pre odborníkov RADA

  • Honza
    20VT má "nejlepší" vačky ze všech 5 ti válců -tj nejdelší úhel rozevření a nevyšší zdvih...
  • shragicz
    A u 20VT a 20NA je to stejný případ nebo je zde něco jinak? Docela by mě to zajímalo. Díky
  • krosmen20VTPLUS
    akorát obráceně je to problém s ventilama vejfukový na turbu jsou plněný sodíkem :-) nyní tady mám jedno 16VT na kterym budou NA vačky sem na to zvědavej na 20VT se to celkem dobře osvědčilo...
  • Honza
    :o)
  • kajo
    to Honza: Ok tak idem do toho, ináč pozerám že si tiež Novotný ako ja takže to coupe máme v rodine...ha
  • Honza
    klasika- kolem 4500 kopanec a lze točit v pohodě k 7000..otázka co an to potom turbo a pod. aby to nebylo kontraproduktivní

    Kajo: ano může být... sodíkem plněný vejfukový ventily budou malej bonus orpoti NA palici:)
  • Luxor
    2 Honza: A co obráceně, 16VT motor s oběma NA vačkama, jaký je průběh?
  • kajo
    ach tak, sečteno hlava z turba, ventily z turba a vačky z atmosfery...OK??
  • Honza
    jj a hlavně ve zdvihu.. s turbovou 16v vačkou na 16v NA motoru by jsi moc parády nepředvedl.. sice by to mělo zajímavej průběh krouťáku, ale myximálně by to šlo dodtič kolem 4500 a pak by to ztratilo výkon
  • kajo
    no čiže ak pasnu ventile tak je rozdiel v stupnovaní vačky??
  • Honza
    malý sací maj oficiálně snad jen hlavy z themy tubo II. generace, pokud s nemýlím
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    existujou malý a velký sacáky,než to koupíš tak to okoukni,je to vidět vokem
  • kajo
    a ventil?? priemer ten istý
  • Honza
    jde to, jen přehodíš vačky a jezdíš dál..
  • kajo
    páni, mám otázku pasuje hola bosá hlava z 2,0 16Vturbo, na motor 2,0 16V ????
    dôvod?? mám 2,0 16V a prasknutá hlava v kanáli čiže sa nedá zavarit, ale mám moťžnosť kupiť hlavu z turba 16 V, čo vy na to???