-
21:03:35 22.9.2010
Nahodil som kúpenú palivovú pumpu a zatiaľ ok
-
22:37:38 20.9.2010
Já si myslim, že by měla běžet pořád. I když v ní není benzín
-
21:04:28 19.9.2010
Dúfam že to zajtra niekto bude čítať čo sa s pumpou už nejako hral zapojím ju na baterku a po 15 sekundách jednoducho zadre ma to tak robiť? skúšam to jasne mimo auta preto chcem vedieť či to je navrhované aby bol vtom benzín ak je to sprostá otázka prepáčte ak by to mal byt "normálny" elektromotor fungovať by mal stále pokiaľ je napätie
-
17:45:49 18.9.2010
Trochu opatrnosti by to samozřejmě chtělo, ale zase bych to moc nepřeháněl :-)
-
17:44:08 18.9.2010
mno myslím že mam nejaký "igelit" na prenos zakladaných dosiek by nemalo hodiť iskru ak už nenapíšem tak nejakú hodilo :(
-
17:39:17 18.9.2010
Když to vemu podle tý fotky níž, tak u tý první zleva se musí vytočit ta matička a měla by jít vytáhnout (možná trochu silou vyškubnout). Druhá a třetí mají pojistky, který je potřeba zmačknout prstama proti sobě, pak jsem zatlačil proti nádrži, škubnul od ní a byla dole. S druhou stejně. Pamatuju si, že jsem s tim taky chvíli bojoval.
Když jsem měnil sériový čerpadlo za walbro, tak jsem měl připravenou druhou sestavu, kde jsem měl walbro osazený. Takže jsem to jenom prohodil. Jinak bych asi přes to napnul igelit a dal kolem gumu
-
17:20:45 18.9.2010
Mno 2 veci nejdú mi vôbec dať dole tie hadičky ten systém stým skrutkovačom a kladivom funguje Ak ju vyberiete čo dáte do otvoru po nej? Potrebujem mat ju doma na nejaké 2 hodky za tedy mi všetok benzín dostane do auta
-
15:15:53 18.9.2010
Já mám r.v. 97, takže mám filtr před zadním kolem, ale ta sestava s palivovym čerpadlem by mohla bejt hodně podobná
Ještě vědět, kam jsem jí dal...
-
14:47:21 18.9.2010
Innocento to foto by pomohlo ty más osve palivový filter?
-
10:35:26 18.9.2010
2 Vojta : Nemělo by tě tam nic překvapit, co by šlo poškodit nebo ohnout. Já to mám celý vyndaný doma, tak ti to kdyžtak vyfotím, abys měl představu. Jestli to teda dřív nevyndáš.
-
10:30:15 18.9.2010
Ona je pod tou matkou guma a ta potvora to právě nechce pustit, když to povoluješ rukou
-
00:42:14 18.9.2010
Ok skúsim aj to kladivo a srobovak a dam sem foto ao to vyzerá po cisteni
-
00:21:05 18.9.2010
Jak to budu zvedat, musím dávat na něco extra bacha? Třeba nějaký ten měřák hladiny atd..abych něco nepo.. ;-)
-
00:20:28 18.9.2010
Oki, zkusím tvoji metodu :-)
-
00:17:57 18.9.2010
Teď máš asi na mysli tu velkou plastovou převlečnou matku? Já vzal velkej plochej šroubovák, opřel ho o jeden ten výstupek po obvodu a ňaf, ňaf kladivem ve směru povolování
-
00:03:39 18.9.2010
Aha a jak si mám teda pomoct to odšroubovat? Krve ze mě teklo jak z prasete, když sem to mordoval a stejně to nepovolilo :-/ Špatný přístup tam je. A je to na závit jo?
-
23:57:28 17.9.2010
ok skúsim zajtra to dostať von aspoň pozriem ten filter čo je tam
-
23:47:08 17.9.2010
Jestli si dobře pamatuju, tak ta matička drží jenom tu hadici, kterou budeš muset odpojit
-
23:23:09 17.9.2010
Hele našel sem na netu fotku přesně te co mám já.. A zaznačil sem tam ten šroubek co nevím, jestli musí jít ven aby se mi podařilo odšroubovat to víko?
-
23:16:47 17.9.2010
Jj chodí, chci se kouknout dovnitř nádrže, jestli tam není bordel a pumpa nějak přicpaná.
-
23:13:59 17.9.2010
ale tebe ta pumpa chodí?chceš pozrieť dole filter?
-
23:12:17 17.9.2010
Dráty ti zítra proměřím klidně..Ale každý máme jinčí broblém..Já mám problém, že se mi nedaří to rozmontovat a dostat se dovnitř :-P
-
23:08:13 17.9.2010
mno je tam počet dratov ten priemer neje len tak teda nepoznám firmu ktorá by davala namiesto 0,75 mm 2.5mm to je priemer drotov
-
23:06:31 17.9.2010
Já se na ni chci podívat v jakém je stavu, jestli není nějak přicpaná nebo tak nějak.. Hrozně se mi houpou otáčky pořád na volnoběh, za studena to musím držet lehce pod plynem a za tepla mi to co chvilku chcípne na křižovatce. Tak chci prověřit vše co zvládnu sám, než to dám do servisu.
