-
18:50:06 22.9.2010
Me to taky blblo a za tahal jsem za kabely a je vse v poho. Tak ja bych to zkusil.
-
15:33:49 22.9.2010
Hodně lidí právě psalo, že když jim ty otáčky takhle skákaly a chtělo to chcípnout, tak zahýbání kabelem např. ke krokáči to hnedka skočilo do dobrých otáček. Nezkoušel jsem ještě, ale co bych nezkusil, nic za to nedám :-)
-
15:12:49 22.9.2010
nenajdeš nic :-)
-
15:07:25 22.9.2010
No třeba: Problem with iddle control valve atd.
Teď mě tak napadá, kde by mohl být ještě problém. Docela pravděpodobný. Možná by se tím vysvětlovalo i to, proč nikomu nepomohlo vyměnit čidla atd. Problém s kabeláží! Dráty za těch 10 let mohou být někde vypálené a můžou házet studené spoje a blbnout to. Dneska zkusím udělat test. Otevřu kapotu, nastartuju a hnedka budu tahat za kabely u krokáče. Jsem zvědav.
-
14:50:25 22.9.2010
to sem zkoušel taky ale někde mi nejde registrace a anglicky se nechytám, hledáme témata chcípání po startu a jak to přeložit !?
-
14:49:11 22.9.2010
No radši bych si s tím poradil nějak sám. Jen je třeba zjistit, kam hrábnout. Do servisu se mi moc nece, protože těm vysolím peněz jak želez a stejně na nic nepříjdou po zkušenostech s něma. Teď se snažím pročítat různé zahraniční fora, jestli někde na něco přišli.
-
12:36:44 22.9.2010
a dáš to do servisu ?
-
10:20:02 22.9.2010
Jasný, mi taky houpání nějak extra nevadí, ale to chcípání mě přímo sere.. A hlavně je to nebezpečné. Mi to chcípne když se blížím k zatáčce a pak bez posilovače zatočit a zabrzdit je to maras.
-
07:41:01 22.9.2010
no mě trápí hlavně to dušení na volnoběhu
-
22:46:58 21.9.2010
Me to taky delalo a pak prestalo to samo..Uz pul roku je v pohode.jeste vetsi zahada...Koupil jsem cidla teplotu vzduchu a vody a nez jsem vymenil,tak prestali houpat otacky.Takze ty cidla me lezej ve supliku zatim.Pokud se bude znova objevit problem,tak vymenim.Musim rict ze nikdy nechciplo uplne,jen otacky houpali na volnobeh.
-
22:00:13 21.9.2010
nee teď sem myslel starty, za tepla to může dělat cokoliv,snímač teploty,bov,potik na klapce to dělá mě
-
15:43:18 21.9.2010
No když to houpe za tepla a chcípá, tak na to vliv přece sytič nemá ni?
-
14:10:49 21.9.2010
jistě že... ale která ? když ji ani diagnostika nenajde a tvrdí že je vše ok i když nefunguje sytič. to mě přivádí na myšlenku že nefunguje sytič ! krokáč na to vliv nemá
-
13:24:40 21.9.2010
Tomu nejde snad ani věřit, že se to nedá nějak vykutit. Když to auto bylo nové, tak to určitě taky nedělalo, tak prostě musí nějaká součástka být KO. :-/
-
13:09:47 21.9.2010
-
18:01:47 20.9.2010
snímač pujde jinej a pak se uvidí, klapka ven... jinak toho moc nevypucuješ, kompletně odstrojit !
-
17:41:35 20.9.2010
No když tu klapku budu chtít vyčistit tak ji musím celou demontovat a tudíš s ni pohnu nebo ni? :-) A bez demontáže všech těch serepetiček by vyčistit nešla? Že bych sundal jen tu hadici co k ni vede a nějakou špejlí na dálku ji opucoval? Ona bude špinavá stejně jen ze strany nasávání vzduchu ni? A teď teda plánuješ co ještě upravit či vyměnit? Ten snímač by to teda asi chtělo nějak pořešit nejspíš ni?
