-
06:00:39 5.10.2010
20VT má "nejlepší" vačky ze všech 5 ti válců -tj nejdelší úhel rozevření a nevyšší zdvih...
-
21:55:12 4.10.2010
A u 20VT a 20NA je to stejný případ nebo je zde něco jinak? Docela by mě to zajímalo. Díky
-
12:12:58 4.10.2010
akorát obráceně je to problém s ventilama vejfukový na turbu jsou plněný sodíkem :-) nyní tady mám jedno 16VT na kterym budou NA vačky sem na to zvědavej na 20VT se to celkem dobře osvědčilo...
-
11:21:20 3.10.2010
:o)
-
11:19:06 3.10.2010
to Honza: Ok tak idem do toho, ináč pozerám že si tiež Novotný ako ja takže to coupe máme v rodine...ha
-
08:26:36 3.10.2010
klasika- kolem 4500 kopanec a lze točit v pohodě k 7000..otázka co an to potom turbo a pod. aby to nebylo kontraproduktivní
Kajo: ano může být... sodíkem plněný vejfukový ventily budou malej bonus orpoti NA palici:)
-
23:18:02 2.10.2010
2 Honza: A co obráceně, 16VT motor s oběma NA vačkama, jaký je průběh?
-
21:21:23 2.10.2010
ach tak, sečteno hlava z turba, ventily z turba a vačky z atmosfery...OK??
-
18:02:19 2.10.2010
jj a hlavně ve zdvihu.. s turbovou 16v vačkou na 16v NA motoru by jsi moc parády nepředvedl.. sice by to mělo zajímavej průběh krouťáku, ale myximálně by to šlo dodtič kolem 4500 a pak by to ztratilo výkon
-
17:15:13 2.10.2010
no čiže ak pasnu ventile tak je rozdiel v stupnovaní vačky??
-
16:46:42 2.10.2010
malý sací maj oficiálně snad jen hlavy z themy tubo II. generace, pokud s nemýlím
-
16:20:09 2.10.2010
existujou malý a velký sacáky,než to koupíš tak to okoukni,je to vidět vokem
-
13:05:40 2.10.2010
a ventil?? priemer ten istý
-
16:30:49 1.10.2010
jde to, jen přehodíš vačky a jezdíš dál..
-
16:19:54 1.10.2010
páni, mám otázku pasuje hola bosá hlava z 2,0 16Vturbo, na motor 2,0 16V ????
dôvod?? mám 2,0 16V a prasknutá hlava v kanáli čiže sa nedá zavarit, ale mám moťžnosť kupiť hlavu z turba 16 V, čo vy na to???