2 Simarik: napr. ja mam chybu u konektoru potenciometru skrtici klapky - menil jsem potak 3x nez se na to konecne prislo... bohuzel i kdyz jsem promeroval potenciometr voltmetrem na stavajici kabelazi tak vypadalo vse OK ale asi jsem to jen sikovne drzel v urcite pozici tak ze to zrovna fungovalo... Staci pohnout a je vsechno jinak...
Předstih 20VT
-
12:06:05 25.10.2010
-
07:04:25 25.10.2010Jo, když ti blbne zahřátý motor, to se měří, ale u studeného na to máš jen pár vteřin. Měl jsem to napíchlé několikrát a za tepla všechny hodnoty +- nějaký stupeň seděly, všechno spínalo a vypínalo jak mělo ale první studený start byl prostě v loji.
-
22:45:56 24.10.2010hned zítra
-
22:06:21 24.10.2010Taky bych změřil kabely, třeba čidlo měří dobře ale do jednotky dorazí blbosti.
-
21:21:33 24.10.2010a kabel jsi kontroloval proměř ho přímo u čidla a na pinu v konektoru
-
20:24:00 24.10.2010no tak to co se tam píše jsou tyto naše příznaky ale čidlo sem měnil 2x ! a pořád stejný, je to přímo podle VINu ! :-(
-
19:25:46 24.10.2010
-
19:03:38 24.10.2010ideálně za jízdy + proměření všech akčních členů a čidel na jejich správný elektrický vlastnosti..
-
18:48:44 24.10.2010a jen takový malý dotaz, jak se přesně má provádět kvalitní diagnostika? Já už byl na 3 různých a pokaždé to jen napíchli za chodu motoru na volnoběh v dílně, samozřejmě nic nenašli....můžu vyžadovat aby to prověřili i za jízdy, nebo je to něco co je nadstandard?
-
16:42:43 24.10.2010Servis BestDrive - Diagnostika BOSCH
-
09:14:57 24.10.2010jenom takovej detajl..
na jakou diagnostiku si s tím jezdil?
kdy to jenom v klidu napíchli?
pokud ano, tak to je blbě..
když otci šla alfa na 3 válce ze 6ti (což byla ve finále závada motorovýho svazku)
tak to strčil do Bosh servisu (Auto Srb v Jičíně - zatím přišel na vše a dalo se s ním domluvit na dalších akcích) tam auto napíchli a šli ho projet.. 2 hodiny jezdily dokud se závada neobjevila... pak stačilo rozpojit kabeláž, očistit kontakty a bylo to OK..)
Oproti ostatním servisům, kde jsem doposavaď diagnostikoval jsou s přístupem a počtem nalezených a odstraněných závad o několik světelných let napřed...
HGT nám taky nakonec rozjezdily, když an to nikdo nemohl přijít... já jen tušil váhu..ale byl tam i snímač fáze a vadnej konektor u palivový pumpy.. -
20:34:29 23.10.2010Držím palce at to vyjde!Dnes mi to chcíplo jen 2x,jsem spokojen .-)
-
17:25:48 23.10.2010Aladin: motor je super, tohle je jen nějakej blbej snímač, jak psal Motýl tak jedinej co sem neměnil je snímač otáček, seženu, vyzkoušim a uvidim :-)
PS: sem rád že ti to pomohlo ! -
17:53:02 22.10.2010ted si uvědomuji,vždyt ty máš můj motor ne??Mě šlapal naprosto bez problémů,nikdy žádný problém ani s velkým turbem-tam byl problém jen s instalací.To je tedy pech...
-
17:37:36 22.10.2010já dal jiné čidlo na klapku a už to nehoupe,snad to vydrží,díky za doporučení Simariku!
-
07:19:00 22.10.2010jj jak popisuješ, je to špatný dokud se nepřidá lambda, pak si jen přede. obě teplotní čidla jsou nová,potik už druhej,váha preventivně ale beze změny. zbývá snímač otáček :-(
-
06:53:28 22.10.2010Mě tohle dělaly marea i kupaso. Studený start= padání otáček, střílení do sání jakmile se motor trošku zahřál a začala si to řídit lambda, tak to jelo na pohodu. Nikdy jsem nenašel čím to vlastně bylo, ale vždycky jsem to opravil :-). Prostě měníš, až to najednou přestane. Na mařce to byla jen tři čidla, na kupasu víc: čidla teploty vody, vzduchu, otáček motoru, poťák klapky, preventivně i "motorek" volnoběhu a nakonec váha vzduchu, tu jsem ale měnil, bo jsem ji zkurvil. A mám klid, který díl to ale byl nevím, prostě to přestalo. Pokud ti to střílí do sání, bude dobrý to hodit na diagnostiku a vymazat hlášení chyb, mě po té střelbě hlásilo detonační čidlo měření mimo jeho rozozsah a dělalo to taky psí kusy. Záleží také na řj. Některá i po výměně dílu tvrdošíjně trvá na tom, že tam máš pořád starý díl, dokud nesmažeš v paměti chybová hlášení.