-
17:08:28 20.9.2010
1 snímač natočení, to je to s čím sem hejbal, nee s klapkou !!
2 krokový motorek volnoběhu, tím to ale nemáme
-
16:43:55 20.9.2010
No když říkáš, že si natáčel jinak klapku a bylo to ok , tak by to mělo být klapkou ni? Jinak jen pro ujištění. K te klapce se dostanu po vymontování všech šroubků v této oblasti že? číslo 1. je snímač polohy a číslo 2. je co pls?
-
14:37:06 20.9.2010
no nevim, Marcel poradil krokáč volnoběhu tak sem si pujčil funkční a beze změny, snímač klapky sem koupil novej ale asi sem zvolil špatnej kus a je to ještě horší
-
13:21:06 20.9.2010
Simarik: Takže myslíš, že je to rozlazenou klapkou? To by mělo stačit zajet do Fiat servisu, ať to napíchnou a seštelují ni?
-
13:03:58 20.9.2010
Připojuju se do klubu..:D
-
13:01:59 20.9.2010
tak vítej do klubu, to co popisuješ mě trápí už několik měsíců.
v létě po startu to kolísá až zdechne,druhý start vše OK. teď když je zima tak po startu nechcípe ale nemá tah. v tahu vše OK a při zastavení na křižovatku při ohřátí na provozní teplotu začal za poslední měsíc i houpat.
co je uděláno:
vyměněny cívky,svíčky,váha vzduchu,čidlo vody,termostat,kabely od baterie,vyčištěno čidlo teploty nasávaného vzduchu,klapka jako nová.... ještě sem koupil nový snímač polohy klapky a ?
zjistil sem že snímač polohy klapky po odpojení ... srovnají se otáčky a reaguje na plyn se zpožděním cca vteřina,když ho odšroubuju,zapojím a zkoušim natáčení tak se asi o 10° jinak natočený vše uklidní...
teď ho tedy vyměnim,pokud bude pokračovat ve špatných startech dávám do servisu kde už několik duchů v autech odhalili
jinak to trápí alfy 1,4TS,Bravy,Brava,Marei,coupe,..
mezi námi: Já,POL20VT,BELMA,AMADEUS16VT,... a najdou se určitě další
-
12:59:47 20.9.2010
A dělalo ti to naprosto stejné problémy? Ten BOV zkusím taky kdyžtak vyměnit. Ale chci tam dát nějaký hodně hlasitý. Teď tam mám mk2 twin který to odfukuje zpátky do sání. Který bov dělá takový ten ostrý odfuk, jako bylo v tom videu z youtube v místnosti vedle, jak se tam naháněl BMW, EVO a 20VTčko?
-
12:49:15 20.9.2010
Zdarec, docela často se řešily u turbáčů problémy s kolísáním otáček apod., Dycky padlo hodně rad, čím to může být, ale nakonec se stejně pravá příčina nezveřejní. Moje 20VTčko tento problém zrovna má a tak bych se rád zeptal. Dá se z těch dlouholetých zkušeností už nějak usoudit,kde přesně hledat příčinu problému a nevyjmenovat 10 různých součástek? :-) Problém je, že za studena po nastartování jdou otáčky dolů až na 600, škitá to, klepe se to celé až to někdy samo chcípne. Po lehkém protůrování už to drží ale co chvilku se to zhoupne. No a na křižovatkách při dobrždění se to často zhoupne až to chcípne. Jinak výkon to má OK, při tahu vše jak má. (jen při povolení nohy z plynu v zátahu auto dycky poskočí, jak kdyby ho něco nakopalo, ale to bude asi něco jinčího) Zkontroloval jsem pal.pumpu – OK, vyměnil pal. filtr, komplet váhu vzduchu vyčistil (lambda by měla být ok) a pořád to samé. Takže co dál? Jinak chtěl bych zkusit vyčistit klapku, ale jsou tu návody jen na 1.8 a podle fotek to mám na 20VTčku jinak. Nemá někdo pls nějaký foto průvodce? ;-)