20VT jde na 4 válce

  • JardaITC
    tak vstřik vyměněn a vše je v pohodě:)
  • JardaITC
    Scoupe: zatím nepotřebuju čekám až mi přijde funkční.
  • Scoupe
    kdyby si chtel FUNKCI vstrik tak jech par mam...
  • JardaITC
    cívky jsou ok, ty jsem prohodil. Je tam ten problém co psal Thor, takže s mím vstřikem to jede v pohodě dokud se nezahřeje sání od hlavy. Jakmile pak jedu a zase se to ochladí tak se chytne. Neřešim to, přijde mi jiný vstřik, tak potom to snad bude cajk.

    Thor: to testovat nebudu:-) Časem je pošlu do JET servisu, aby je kalibrovali poštelovali. Teď jen potřebuju funkční vstřik. Píšu to spíš jen tak, abych si postěžoval:-D
  • Thor
    Otestoval jsi nový vstřik? Já jsem všechny vstřiky otestoval pomocí tlakové nádobky hadičky a technického benzínu. Jestli vypnuté nekapou, zapnuté stříkají všechny čtyři otvory a zhruba měřil množství proteklého benzínu za 10 vteřin. Pak jsem je nahříval horkovzdušnou pistolí a měřil odpor. Udělal jsem si takovou provizorní testovací "stolici" abych nevyletěl do luftu. Benzín je prevít.
  • Lenoš20VTLE
    cívka
  • JardaITC
    vstřik už jsem vyměnil, ale bohužel za ještě horší chjo. Teď už je z toho stabilní čtyřválec:-D
  • JardaITC
    Tak to vypadá, že to je vstřik na druhém válci zprava. Postupným odpojováním cívek jsem zjistil, že na všech ostatních to "poleví" (jde na tři) a u toho jednoho nereaguje. Prohodil jsem i ty cívky abych vyloučil možnost, že je vadná, ale jsou OK.

    Teď další dotaz, jak tam drží vstřiky? Jsou nějak našroubované? Trochu jsem nato koukal a vypadá to jakoby tam byly nacvaknuté.
  • Thor
    No nejde. Bohužel.
    Vstřik byl uvnitř naprosto čistý, bez známek opotřebování :-(
  • JardaITC
    Thor: počítám, že takový vstřik je neopravitelný co?
  • JardaITC
    Luxor: já mám ještě problém s kompem, protože nevim jestli fungují seriové porty a nemám čím to vyzkoušet. Jiný počítač s 2X serial také nemám, tak že je to na prd. Komp na kterým jsem to zkoušel je hrozný vergl a když jsem to zkoušel nakonektit s autem, tak to nešlo.
  • Luxor
    2 Jarda: jestli jde jen o těch 220V tak se můžeš po domluvě zastavit v garáži co mám částečně k dispozici, šťáva tam je tak by sis to mohl napojit... Kdyžtak se ozvi kdyby Ti to pomohlo... nebo použít UPS jestli máš...
  • JardaITC
    Honzo uniscan sice mám, ale bohužel nemám možnost se nikde připojit k 220V, to jsou holt nevýhody podnájmu
  • Thor
    Jo to já zrovna taky řešil. Problém je v tom, že když zastavíš, tak se přestane chladit sání vzduchem a rychle se ohřeje od hlavy motoru. Ohřejí se i vstřiky, které něco provedou. V mém případě to bylo přerušené vinutí na jednom vstřiku. Vstřik jsem vykuchal a zjistil jsem, že Bosch mistři přivařili vinutí ke kontaktu tak důkladně, až drátek skoro upálili. Pak stačilo "pár" změn teplot a drátek vinutí se odlomil. Zajímavé bylo, že za studena bylo vše OK. Jen odpor cívky byl o 0,1 ohmu vyšší. Po zastavení motoru se začal měnit, a nekonec byl nekonečno.
  • wejwy
    Když ti svítí vstřik, tak to poznáš na diagnostice. Uniscan máš, tak nevim co tu řešíš.
  • marcin
    daj vediet ako si potom dopadol,a vymen este potom cievky z vedlajsieho valca ci ti to bude robit,ci neni nahodou civka v haji
  • JardaITC
    ok, díkes vyzkouším to.

  • marcin
    zdarec,ja som mal to iste,bol to vstrek na 5 valci od rozvodou,vymenil som vstrek a vsetko v pohode,skus odpajat cievky postupne a zistis na ktorom ti to nejde
  • JardaITC
    Na autě se mi objevila zajímavá anomálie a projevuje se takhle. Při studeném startu normálně chytne a jede v pohodě, po ohřátí motoru a ujetí libovolné vzdálenosti je vše ok. Problém je v tom, když je auto ohřáté a nechám ho půl hodiny někde stát a potom znovu nastartuju a jde na 4 válce a svítí vstřik. Jakmile vychledne cca 3-4 hodiny zase chytne normálně a vstřik nesvítí a jde na 5 válců.

    Neměl někdo podobný problém nebo aspoň nápad čim by to mohlo být?

    Napadají mě akorát cívky nebo nějaký čidlo...