-
21:32:15 21.10.2010Honzo je to zakletý ! obě čidla sem teď dával nový ! stály 2000,- a nezměnilo se nic ! je tam i nový termostat, jiný regulátor tlaku paliva,vyměněný snímač natočení klapky,..
někde sem se dočetl že pomohlo vyměnit termostat, nechápu jakej může mít vliv na starty !? pak už doporučujou jedině vyměnit ŘJ :-/ -
19:47:29 21.10.2010střílení do sání při prudkým přidání plynu znamená to, že řj NEVÍ že si prudce přidal plyn, tudíš nemůže provést tzv. akcelerační obohacení... (kdo pamatuje motory s karbcema, tak velikost akcelerační trysky byla občas alfou a omegou... příliš velká znamenala zahlcení, ztrátu tahu a pak to motor rozdejchal, příliš malá zas střelbu do sání...a o5 výkonovou díru) u elektroniky střelbě do sání za studena (tj studenej motor) pomáhá ještě vadnej signál z čidla teploty vzduchu nebo teploty motoru
-
18:42:47 21.10.2010cca 2,8b volnoběh
s plynem 3b
po startu teď v zimě drží otáčky ale když přidám plyn tak střílí do sání (předpokládám chudá směs), přitom čerpadlo tlačí 3b do lišty !!! -
22:47:12 20.10.2010už mě to nebaví a jde se měřit, dneska sem pořídil provizorní měřák tlaku paliva a už řešim budíky na A sloupek a bude se hlídat co půjde, jen lambda širokopásmá je na mě zatim drahá a nechce se mi za to utrácet do seriovýho motoru :-(
-
22:40:36 20.10.20102
-
14:38:15 17.10.2010odpojil sem od sání hadičku co vede do ventilu na odsávání par z nádrže,nebo jak to nazvat a nedusil se, jak to vlastně pracuje ?
-
09:05:12 15.10.2010Tak u mě to nemá vliv, je to něčím jiným.
-
07:29:39 15.10.2010nezkoušel...
-
23:22:06 14.10.2010to sem tady taky nedávno psal:)
http://www.fiatcoupe.cz/forum/technicke-dotazy/539 1-kolisani-otacek-az-chcipani-za-tepla-/ -
23:19:11 14.10.2010Zkoušel si to i s odklopeným víkem nádrže jak radili na ITC? Já mám v nádrži vždycky podtlak jak prase. Taky to chci ráno vyzkoušet, teď se mi nechtělo lézt do té zimy:-D
-
21:51:04 14.10.2010jj je to to čidlo, starty beze změny, dneska odpoledne když bylo na slunku tak to pořád padalo ale nechcíplo, každopádně rozjezd nebyl možnej, druhý natočení a vše OK
-
15:37:28 14.10.2010To je to čidlo ze zadu na sání? jakoby u nádržky s brzdovkou? Jestli ano, tak to jsem měnil a chcípání jako takové mě to vyřešilo.
-
11:36:59 14.10.2010To je v pr.,jak je teď zima po ránu,tak mě to startuje a jede úplně normálně za studena,tak fakt nevím.
-
07:33:11 14.10.2010takže vyměněn teplotní snímač nasavaného zduchu a za jízdy podstatně lepší, zajedu ještě na diagnostiku jak se na to tváří lambda. každopádně po startu se to zase udusilo :-( a to se to včera chovalo tak pěkně :-(
-
08:42:51 6.10.2010kup origo BOSCH, měl sem druhovýrobu a nefunguje to
-
07:21:51 6.10.2010díky za info,mě to dělá jen někdy a zatím jsem to jen pozoroval,ale vyměním to at mám klid.
