-
23:38:10 5.2.2011
Určitě měl dotyčnej na mysli minimální tlak oleje. A jak tak koukám, tak jsem otočil značku. Má to být míň, než púl baru.
-
18:17:25 5.2.2011
coupe: tyjo tak to je divný, většinou to mývaj sportovní stroje:((( Tak to aby člověk fakt hlídal každých 500 km jak píše manuál:)Mě mystifikovalo že tu někdo psal že na obrázku je čídlo pro minimální hladinu oleje,díky moc za nápravu
-
01:09:59 5.2.2011
Já mám takový pocit, že se to podle manuálu rozsvítí při tlaku oleje = nebo > 0,5bar a to je opravdu pozdě
-
01:00:48 5.2.2011
pleteš si dojmy s pojmy... červená kontrolka ukazuje: KRITICKÝ TLAK OLEJE. pokud se rozsvítí tato kontrolka, tak je hoooodně špatně... nevim, kdo tady vymyslel, že coupe má hlídání hladiny oleje... NIC TAKOVÉHO ŽÁDNÉ COUPE ORIGO NEMÁ!!!!!!!!!
1. ČIDLO TLAKU NA BUDÍK
2. ČIDLO TLAKU NA KONTROLKU
3. ČIDLO TEPLOTY OLEJE
-
21:06:57 4.2.2011
no já to zatím neřeším: na 1000 km dolejvám tak 1-1,5 pleje 10W60 ale na druhou stranu tomu dávám do otáček dost...Jen by mě zajímalo, jestli se dá spolehnout na signalizaci minimální hladiny oleje? rozsvítí se červeé oko s dostatečným předstihem? nebo to rovnou zakuká?:P
-
17:29:37 4.2.2011
Takže až dám pryč origo IC, uvolní se místo a budu napřimovat přívod vzduchu k turbu, tak budu muset zachovat odbočku pro to odvětrávání?
-
17:22:08 4.2.2011
u turbíny musíš odvětrávat do sání, protže blko se tlakuje vyvedením do atmosféry to dobře odvětrávat nebude... ale za sto bude lepší než ucpaný..
mimochodem, oni dobře chčijou i mazací kanálky a gufera vyvažovaček....(proto je tam enmám amam tam napíchaný čevríky:))
-
17:21:26 4.2.2011
Teď mi zase někde pro změnu chčije brzdovka... :-) Ale chce to klid a nohy v teple...a ruku na ručce :-)
-
17:18:49 4.2.2011
Zrovna jsem tohle téma poslední dobou řešil u 20VT. Mám sundanej kryt pod motorem a tak jsem si několikrát na mokru všimnul, jak se od auta line krásnej mastnej flek. Kapalo to na zem v místě řemenic. Navíc to šlo na "klíňák" a házelo to ten olej na spodek světla v kapotě. Opravdu toho dokázalo vytéct dost (podle dolejvání). Navíc jsem nedávno měnil těsnění pod víkem ventilů. Tak jsem to znovu sundal, použil silikon na pravoúhlý roh na straně řemenic, vrátil víko a je po problému.
-
21:44:15 24.1.2011
díky, začnu ten olej stopovat:D
-
17:38:32 24.1.2011
Na jednu šipku jsem zapoměl :-D Ale jelikož tam nejsou ty "pánvičky" co držej vačky, tak je to blbě vidět. Ale prostě v těchto místech se to těsnění neohne a nezaleze tam do toho ohybu. Origo možná jo, ale jakákoliv druhovýroba ne. Většinou to teče jen na straně řemenic. Tam je ohyb toho těsnění větší a prostě se ten růžek neutěsní. Dokáže tamtudy vytýct litr oleje za 1000Km. Nejhorší je, že to teče po rozvodech a tváří se to, jako by to vytékalo z gufera na klice. Ale na čistym motoru se to dá vystopovat :-)
-
17:32:28 24.1.2011
.
-
23:37:36 23.1.2011
wow:)
-
22:51:05 23.1.2011
wejvy: to se mi zdá zvláštní, že by to tak olejovalo všem:(a jaké jsi měl ubytky oleje třeba na 1000km? já tam leju aspon litr...i když se přiznám, že to auto honím docela do otáček:))
-
19:50:03 23.1.2011
Hele z 99,9% to teče pod ventildeklem. Mě to pod nim teklo pokaždý a to jsem vždy dával NOVÝ těsnění! Prostě ať člověk chce, nebo nechce, troše silikonu se nevyhne. Kdyby sem někdo dal fotku hlavy bez ventildeklu, tak ti přesně ukážu v kterých místech to vždycky "teče".
-
18:40:21 23.1.2011
dědek>našel místo uniku? já mám zase nějak dost zamaštěnej spodek motoru jako by to stékalo z pravého boku....
-
13:16:39 7.10.2010
to zapojení příčinou nebude, tak to má kdekdo jak jsi psal a bez problémů... Jinak zkušenost mám stejnou a řešení nemám, předpokládám že se to teď vyřešilo "novým" motorem :-)
-
12:32:20 7.10.2010
Všechno nové. Mně je divné, kde se bere ten přetlak par. Asi zkusím přivézt odtah zpátky do sání jak to má být, co to provede.Dráždilo mně mít zasraný cooler a klapku od mastnoty.Vrtá mi ale, že jediný ventil podtlaku je snad v hadici přímo do sacího potrubí - není něco v tom T bazmeku, co jde z klikové skříně? V E-peru se to jmenuje myslím těleso a rozpad žádnej.Jsem línej rozebrat si kvůli tomu půl motoru, abych se k tomu dostal.
-
10:49:46 7.10.2010
tak tesneni pod ventildeklem nebo hur nejake gufero u rozvodu?
-
10:40:56 7.10.2010
Manžetu jsem běžel koupit ještě než jsem zvednul auto. Přišlo mi to jako tutovka, když mi z kola tekla černota. Opravdu to někudy fest mlží motorový olej.
-
20:06:54 6.10.2010
nejebla ti jen manzeta? to dokaze zaprasi cele kolo a vsecko kolem
-
14:34:39 6.10.2010
tohle podobně sem měl na 20VT. 2x přetěsněná vana i ventildekl, nakonec to dělalo špatně dotáhnuté sání zezadu u 2. vstřiku. stačilo dotáhnout,umýt motor a je sucho už 5000km, teď mám úniky pouze přes turbo !
-
14:17:56 6.10.2010
Opravdu nemá někdo podobnou zkušenost, nápad, radu kde hledat chybku ?
-
13:53:09 5.10.2010
Motor mám cca 3 tis.km po repasi a přetěsnění (potkal se).Na měrce oleje doteď nebyl znát nějaký neobvyklý úbytek, ani nedělal žádné loužičky. Přesto jsem zjistil, že mám olejem poblité pravé kolo, rameno,kotouč a celý pravý spodek předku. Mastný je motor od rozvodů, vpředu u odvětrání bloku a dokonce i pod plnícím víčkem ventildeklu.Po odmaštění za běhu na místě není vidět zase žádný únik. Mám podezření na špatné odvětrávání olejových par, že mi to mastí někudy přetlak olejové mlhy. Protože mám sání konusovým otevřeným filtrem, odvětrání nemám zpět do sání, ale přes malý filtr ven.Takhle to má ale kdekdo, může to být příčinou ? Nebo co to odvětrání řídí a ucpává ? Kde hledat?