokud to nerozházíš ručně tak stačí vyměnit :-)
moje pokusy:
baterie
čidlo teploty vody
nové svorky baterie
+ kabely rozvedeny distribučním blokem
benzín NAT98
čistič palivové soustavy
regulátor tlaku paliva
všechny konektory vyčištěny
všechny kostry obroušeny
vyčištěný krokáč volnoběhu
atd atd vše co mě napadlo :-) nepomohlo nic
-
19:53:41 13.10.2010
Ještě dotaz-nastavuje se po výměně nějaká výchozí poloha-musím pak něco seřizovat v servisu? třeba klapku?
-
19:21:31 13.10.2010
Simi máš to asi zmáklý-dneska sem dal novou baterku a natankoval ben a je to nahovno-houpačka furt.Dík za radu budu to řešit po tvým.
-
11:59:10 13.10.2010
potik maj všude, např Kelly, ELIT ale já beru od Auto Maleček (Fiat,Alfa) Černilov u HK
-
11:57:30 13.10.2010
Simarik: nahod kontakt na stránky kde mají ten potencio. dík .Nebo jsi musel do Fiatu?
-
22:22:12 12.10.2010
Turbo: kua četl si co sem napsal ? snažim se poradit ! mě voltmetr skákal od 10,5-14 V !!! udělej si jednoduchej test, nebudu vypisovat co všechno sem dělal abych to vychytal ale baterkou to není,měl bys problémy se startem. nepamatuju se jak to má 1,8 ale stačí ten potik odšroubovat a jesi houpe tak s nim otáčej na klapce a uvidíš... na Multimetru se choval normálně ale byl KO. a teď už sem to vážně napsal naposled ! Je to až zarážející jak se ty součástky chovaj, i to čidlo co teď řešim se může chovat dobře ale po připojení k jednotce totálně rozhází hodnoty... potik stejnej případ, venku OK, po připojení se motor mohl zbláznit a sral sem se s tim celý léto než sem ho odhalil (podotýkám že sem ho vynechával ptž je novej !)
-
19:37:11 12.10.2010
Filtr sem měnil před 2tis.Km a starej sem kuchnul a byl čistej.Bylo by dobrý to vychytat-taky sem mluvil s borcem a tem tvrdil,že to může bejt baterkou co už nemá kapacitu a dochází k poklesům vnapětí a pak elektonika blázní-to ba bylo třeba to brždění jak píšete-pokles toček a k tomu ještě brzdovky-to je dost houpanec-vidím to na voltmetru ale to sou jen úvahy tutový to neni-pokud něco zjistím dám vědět a pokud někdo jinej dejte to sem dík
-
19:18:25 12.10.2010
A co ben. filtr ? Pokud je hodně zasraný a pustí bordel dál, můžou být zasraný i trysky a pak je to na výměnu, páč nepomůžou ani ty čističe do paliva, které fungují, ale pokud je to už hodně zanedbané, tak nepomůžou ani ty.
-
18:53:01 12.10.2010
ani lepčí benzín a ani čistič do benzínu nepomohli !
-
17:59:47 12.10.2010
taky sem myslel na ten obtokovej ventil volnoběhu na stk řikali,že to může dělat nějaký čidlo-to asi mysleli tu bohatou směs a houpání že je taky nekvalitním benzinem a atˇ dám něco na čištění benz.soustavy ale to už dávám od jara a tak by to bylo spíš možná k horšímu.nevím ale sere to
-
10:25:22 12.10.2010
jenže já mám krokáč dobrej... jednotka měla chybnou polohu klapky a nedokázala se s tim za tak krátkou dobu vyrovnat !
-
09:31:48 12.10.2010
Když to dělá za tepla při dobrždování tak bych spíš řekl, že to bude dělat volnoběžný ventil (krokovej motůrek)! Já měl úplně stejný problém. Zůstane prostě zaseklej/zavřenej a auto při ubrání plynu chcípne. Nejčastěji při dobrždování, když už jednotka nestihne korigovat nedostatek vzduchu.
-
22:33:48 11.10.2010
cca 1000,- ale kupuj pouze bosch ! já už se spálil náhradou
-
21:45:29 11.10.2010
simarik: prosimte, kolik stoji ten novej potik? ze bych to vymenil
-
21:29:28 11.10.2010
já měl klapku špinavou a nic to neřeší ! viděl sem na jednom foru kde řešili špinavou klapku ale to byl takovej humus že sem skoro nepoznal že se jedná o klapku sání,pak to má smysl čistit...
-
20:42:47 11.10.2010
turbo:ja jsem dneska vyndal auto po delsi dobe a stalo se mi to pri prudkem dobrzdovani ,jak pise simarik. Taky vycistim klapku az bude cas a uvidime jestli to bylo tim
-
19:05:29 11.10.2010
mě to dělá taky a jak kdy.většinou po vyřazení z vyšších ot.včera mě to při dojezdu na křižovatku houpalo a zdechlo-blbý stav.dneska na STK -bohatá směs volnoběhu-možná je v tom spojitost.Já asi vyčistím klapku-a dík za každej novej nápad.
-
10:57:25 11.10.2010
mě ho houplo při prudčím zabrždění a pak se to zhoršilo na trvalé houpání otáček za tepla... viník byl potik na klapce, i když na proměření byl OK a byl novej tak byl stejně KO
-
08:59:28 11.10.2010
Motor 1.8 16V
-
08:56:27 11.10.2010
Omlouvam se, ale nemuzu najit podobne tema. Mam tento problem: Auto za studena krasne naskoci, ale jakmile se mi motor malinko zahreje a ja nastartuju, tak otacky spadnou uplne dolu jako kdyby to melo chcipnout, ale hned na to se zvednou do normalu. Kde je problem? nikdy se mi nestalo, ze by to chciplo uplne....Diky za radu