-
07:19:26 6.10.2010jj když se klapka ohřála tak zřejmě vznikal odpor v potiku a začalo to houpat, po kudle pokaždý ! při couvání a přeřazení na 1 to dokonce zdechlo a hned naskočilo ale vyplivnul posilovač, teď po výměně to nedělá (test cca 200km)
-
07:15:11 6.10.2010Simariku to houpání ti tedy dělal snímač na klapce?
-
22:07:12 5.10.2010teoreticky by to mohl dělat snímač otáček
-
21:19:51 5.10.2010kuwa tak to mě mrzí.. :(
-
21:05:23 5.10.2010aha tak ten ventil na kappě taky mám pokud je to ten klobouček připojený na hadici....myslel sem si, že se tu řeší právě ta nádobka do které jde odvětrávání z víka i klikovky, tu právě já nemám
-
21:05:22 5.10.2010aha tak ten ventil na kappě taky mám pokud je to ten klobouček připojený na hadici....myslel sem si, že se tu řeší právě ta nádobka do které jde odvětrávání z víka i klikovky, tu právě já nemám
-
20:33:23 5.10.2010jinak ventilek sem vyčistil a šlape jak má, jako novej :-(
-
20:31:55 5.10.2010ale nemohl by to dělat tenhle ventil posilovače ???
-
20:30:10 5.10.2010po zaslepení se to po startu chová pořád stejně blbě :-(
-
20:26:10 5.10.2010se šroubovákem
-
20:25:15 5.10.20102
-
20:24:11 5.10.2010Tak moje nadšení z možného řešení střídá rozčarování :-(
ventil sem našel : -
14:04:54 5.10.2010jj 20VT má přesně jak poslal Innocento obrázek !
k20vt: no ono taky jde o to že problém a Lancia ... tyhle 2 slova u sebe sem na žádný stránce nenašel ! takže to je jedině dobře že tam není... doufám že ten ventil na 20VT seženu :-/ -
13:42:08 5.10.2010no a třeba já na mojí Kappě 20vt takovej ventil nemám, vše jde volně přímo do sání před turbo....ale je pravda že tam vubec nemám žádný odvětrávání klikovky.
-
13:19:02 5.10.2010nevím jak u 20VT tam je trošku jinde tak třeba ne, ale u 16VT jsem tu hadičku, hlavně směrem k vaně, měl ztvrdlou jak kámen a musel jsem jí rozlámat abych ventil vyndal, tak s tím kdyžtak radši počítej kdyby náhodou :-)
-
11:32:57 5.10.2010nj člověk se pořád učí :-) ale když sem četl že to vyřešilo už několik problémů tak tomu věřim, a máš pravdu že jak šteluju tak se nic nemění. asi na to mrknu ještě dnes, to mi nedá spát ! jestli je to opravdu řešení tak by to byli moje první letošní vánoce !
-
11:25:30 5.10.20102 Simarik: to je ten ventil jak o něm tady furt píšu... one-way-valve... vzhledem k tomu že je za klapkou tak to podle mě vliv mít může nejen na tohle když (ne)reaguje na vacuum nebo tlak, takže pokud zůstane seklý tak to asi dobré nebude... ještě se bohužel nenašel nikdo kdo by to ověřil, u 16VT je k němu nedobrý přístup a když jsem to měl rozdělané tak jsem musel narychlo nějaký sehnat a na výběr byly jen staré jeden horší než druhý, v EPERU to ve Fiatu nenašli...
-
11:20:04 5.10.2010auto sem už zazimoval, teď musim máknout a zprovoznit punto :-)
-
11:19:24 5.10.2010noo a já nevěděl co to je a pořád sem myslel něco jinýho ! škoda že není čas na to mrknout :-( někdo dokonce psal že se mu to srovnalo po výměně oleje :D
-
11:14:22 5.10.2010To už tu psal dřív tuším Luxor že to může delat tenhle ventil viz obrázek ve 2/3 tématu: http://fiatcoupe.cz/forum/technicke-dotazy/5499-ne kdy-po-startu-nedrzi-otacky-a-chcipne/
-
09:45:06 5.10.2010teď sem našel na jednom foru... ty samý problémy, start problém, druhej start nebo pomoc plynem a šlo to. ŘEŠENÍ: ventil co je na odvětrání klikovky/ventildeklu... není to ten váleček za motorem ?
-
08:59:37 5.10.2010Mám novou a vliv to nemá
-
07:53:20 5.10.2010DOTAZ č. XX: někde jsem se včera dočetl že pomohlo vyměnit lambádu, že byla KO, přesněji předehřev a mělo to velikej vliv na studenej start (škodifka 1,6) !!???