-
23:04:10 17.9.2010
Cože? teď sem tě vůbec nepochopil :-D
-
22:57:58 17.9.2010
No dva kontektory, takže asi 4 drátky, pak 2 tenké hadičky, jedna hrubá a ten zapeklitý šroubek. Celé to víčko má zvenku dookola hrany, jako by se mělo šroubovat celé ven. Jen teď nevím, jestli to mám šroubovat a rvát i s tím šroubkem, nebo ten šroubek musí ven? A šroubuje se to víko nebo jen vypáčí ven? :-/
-
22:37:39 17.9.2010
Lidičky, mám taky problémek. Ani zaboha se nemůžu dostat do nádrže k te pumpě. Na 20VT rv2000 to bude asi trošku jinčí než 1.8 že? Protože ten obrázek co tu je, tak já to mám úplně jinak. Mám tam 2 tenké hadičky, které jdou vycvaknout, dva konektory, které jdou vycvaknout a pak jednu tlustou hadici u které je takový plechový držák přišroubovaný malou matičkou skrz tu pumpu dovnitř. Když to chci otevřít, tak musím tu matičku odšroubovat, abych mohl pootočit celým tím víkem pumpy? Ta matička byla ale prorezlá a rozpadla si mi napůl, tak se mi ani za nic nedaří to odšroubovat. Asi budu muset odvrtnout, jelikož to je ale matička a šroub vede zevnitř, tak půjde nahradit potom nějak? Snad jde pochopit, jaký mám problém :-D Help help :-)
-
18:39:55 16.9.2010
Obrázok palivovej pumpy ta tenká je k motoru? Stačí ich pri demontáži nechať len "hore" alebo sa aj niečim zapchávajú? z nádrže by nemalo veľa tiecť je tam nejakých 12 litrov a myslím že ta pumpa je na vrchu nádrže zajtra ju z demontujem ale myslím že bude v poriadku
-
11:38:42 14.9.2010
vsetko zle je na cosi dobre :D diagnostika by to mohla najit, tohle se porad opakuje tak by to melo byt v zaznamu
-
20:32:42 12.9.2010
Hm más pravdu skúsim diagnostiku Dnes som sním stal hodinu ale zistil som kde robia dobru pizzu na Normálnej dedine za 3,20 Eur som tam niečo viezol a zabudol som že nesmiem zhasnúť motor inak by som tam neobedoval ale fakt dobre bolo všetko zle je na niečo dobre
-
17:48:45 12.9.2010
nastartuj studene a kolem 60°C to chcipni a nastartuj znova a pak pockej az ti u 92°C sepne vetrak a taky to chcipni a nastartuj a myslim si ze horke uz nepujde a pak to bude cidlo teploty vody, mozna ti ani nesepne ventilator...proste zo zkus
idealni by bylo fiknut teplomer do nadobky a jednotku na komp a mas v teplote jasno, a nebo vubec by to melo vyhodit v cem je chyba takhle muzes patrat vecne
-
15:44:41 10.9.2010
aj keď to relé neje až táka blbosť ak by sa počas funkcie pumpy dosť hrialo skúsim aj to pozrieť
-
08:12:01 10.9.2010
rele mozna ne. to bud funguje nebo nefunguje, ale zase pravda videl jsem uz i ojiskrene co fungovalo sem tam, jinak pres to ojiskreni byl takovy odpor ze nepustilo 12V a dost amper ale treba jen prolezlo 7V a to nestacilo, ale ze by zase nefungovalo pravidelne po delsi jizde je nepravdepodobne, to je asi jako ze je uhnity drat a obcas je kontakt obcas ne... taky mala pravdepodobnost ale neni nemozne :D
-
07:36:39 10.9.2010
ještě bych se podíval na relé ! je u nohou spolujezdce
-
06:30:06 10.9.2010
tak to nebude v pumpe ale jednotka ma s necim problem a tipnul bych si na cidlo teploty, asi nefunguje jak ma a jednotka ma zmatene teploty a nepusti stat dokud se trochu nesrovnaji ... presne tohle jsme resili asi dvy tydny zpatky na porsche 944, vsecko slo, jel kousek dal, vypnul a uz nenastartoval dokud nevychladl, musel stat aspon pul hodky, v pozdejsi fazi to chciplo treba i kdyz uz jen stal na krizovatce
-
14:55:27 9.9.2010
Mám problém keď idem na dlhšiu trasu vypnem motor už viac nefunguje palivová pumpa vôbec nenatlakuje .Po vychladnutí asi hodinka v pohode naskočí a všetko funguje ako ma