16VT-nejde do otáček

  • Luxor
    měří před startem atmo tlak a za běhu aktuální tlak vzduchu v sání, ve spolupráci s dalšími čidly si tím jednotka "nahradí" váhu vzduchu...
  • Luxor
    2 suki: mě to takhle vždy (i tentokrát) zařezávalo ve 4tis kvůli problému s MAP senzorem. Takže zkus zkontrolovat jestli je správný MAP senzor (250kPa!), dále jestli funguje jednak samotný MAP senzor, ale pak i konektor na něm a dráty alespoň poblíž...
  • krosmen20VTPLUS
    tak auto už jede-špatně sem zapojil konektory-prohodil sem je a tak nějak sem vůbec nezapojil hadičku do MAP senzoru.... Jo i to se stává :-)
  • Honza
    je tam prostě problém v dodávce paliva a to buď hodně máo, a nebo hodně moc (to spíš) to ani diagnosika nejistí a popravdě, tyhle obyč diagnostiky zjistěj úplný hovno...napíše to 2 chyby o kterých si ani nevěděl a ty smázneš a dál neřešíš...
  • Luxor
    2 wejvy: Po večerním divadle se mi do toho fakt nechce jet takovouhle štreku :-) Půjdu na to mrknout teď za světla, za tmy jsem do toho nehrabal, pak zavolám...

    2 TooM-As: vadný potencimetr trošku cuká s autem, popř. problém s visícíma otáčkama když byl blbě natočený, ale aby to skoro nejelo to nebude... poťák jde proměřit voltmetrem 0-5V podle natočení...
  • TooM-As
    zkusili jste potenciometr klapky ? mě to taky občas střelí při přechodu z volnoběhu a mám podezření právě na něj.
  • wejwy
    Takže to sem asi nedojedeš co?
    A ten tuning regulátor paliva drží? Nerozštelovalo se to nějak?
  • Luxor
    eh? :-) Je to jen nějaká už nenákladná hovadinka předpokládám, všechno důležité je vyměněné... Klidně se ale zastav a oprav mi to :-)))
  • Hanz16VT
    Důležité informace z tebe lezou až teď,nonic původně jsem měl na mysli tohle jaro ale teď?:-)Bez emocí jo-až to budeš chtít dát dohromady tak se ozvi,ale on to Krosmen zvládne.Jo a máš moje cd.
  • Luxor
    urgent up... po natankování 30l N98 jsem měl problém odjet od benzínky, odskákal jsem to, a pak hned po 500m zablokoval křižovatku (chcípnutí a nemožnost se rozjet ani s lehkým plynem - na rovině) a tu další taky... pak jsem asi 5minut vyjížděl 100m kopeček... přitom dvě hodky předtím 50km celkem poho bez chcípnutí "jen" s problémy popsanými níže...

    Možná jen náhoda, ale každop. se tahle znatelná změna stala ihned po dotankování...
  • Elkar
    to pak sem napis, to sem zvedavej
  • Luxor
    Hanzi, turbínou to nebylo, ta byla OK, sežraná vačka udělala výbrus motoru...

    je to komplet vyčištěný i jiná turbína...

    Motor je tedy jinej "úplně novej" (po kompletní GO!) s ostřejšíma atmo vačkama a FPR...

    2 Honza: Na volnoběh lze pomalým přidáním plynu vytočit až 7tis ot, pokud jedu a pomalu přidávám plyn, dostanu se na cca 4100ot a víc ani ň... Při prudkém přidání plynu se to dusí a střílí... jinak na volnoběh to při vytočení podle budíku na FPR tlak udrží... za jízdy těžko říct když tam není vidět... Mohl by to být příznak problému s čerpadlem, a jaký? Jinak světýlko diagnostiky svítí pořád, zítra u wejvyho napíchneme a uvidíme co z toho vypadne, jestli to bude informace k něčemu...





  • Hanz16VT
    Jestli by nestačilo vyměnit majitele:-)Tu turbínu jste už měnily nebo tam má pořád tu co zní teče olej proudem na zem i když auto stojí bez startu?Není to sání plný oleje od ní?Mě to tak taky dělalo a jakmile zabrala skoro ko turbína tak konec.Jinak Radku do jara času dost.
  • Honza
    u coupe nám svítila kontrolka "vštřiku" při tvorbě chipu a to v momentě, když tam šlo v určitý oblasti tolik paliva co nebylo v možnostech korekce lambdy.. chování o5 stejný..
  • Luxor
    tak to je fajn že svítí, problém by mohla diagnostika odhalit... k.rňa jaktože to nezvládli napojit!!!
  • wejwy
    Asi budete muset na výlet ke mě :-) Mě ta diagnostika chodí :-)
  • Feki
    Mě tohle podobný dělal senzor fáze.Spolu s tím se delaj rozvody.Udělal jsem to tenkrát a měl jsem klid(na chvíli)..No ale rozsvecela se mi kontrolka vstriku třeba po kudle..Po výměně ok.Neříkám ze to bude tvůj problém,jen tip..
  • krosmen20VTPLUS
    diagnostika se s autem nespojí,ale nastala změna už svítí kontrolka diagnostiky stále předtím vždy po chvíli zhasla.....vyměněno už vše a stále nic kuwa fix.
  • Luxor
    up...
  • krosmen20VTPLUS
    zítra pojedu na diagnostiku-už sem vše povyměnoval a nic.....Tlak v liště mám 2,5 s odpojenou regulací mám FPR-tomei myslím že kvalitní-olejový budíček....
  • Honza
    http://fiatcoupe.cz/forum/technicke-dotazy/6073-pr oblem-po-instalaci-walbra-/

    podobnej problém jsem řešil u sebe...
  • krosmen20VTPLUS
    problém je že auto nastartuješ a normálně pojedeš tak dvakrát normálně bez pozorování nějakýho negativního vlivu vytočíš až do omezovače ale napotřetí tě to už utne ve 4500....Už mi dochází fantazie,vše je přendáno z auta jezdilo....
  • Simarik
    jeden z nich právě blbne po vytočení, muselo by se vyzkoušet...

    ale čerpám z netu :-( osobně nevim
  • Luxor
    2 Simarik: Stando, to by nejspíš nějak kravilo i před 4000ot ne?

    2 von Raven: Není důvod, vzducháč byl čistěný a paliváč má najeto cca 15tis...
  • von Raven
    nema co zrat :) co primitivni palivovy nebo vzduchovy filtr?
  • Simarik
    někde sem četl že snímače otáček dělaj tyhle neplechy, ale svojí ruku za to do ohně nedám !
  • krosmen20VTPLUS
    Hojda chlapci :-) řešíme s Luxorem problém na jeho autíku a tak nějak mi už dochází fantazie-spíš se orientuju na 20VT ....Auto normálně nastartuje,motor jakžtak běží ale to je daný vačkama...ale nejde do otáček jakoby ho v cca 4000 zastaví zapalování,začnš střílet do výfuku a kucká...už sem vyzkoušel jiný MAP senzor,lambdu,jednotky prohodit a bez výsledku...Napadá někoho na co juknout co by dále mohlo ovlivňovat tuhle záležitost????