-
22:43:46 2.10.2010Vojto ale nám všem jde hlavně o starty, chcípe to jen při teplotách okolí od 15°C ! Ale teď se to chová tak že nastartuje normálně a otáčky drží, ale zkus se rozjet ! nemožný jak se to dusí, ale stačí to chcípnout a znovu nastartovat a jede jak víno :-( tohle mě trápí !
skákání otáček po zahřátí mi vyřešil ten potenciometr klapky, lítalo to skoro o 200ot a když sem měřil baterii tak padalo napětí až na 11V, při prudkym zabrždění skoro chcípnul a hlavně vypadl posilovač ! -
22:03:11 2.10.2010No od te doby co sem si vyměnil BOV , vyčistil váhu vzduchu, vyčistil vzduch.filtr a nalil Carreru mi to ani jednou nechcíplo. Musím zaklepat. Ale otáčky stále krutě houpou při zahřátí.. Skáčou tak o 300ot.
-
21:30:22 2.10.2010tohle sem neměnil, měnil se na minulym motoru když nestartoval za tepla, tenhle nestartuje za studena,chytne hned ale pak po vteřině začne hrozně blbnout. ani si nejsem vědom že by tohle čidlo někdo měnil, nechce se mi dát X tisíc za výměnu čidla když to nakonec může dělat nějaká banalita :-(
-
19:23:55 2.10.2010hm napadá mě snímač fáze na vačce... to nevím jetsli jsi měnil, prože na něj musej rozvody dolu...
kdybych si tak pamatoval všechny potíže a řešení u exHGT když trochu zlobilo...tam se vyměnila váha, snímač fáze a ještě nějaký blbosti a auto zas jelo jak čert... -
18:59:03 2.10.2010nj hold budu hledat dál, kurňa kdybych jen tomu víc rozuměl :-( pořád to za studena nejede a za tepla chcípe, vždy ale jen první start, druhej je v pohodě. To je tak když někdo prodává místo autosoučástek kanalizační trubky :D
Díky Honzo :-) ty bys neměl TIP na co mrknout ? -
18:46:58 2.10.2010digiplex je historická krabička zapalování -často k vidění na tipech 1.4/1.6 a podobně..v coupe si myslím že to nenajdeš:)
-
18:40:18 2.10.2010co je to digiplex ? a má to coupe ?
-
16:16:32 2.10.2010vodou to nebude..hledejte jinde..
-
09:14:35 30.9.2010Já musím ale zase tu vodu ve válci logicky vyvrátit :-) Prootože, teď když je venku sychravo, vlhko a leje jak z konve, tak mi to neblbne a chytá normálně. Blbne to jak je tepleji. Kdyby tam byla voda, tak by ji tam za vlhka určitě muselo být více než za vedra, kdy je motor vyhřátý od slunka. ;-)
-
09:05:02 30.9.2010Pole ale tobě to dělá taky. Že by nám všem prasklo těsnění pod makovici ???
-
00:22:12 30.9.2010Tak to bude na reklamaci motoru:-)
-
17:25:22 29.9.2010bojim bojim :-( to si neudělám !
-
16:47:08 29.9.2010Že by těsnění pod hlavu?
-
15:20:22 29.9.2010zdroj FBC: pro nadšence FaCeBooku jedná se o FiatBravoClub :D
Čau kluci, tak já mám vyřešeno! Nepatrně se ztrácí voda. Dělá to 4 válec, po protočení se zanese svíčka chlad. kapalinou a po chvilce se samozřejmě vytratí a jede normálně dál. Můžete vyzkoušet, ale chce to opravdu jenom protočit nechat špatně chytnout a hnedka vypnout, vydělat svičky a kouknout jestli není některá mokrá, samozřejmě že pěkně jazykem.. ...jen upozorňuji kdo by chtěl vyvracet...voda se ztrácí nepatrně, motor nevaří a ni netlakuje!!! tak hodně zdaru
Otázka pro motoráře a servicemany! Kluci je toto možné ? a u tolika aut ? co by obnášela oprava pokud to tím opravdu je ? -
23:59:05 28.9.2010Jestli to dělá tolik aut, tak je ale blbost, že by na to nikdo nepřišel proč :-P
-
22:06:43 28.9.2010nj jenže to není porucha fiatu ale snad všech značek, dělá to škoda,alfa,fiat,ford co sem viděl :-( a fakt stačí jen nastartovat podruhý a vše se uklidní !
