-
13:21:56 11.10.2010
měří před startem atmo tlak a za běhu aktuální tlak vzduchu v sání, ve spolupráci s dalšími čidly si tím jednotka "nahradí" váhu vzduchu...
-
11:28:51 11.10.2010
2 suki: mě to takhle vždy (i tentokrát) zařezávalo ve 4tis kvůli problému s MAP senzorem. Takže zkus zkontrolovat jestli je správný MAP senzor (250kPa!), dále jestli funguje jednak samotný MAP senzor, ale pak i konektor na něm a dráty alespoň poblíž...
-
13:43:38 10.10.2010
tak auto už jede-špatně sem zapojil konektory-prohodil sem je a tak nějak sem vůbec nezapojil hadičku do MAP senzoru.... Jo i to se stává :-)
-
10:37:41 9.10.2010
je tam prostě problém v dodávce paliva a to buď hodně máo, a nebo hodně moc (to spíš) to ani diagnosika nejistí a popravdě, tyhle obyč diagnostiky zjistěj úplný hovno...napíše to 2 chyby o kterých si ani nevěděl a ty smázneš a dál neřešíš...
-
09:11:39 9.10.2010
2 wejvy: Po večerním divadle se mi do toho fakt nechce jet takovouhle štreku :-) Půjdu na to mrknout teď za světla, za tmy jsem do toho nehrabal, pak zavolám...
2 TooM-As: vadný potencimetr trošku cuká s autem, popř. problém s visícíma otáčkama když byl blbě natočený, ale aby to skoro nejelo to nebude... poťák jde proměřit voltmetrem 0-5V podle natočení...
-
08:47:53 9.10.2010
zkusili jste potenciometr klapky ? mě to taky občas střelí při přechodu z volnoběhu a mám podezření právě na něj.
-
08:08:00 9.10.2010
Takže to sem asi nedojedeš co?
A ten tuning regulátor paliva drží? Nerozštelovalo se to nějak?
-
00:53:14 9.10.2010
eh? :-) Je to jen nějaká už nenákladná hovadinka předpokládám, všechno důležité je vyměněné... Klidně se ale zastav a oprav mi to :-)))
-
00:37:09 9.10.2010
Důležité informace z tebe lezou až teď,nonic původně jsem měl na mysli tohle jaro ale teď?:-)Bez emocí jo-až to budeš chtít dát dohromady tak se ozvi,ale on to Krosmen zvládne.Jo a máš moje cd.
-
00:33:40 9.10.2010
urgent up... po natankování 30l N98 jsem měl problém odjet od benzínky, odskákal jsem to, a pak hned po 500m zablokoval křižovatku (chcípnutí a nemožnost se rozjet ani s lehkým plynem - na rovině) a tu další taky... pak jsem asi 5minut vyjížděl 100m kopeček... přitom dvě hodky předtím 50km celkem poho bez chcípnutí "jen" s problémy popsanými níže...
Možná jen náhoda, ale každop. se tahle znatelná změna stala ihned po dotankování...
-
23:20:37 8.10.2010
to pak sem napis, to sem zvedavej
-
22:07:19 8.10.2010
Hanzi, turbínou to nebylo, ta byla OK, sežraná vačka udělala výbrus motoru...
je to komplet vyčištěný i jiná turbína...
Motor je tedy jinej "úplně novej" (po kompletní GO!) s ostřejšíma atmo vačkama a FPR...
2 Honza: Na volnoběh lze pomalým přidáním plynu vytočit až 7tis ot, pokud jedu a pomalu přidávám plyn, dostanu se na cca 4100ot a víc ani ň... Při prudkém přidání plynu se to dusí a střílí... jinak na volnoběh to při vytočení podle budíku na FPR tlak udrží... za jízdy těžko říct když tam není vidět... Mohl by to být příznak problému s čerpadlem, a jaký? Jinak světýlko diagnostiky svítí pořád, zítra u wejvyho napíchneme a uvidíme co z toho vypadne, jestli to bude informace k něčemu...
-
20:31:52 8.10.2010
Jestli by nestačilo vyměnit majitele:-)Tu turbínu jste už měnily nebo tam má pořád tu co zní teče olej proudem na zem i když auto stojí bez startu?Není to sání plný oleje od ní?Mě to tak taky dělalo a jakmile zabrala skoro ko turbína tak konec.Jinak Radku do jara času dost.
-
16:14:38 8.10.2010
u coupe nám svítila kontrolka "vštřiku" při tvorbě chipu a to v momentě, když tam šlo v určitý oblasti tolik paliva co nebylo v možnostech korekce lambdy.. chování o5 stejný..
-
14:04:42 8.10.2010
tak to je fajn že svítí, problém by mohla diagnostika odhalit... k.rňa jaktože to nezvládli napojit!!!
-
13:27:11 8.10.2010
Asi budete muset na výlet ke mě :-) Mě ta diagnostika chodí :-)
-
13:02:55 8.10.2010
Mě tohle podobný dělal senzor fáze.Spolu s tím se delaj rozvody.Udělal jsem to tenkrát a měl jsem klid(na chvíli)..No ale rozsvecela se mi kontrolka vstriku třeba po kudle..Po výměně ok.Neříkám ze to bude tvůj problém,jen tip..
-
13:00:03 8.10.2010
diagnostika se s autem nespojí,ale nastala změna už svítí kontrolka diagnostiky stále předtím vždy po chvíli zhasla.....vyměněno už vše a stále nic kuwa fix.
-
10:55:15 8.10.2010
up...
-
17:03:26 7.10.2010
zítra pojedu na diagnostiku-už sem vše povyměnoval a nic.....Tlak v liště mám 2,5 s odpojenou regulací mám FPR-tomei myslím že kvalitní-olejový budíček....
-
16:18:44 7.10.2010
-
16:10:10 7.10.2010
problém je že auto nastartuješ a normálně pojedeš tak dvakrát normálně bez pozorování nějakýho negativního vlivu vytočíš až do omezovače ale napotřetí tě to už utne ve 4500....Už mi dochází fantazie,vše je přendáno z auta jezdilo....
-
12:17:00 7.10.2010
jeden z nich právě blbne po vytočení, muselo by se vyzkoušet...
ale čerpám z netu :-( osobně nevim
-
11:44:56 7.10.2010
2 Simarik: Stando, to by nejspíš nějak kravilo i před 4000ot ne?
2 von Raven: Není důvod, vzducháč byl čistěný a paliváč má najeto cca 15tis...
-
10:52:12 7.10.2010
nema co zrat :) co primitivni palivovy nebo vzduchovy filtr?
-
09:37:31 7.10.2010
někde sem četl že snímače otáček dělaj tyhle neplechy, ale svojí ruku za to do ohně nedám !
-
08:36:56 7.10.2010
Hojda chlapci :-) řešíme s Luxorem problém na jeho autíku a tak nějak mi už dochází fantazie-spíš se orientuju na 20VT ....Auto normálně nastartuje,motor jakžtak běží ale to je daný vačkama...ale nejde do otáček jakoby ho v cca 4000 zastaví zapalování,začnš střílet do výfuku a kucká...už sem vyzkoušel jiný MAP senzor,lambdu,jednotky prohodit a bez výsledku...Napadá někoho na co juknout co by dále mohlo ovlivňovat tuhle záležitost????