podtlak v sání 20vt

  • k20vt
    tak další zjištění, dělá to jen, když tomu šlápnu a turbo natlačí nastavený tlak, v mým případě 1,2 bar. Dojíždím si pak klidně se zařazenou rychlostí a když ji i po 500 metrech vyřadím, vidím na budíku větší podtlak než má být a otáčky padnou až do zdechnutí.
  • k20vt
    Ahoj, hoď sem na sebe nějaký kontakt, kdyžtak bych se ti potom ozval. Diky
  • shragicz
    zkus ten konektor od krokovýho motorku odpojit, co to bude dělat? moje HGT mělo psychické problémy se zdecháním a s otáčkama, když jsem krokáč odpojil, drželo to vyšší otáčky ale nedělalo to. Jinak nějaký krokáč bych doma našel ... ale jsem do konce týdne v Praze ... jinak skoro denně Brno
  • k20vt
    myslím že to může dělat i krokovej motorek, ale to by chtělo vyzkoušet z nějakýho funkčního auta, jenže v Brně neznám nikoho kdo by mě to byl ochoten půjčit na ozkoušení, ať zbytečně neutrácím za něco co funguje
  • Simarik
    no bude to rozhodně boj, Ondro pamatuješ na srazu jak sme se otáčeli a mě to zdechlo a zase naskočilo ? dělalo mi to pokaždý když sem zařadil ze zpátečky na 1, řešení ? potik na klapce, už mám klid a od výměny ani nehoupne
  • Coupe20VT PLUS :-D
    ale možná to někdo kovanější dokáže vysvětlit...
  • Coupe20VT PLUS :-D
    ahoj. něco z toho je logické, něco ne. při vysokých otáčkách, když pustíš nohu z plynu, tak je jasné, že podtlak se zvýší. protože zavřeš klapku ale válce se plní právě v ten moment podtlakově a čím víc toček, tím víc podtlak. vlastně ten motor v ten okamžik funguje jako nějaká vývěva...


    ten druhej problém při zdechajícím motoru mi už tolik jasný není. klapka je sice zavžená, ale vzduch do válců proudí přes krokový motůrek a ten by si měl právě to množství vzduchu a od toho i odvíjející se podtlak pohlídat sám...
  • k20vt
    Ahoj všichni, mohl by mně někdo vysvětlit princip podtlaku v sání a jeho zvyšování při brždění motorem? Běžně budík ukazuje -0,6 bar, ale když jedu hodně rychle (motor v otáčkách) a potom brzdím, klesne až na -1 bar co ukazuje budík. Problém je ten, že mě auto v takové situaci po vyřazení rychlosti zdechne. Otáčky postupně spadnou dolů a někdy se motor i sám chytne, ale většinou musím znovu nastartovat. Pokud se snažím v této situaci pomáhat přidáním plynu, nechce se tomu a většinou stejně zdechne. Ten větší podtlak tam je, i když otáčky klesnou pod hodnotu volnoběžných. Nikdy dřív to nedělalo. Díky moc za všechny postřehy a rady.