-
20:12:04 28.9.2010většinou se pak zjistí že chybu vygeneroval někdo před váma - to se pak hodně blbě hledá
-
19:19:50 27.9.2010drátama to bejt podle mě nemůže, okamžitý opakovaný start problém ruší, něco tam zůstává viset? Značku auta bych taky neřešil, je dobrý se podívat jak a co je na autě kuchaný rozdělávaný a pošitý, pak posuzovat..:-) Mám Bravu 1,6 nikdy sem se v ní nevrtal, má 200 za sebou a šlape naprosto normálně,u Punta lehla jen lambda od pana bosche a má taky už přes 200 :-)auta nejsou z bazaru. Jinak bohužel jsem zatím nic nekoumal, není čas..
-
16:32:41 27.9.2010Pumpou to podle mě není. Tu sem kontroloval a je jak nová, sací koš a vše okolo bylo naprosto čisté a filtr je vyměněný. Pročistil sem to i 2ma čističema palivových soustav. Hadice sem taky kontroloval. Kdyby byl problém s dodávkou paliva, tak by to podle mě blblo i v zátahu a nebo i při druhém nastartování. Výkon a vše okolo mi příjde ok. To musí být ta prokletá elektrika :-)
-
16:29:36 27.9.2010A v konektoru jakého čidla?
-
15:29:17 27.9.2010kopie:
měl jsem podobný problém na dedře, v servisu mi měnili čidla, ale pořád stejné..nakonec to dělal roztřepený drát v konektoru čidla, jeden chlup se dotýkal druhého a čidlo dávalo chybný hlášení...
-
15:14:00 27.9.2010tohle sem okopčil, ochcávky 1,8T maj taky tento problém:
Já bych hledal problém v nedostatku paliva dodávaného do válce
Takže vyčistit nádrž,palivový filtr,případně palivové čerpadlo změřit,zda dává tlak,jaký je třeba,relátko,které ovládá to čerpadlo bych vyměnil každopádně,stojí 100kč,a pokud by to něběhalo i poté OK,tak je problém mezi tryskama vstřikovačů a palivovým filtrem,vysokotlaká část,těsnění atd,a bycha na svorky,jak jsou málo pružné,radši je vyměnit,jinak si to přisává vzduch,padá palivo,zavzdušňuje se to.. -
14:16:52 25.9.2010pokud není kabel prošvihlej a neukostřuje se, pak by jednotka měla odpor minimální nee ?
-
13:20:55 25.9.2010No ještě by bylo dobré zjistit, jaký odpor tam dal a bylo by :-) Já si právě taky myslím,že se ty údaje mění v drátech. Se stačí podívat v jakém "ztvrdlém,vypečeném" stavu ty dráty po těch 10ti letech jsou :-)
Na druhou stranu je to zase divné s tím odporem, protože když jsou dráty staré, tak se jejich odpor zvyšuje, takže ten týpek s tím odporem by to měl logicky jakoby ještě zhoršit.. -
13:09:48 25.9.2010Řešil jsem to s jedním klukem z bravoklubu a ten zjistil že i když vyměnil čidlo že do jednotky nejdou správné údaje (prostě přes ty dráty doputuje jiná hodnota) takže dal za čidlo odpor a od té doby prý pohoda naskočí napoprvé. Takže bych u jednotky proměřil hodnoty těch dvou drátků, co jdou z teplotního čidla. Tuším že někde v manuálu na straně 333 je o tom víc. Já bohužel elektrice nerozumím :-/
-
13:06:10 25.9.2010a co když jsou čidla nová a dělá to stále ?
mě spíš ještě napadlo málo paliva nebo výpadky čerpadla, ale spíš napájením než přímo čerpadlem, fungl nový na to totiž nemá vliv ! -
09:40:24 25.9.2010No musíme na to logicky :-D :-D Tak když se to tak dusí hned po prvním startu, tak nejspíš nefunguje sytič. A co dává signál sytiči, že má přistříknout více paliva? No nejspíš nějaké čidlo, které říká, že je motor studený ne? Takže čidlo chladící kapaliny či vzduchu by mohlo být špatné a hlásit,že je motor zahřátý, ikdyž není ni?
