-
09:57:22 30.9.2010
To prave on pootaci vackou prave pri vyssich otackach.
-
08:43:34 30.9.2010
Díky za rady
mmj: jak si mám vysvětlit to, že když je ten konektor odpojený tak to neklepe? co přesně ten ventil dělá? četl jsem ten anglický manuál, ale moc z toho chytrej nejsem.
kdyby byly špatně rozvody tak by to ve vyšších otáčkách klepalo i když bych měl ten konektor odpojený, nebo ne?
Díky M.
-
20:15:08 28.9.2010
a klepe to do ventilů - už to ani nestartuj nebo si sjedeš i hlavu
-
21:33:13 26.9.2010
Rozvody jsou špatně udělaný
-
21:20:37 26.9.2010
Ahoj, po dlouhé době opět nový poznatek. Již známe příčinu, ale nevíme jak ji odstranit. Když odpojím kabel od konektoru toho elektromagnetického spínače (nebo co to je viz červeně) tak otáčky dělají co dělat mají a mohu to točit i do 6000 a vše je OK. když to zapojím, chová se to tak, jak jsem popisoval. Zkoušeli jsme to vyměnit - celkem jsme vyzkoušeli 3 kusy, z toho 2 byly 100% funkční na jiném motoru a klepe to stejně. Pokud je to odpojeno, vše se chová jak se chovat má. Zjistili jsme, že pokud je ten "pastorek" zastrčený tak to neklepe, pokud se vysune a zatlačí tak se klepání projevuje. Nevím ale, na co včechno to může mít vliv a jakým se dál ubírat směrem ...
díky za názory
-
20:40:30 21.9.2010
schragi: jak sme si volali zkrz ty hydra, tak sem na tebe zapoměl žejo, tak ale máš přece doma naky hlavy z HGT tak na nich zkus s těma hyrama zageglat co a jak, a taky v te tve hlavě co maš na autě zjisti esi ty hydra nemaji vuli jak axialně tak radialně nebo něco, nebo nějak vizualně zjistit co a jak ložiska na vačkach a vačky zkouknout nebo něco
prostě udělej všechno pro to aby nemusel motor ven žejo :-)
-
23:15:57 20.9.2010
Díky za tipy.
TooM-As: v podstatě od začátku, úplně první 2 nebo 3 starty byly jen nastartovat a zdechnout - netůroval jsem to, až vlastně cca 4, 5 start už byl takový že jsem to nechal zahřát a protůroval, a zachrastilo
-
16:37:10 11.9.2010
Jestli máš Mikulov kousek,tak to dej Svěchotovi do servisu (u parku),je dobrej .. Hlavně ne do Březí nebo Pohořelic,ti jsou hrozní . Neporadil jsem ti zrovna :-D .
-
22:48:20 10.9.2010
Mě to taky přijde jako moje tipo když kleklo na klice , ale nechci strašit. Hydlo na našem pracovním transportéru je hodně podobný. Ještě by bylo dobrý napsat jestli to dělalo hned od prvního nastartování nebo se to objevilo až po nějaké době.
-
08:54:10 8.9.2010
A je tu někdo takový z Okolí Brna, Mikulova, že by se na to alespoň kouknul?
bohužel zítra mizím na 14 dní do zahraničí , tak si s tím mohl klidně někdo pohrát, ale raději bych si to udělal sám ;-)
-
00:22:03 8.9.2010
dej to někomu znalému v oboru, ať ti aspoň zjistí závadu... já se pořád přiklánim k variatoru. vyměnit jde. vyndat sací vačku, udělat si takovej spešl klíč, vytočit ho z vačky a natočit jinej...
-
14:55:08 7.9.2010
a co takhle třeba špatná cívka? co svíčky, jsou opálený uplně stejně? nebo třeba těsnění pod svodama/prasklé svody, to taky dokáže zmást a pak se zdá, že zvuk jde částečně i od víka ventilů.
-
12:48:44 7.9.2010
podle zvuku tohle neni variator, to má uplně jinej zvuk, ne tak kovovej
oil pumu kontroloval nebo neco s ni delal?
-
12:35:32 7.9.2010
mě tak taky rachtalo HGT než se to hvízdlo. Ještě jsme se o tom bavili a divná je jedna věc, o které se tu nikdo nezmínil.
Kdyby to byly hydra, rachtalo by to za tepla i za studena? u mě to rachtá ve vyšších otáčkách pořád. a Další, když startuju tak otáčky vyletí třeba na těch 1200 - 1500 asi na sekundu, ale motor nerachtá, necvaká, na volnoběh taky ne, až se přidá plyn tak v určitém bodě to začne.
ten variátor se dá vyměnit nějak "jednoduše"? mám tu ejště 3 hlavy z HGT tak bych to mohl vyměnit, předpokládám, že to bude stejné?
-
20:19:51 6.9.2010
heh takhle mi klepalo tipo než se hvízdlo:)
ale tady to jsou hydra - poznávám zvuk, co jsme měli u HGT se špatným olejem, jedno hydro na vejfuku 3 válci si mlátilo... tak se nalil mobil 1 5W 50 a od tý doby je ticho..
takže špatnej olej...a když ani potom nestichne, tak vyměnit hydro
-
20:15:24 6.9.2010
kámoš má zase 1.8 a když jsem slyšel tohle video, tak mi to přišlo hooodně podobný... každopádně to chce rozhodit a uvidí se.
-
16:19:04 6.9.2010
Huty: nepoznačil - vyndávali to v brusírně
Coupe20VT: to nás taky napadlo, ale ono to chrastí fakt fest, kamarádka má na 1,8 odkráčenej variátor a oproti tomu mému je to fakt tichounký
co jsem nenapsal tak to dělá za teplai za studena :-/
-
15:26:38 6.9.2010
co třeba variator?
-
12:50:43 6.9.2010
jj bude to určo od vrchu, sundej těntildekl a třeba něco aji vizualně uvidiš
ty domečky na vačkovy ložiska předpokladam že sis poznačil a všechy vratil tam, kam patřily
-
10:50:28 6.9.2010
vzhledem k frekvenci bych si typnul na špatný hydro,už to netejrej a odvez to někam kde to rozhoděj a najdou chybu
-
09:57:02 6.9.2010
Ahoj,
můžete si někdo poslechnout toto klepání?
http://www.miautomobile.cz/klepani.mp3
motor je složený, po GO (1. brus kliky, tlak + srovnání hlavy + gufera + sedla apod, srovnání bloku + otlak, vyměněma všechna gufera, ostřiky pístů, nové rozvody, prostě snad vše co jde udělat tak bylo uděláno)
motor krásně startuje, drží otáčky i teplotu, vše je jak máí být, jen když se protůruje řekněme nad 1500 tak tam začne něco rachtat, motor se přiduší, po chvíli se to zase srovná ... připadne mi že to jde z vrchu od vaček, ale nejsem si jistý.
jedná se o 20VZ rv 96
Díky M.