20VT po GO ve vyšších otáčkách klepe

  • k3lukas
    To prave on pootaci vackou prave pri vyssich otackach.
  • shragicz
    Díky za rady

    mmj: jak si mám vysvětlit to, že když je ten konektor odpojený tak to neklepe? co přesně ten ventil dělá? četl jsem ten anglický manuál, ale moc z toho chytrej nejsem.

    kdyby byly špatně rozvody tak by to ve vyšších otáčkách klepalo i když bych měl ten konektor odpojený, nebo ne?

    Díky M.
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    a klepe to do ventilů - už to ani nestartuj nebo si sjedeš i hlavu
  • Jindřich
    Rozvody jsou špatně udělaný
  • shragicz
    Ahoj, po dlouhé době opět nový poznatek. Již známe příčinu, ale nevíme jak ji odstranit. Když odpojím kabel od konektoru toho elektromagnetického spínače (nebo co to je viz červeně) tak otáčky dělají co dělat mají a mohu to točit i do 6000 a vše je OK. když to zapojím, chová se to tak, jak jsem popisoval. Zkoušeli jsme to vyměnit - celkem jsme vyzkoušeli 3 kusy, z toho 2 byly 100% funkční na jiném motoru a klepe to stejně. Pokud je to odpojeno, vše se chová jak se chovat má. Zjistili jsme, že pokud je ten "pastorek" zastrčený tak to neklepe, pokud se vysune a zatlačí tak se klepání projevuje. Nevím ale, na co včechno to může mít vliv a jakým se dál ubírat směrem ...

    díky za názory
  • Huty
    schragi: jak sme si volali zkrz ty hydra, tak sem na tebe zapoměl žejo, tak ale máš přece doma naky hlavy z HGT tak na nich zkus s těma hyrama zageglat co a jak, a taky v te tve hlavě co maš na autě zjisti esi ty hydra nemaji vuli jak axialně tak radialně nebo něco, nebo nějak vizualně zjistit co a jak ložiska na vačkach a vačky zkouknout nebo něco
    prostě udělej všechno pro to aby nemusel motor ven žejo :-)
  • shragicz
    Díky za tipy.

    TooM-As: v podstatě od začátku, úplně první 2 nebo 3 starty byly jen nastartovat a zdechnout - netůroval jsem to, až vlastně cca 4, 5 start už byl takový že jsem to nechal zahřát a protůroval, a zachrastilo
  • kisik
    Jestli máš Mikulov kousek,tak to dej Svěchotovi do servisu (u parku),je dobrej .. Hlavně ne do Březí nebo Pohořelic,ti jsou hrozní . Neporadil jsem ti zrovna :-D .
  • TooM-As
    Mě to taky přijde jako moje tipo když kleklo na klice , ale nechci strašit. Hydlo na našem pracovním transportéru je hodně podobný. Ještě by bylo dobrý napsat jestli to dělalo hned od prvního nastartování nebo se to objevilo až po nějaké době.
  • shragicz
    A je tu někdo takový z Okolí Brna, Mikulova, že by se na to alespoň kouknul?

    bohužel zítra mizím na 14 dní do zahraničí , tak si s tím mohl klidně někdo pohrát, ale raději bych si to udělal sám ;-)
  • Coupe20VT PLUS :-D
    dej to někomu znalému v oboru, ať ti aspoň zjistí závadu... já se pořád přiklánim k variatoru. vyměnit jde. vyndat sací vačku, udělat si takovej spešl klíč, vytočit ho z vačky a natočit jinej...
  • k20vt
    a co takhle třeba špatná cívka? co svíčky, jsou opálený uplně stejně? nebo třeba těsnění pod svodama/prasklé svody, to taky dokáže zmást a pak se zdá, že zvuk jde částečně i od víka ventilů.
  • Huty
    podle zvuku tohle neni variator, to má uplně jinej zvuk, ne tak kovovej
    oil pumu kontroloval nebo neco s ni delal?
  • shragicz
    mě tak taky rachtalo HGT než se to hvízdlo. Ještě jsme se o tom bavili a divná je jedna věc, o které se tu nikdo nezmínil.

    Kdyby to byly hydra, rachtalo by to za tepla i za studena? u mě to rachtá ve vyšších otáčkách pořád. a Další, když startuju tak otáčky vyletí třeba na těch 1200 - 1500 asi na sekundu, ale motor nerachtá, necvaká, na volnoběh taky ne, až se přidá plyn tak v určitém bodě to začne.

    ten variátor se dá vyměnit nějak "jednoduše"? mám tu ejště 3 hlavy z HGT tak bych to mohl vyměnit, předpokládám, že to bude stejné?
  • Honza
    heh takhle mi klepalo tipo než se hvízdlo:)

    ale tady to jsou hydra - poznávám zvuk, co jsme měli u HGT se špatným olejem, jedno hydro na vejfuku 3 válci si mlátilo... tak se nalil mobil 1 5W 50 a od tý doby je ticho..

    takže špatnej olej...a když ani potom nestichne, tak vyměnit hydro
  • Coupe20VT PLUS :-D
    kámoš má zase 1.8 a když jsem slyšel tohle video, tak mi to přišlo hooodně podobný... každopádně to chce rozhodit a uvidí se.
  • shragicz
    Huty: nepoznačil - vyndávali to v brusírně

    Coupe20VT: to nás taky napadlo, ale ono to chrastí fakt fest, kamarádka má na 1,8 odkráčenej variátor a oproti tomu mému je to fakt tichounký

    co jsem nenapsal tak to dělá za teplai za studena :-/
  • Coupe20VT PLUS :-D
    co třeba variator?
  • Huty
    jj bude to určo od vrchu, sundej těntildekl a třeba něco aji vizualně uvidiš
    ty domečky na vačkovy ložiska předpokladam že sis poznačil a všechy vratil tam, kam patřily
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    vzhledem k frekvenci bych si typnul na špatný hydro,už to netejrej a odvez to někam kde to rozhoděj a najdou chybu
  • shragicz
    Ahoj,

    můžete si někdo poslechnout toto klepání? http://www.miautomobile.cz/klepani.mp3

    motor je složený, po GO (1. brus kliky, tlak + srovnání hlavy + gufera + sedla apod, srovnání bloku + otlak, vyměněma všechna gufera, ostřiky pístů, nové rozvody, prostě snad vše co jde udělat tak bylo uděláno)

    motor krásně startuje, drží otáčky i teplotu, vše je jak máí být, jen když se protůruje řekněme nad 1500 tak tam začne něco rachtat, motor se přiduší, po chvíli se to zase srovná ... připadne mi že to jde z vrchu od vaček, ale nejsem si jistý.

    jedná se o 20VZ rv 96

    Díky M.