-
19:48:39 24.9.2010nj ale když nastartuju podruhý tak jede jak má, a nebo napoprvý a stačí popojet 10m a už točky držej :-(
-
16:45:13 24.9.2010No hlavně je to až trapné, že se nám nedaří nikomu na tu příčinu přijít. Neřeknu, kdyby to dělalo nějaké přeelektronikované BMW, ale takové staré auto s jednoduchou technologií, to mi hlava fakt nebere. Beztak to bude tou starou vypečenou kabeláží, jak si myslím. Akorát to proměřit bude hodně hardcore.
-
16:36:55 24.9.2010to už je fakt na pos* a co je nejhorší ani žádný servis nepomůże. Tímhle tempem zachvíli vyměníš celý motor....
-
15:18:20 24.9.2010tak to tím nebylo, pořád musim 2x startovat, ale alespoň to nehoupe a drží
-
13:52:54 24.9.2010pak dej určitě vědět jak to startuje, já měl včera venku baterku páč jsme tam potřeboval prostor a zdá se mi, že to dělá ještě víc jak před tim ale kdyby to byl jen tenhle snímač, tak to by bylo super.
jo a za tepla mě to teda nehoupe. -
10:06:31 24.9.2010aukro 650,- BOSCH
já minule koupil tady kousek od HK VEMA (německej) a to byly moje problémy. Ale te'ď sem teda koupil jetej -
09:16:38 24.9.2010A kde si to čidlo sehnal a kolik si to koštuje? Že bych to taky vyměnil.
-
09:05:49 24.9.2010chip na to vliv nemá (vyzkoušeno), senzor klepání (detonační sem možná jen já když se v tom rejpu) nevim a lambáda za studena nefachá tudíž nemůže ovlivnit start ! MAP senzor má 16VT...
jinak včera vyměněn snímač na klapce a dneska sem nejen normálně nastartoval a odjel, ale ani dušení nebylo a za tepla ani po kudle už nehoupe, prostě úplně jiný auto a stačilo jedno čidlo !!!
budu s tim jezdit ještě asi 14 dní a pak sundávám SPZ, takže uvidim, tohle sou postřehy za 50km (2 dny) nevim jak se bude chovat dnes odpoledne :-/ -
01:21:14 24.9.2010Jj taky sem teď pročetl pár zahraničních for a píšou že MAP senzor...Je k němu dobrý přístup? Bude někde nejspíš zezadu na bloku že?
-
01:00:52 24.9.2010A má 20VT detonacni čidlo?Ma ne..?To hlídá velikost oktanovyho cisla a to upravuje předstih nemýlím li se..To je asi poslední věc co mě napadla..
-
00:44:11 24.9.2010Nebo neupravuje předstih třeba taky lambada?To by možna vysvětlovalo studeny starty..
-
00:40:03 24.9.2010Stando ještě mě napadlo co chip?-zkoušel jsi to se sérií?
-
00:24:54 24.9.2010Tož lidi, už to někdo rozlouskněte proboha. Není možné, že za tolik let se to nepodařilo objasnit.. dělá mi to to samé :-D
-
12:31:11 8.9.2010a má na to vliv váha vzduchu ? když to po prvnim startu je uchlastaný...
když je to čidlo KO neměla by to jednotka doladit ? když ho odpojim tak se to chová úplně stejně... -
11:49:05 8.9.2010jo a u tipa i coupe mam změřeno (2L 8v a 16v) že si jednotka na volnoběh hejbe s předstihem od 2, do cca 18° a tím udržuje motor v chodu...
-
11:41:12 8.9.2010má čidlo absolutního tlaku vzduchu, který pouze měří nadmořskou výšku.. a tím se koriguje předstih a palivo..
-
11:35:18 8.9.2010no moc nee :D
na FBK po všech měření zjistili že po prvním studeným startu úplně ulítne předstih a proto to chcípe a teď když je zima se to první 2km dusí když se rozjedeš nebo když sešlápneš plyn. Když cca 30s po startu chcípnu a nahodim to znova tak ani necukne a vše jede jak má...
čidlo teploty vody nové, vzduchu OK
má 20VT podtlakový čidlo ? -
10:05:43 8.9.2010řídící jednotka. na základě všech možných čidel... ale to sem ti asi moc neporadil.
-
08:46:50 8.9.2010pořád mi to nedá proč motor každý ráno zlobí a na FBK při kontrolách zjistili že se hned po startu změní předstih na nesmysli, druhej start to srovná.
Co ovlivňuje (určuje) předstih ?
dělaj to hlavně 1,6 a 2,0 ....