-
12:34:12 6.9.2010
2 amadeus: no uvidíš během pár tisíc km jestli to tím bylo, já zas na tak špatný benzín nevěřím tuplem u omw, jestli to zas začne tak začni tím MAP senzorem protože mi přesně tohle dělal... klidně byl na pár tisíc km pokoj a pak znovu to samé...
-
12:03:16 6.9.2010
Takže můj problém vyřešen, bylo to opravdu tím špatným benzínem. Vycucnutí té sračky z nádrže + dvakrát po sobě jsem teď dal plnou 100 oktanu V-Power + čistič palivové soustavy pořádně to protáhnul a auto jede snad ještě líp jak předtím a mám z toho radost :D
Doporučení zní neberte benzín u OMW v Č.Krumlově ;)
-
20:57:08 25.8.2010
Tak jsem to ještě jednou prolezl a nic.
Zkusil jsem to projet a zjistil jsem, že to dělá jen když auto držím v malých otáčkách, jak chvilku držím motor na 3 tis, kontrolka zhasne a můžu vesele jezdit. Jak se ale otáčky dostanou pod 2,5 kontrolka hned svítí a auto jakoby poškubává a motor má takovej divnej chod.
-
14:26:11 25.8.2010
Díky za radu juknu na to snad na něco příjdu
-
13:47:42 25.8.2010
jednotka zarezava palivo... tenhle stav znam, "horsi" nouzovy rezim do ktereho prepne kdyz nedokaze prepnout do "lepsiho" nouzaku ve kterem jen snizi boost a jede to vcelku normalne jen pomaleji...
... u jednotky s immo kde je ten novejsi soft mi to delalo pri spatnem MAP senzoru (kdy mela jednotka uplne spatne udaje o vzduchu) nebo kdyz doopravdy slo do motoru vic vzduchu nez toleruje (max 1,05 bar neco malo plus). Takze zkus nejdriv MAP senzor - zkontroluj hadicku, konektor, zkus ho odpojit, pak zkontroluj elektronickou regulaci tlaku turba (EBV) hadicka, konektor - a pak uz by jedine nefachala WG... timto jednoduchym bych zacal...
-
11:15:42 25.8.2010
Ne ne ctyri tisice je mez, jen na petku to zazracne funguje bez potizi, pri velkych rychlostech na petku i kontrolka zhasne.
-
10:51:13 25.8.2010
dostaneš se přes ty 4tis otáček na počáteční kvalty nebo ne?
Kdyby sis chtěl udělat výlet do Prahy tak vím o dvou místech kde Ti diagnostiku na 16VT bez problému udělají (Examiner Smart)...
-
10:44:02 25.8.2010
Čidla jsem dělal postupně, ještě včera jsem to znova prošel a nikde nic.
Bohužel se mi tu nedaří sehnat nikde nikoho s diagnostikou, takže bych rozšíril hledání na jih moravy a vysočinu protože tam pozítří jedu na pár dní. díky moc za rady
-
21:40:11 24.8.2010
Ja byla nedavno v Treboni u dvou a ani jeden nedokazal:-(
-
18:13:08 24.8.2010
Takže si rozpojoval různé konektory? Pokud ano a nedělal jsi postupně jeden po druhém a hned je nezacvakl zpět, tak je možné že máš přehozené konektory od potenciometru a čidla klepání (myslím že to jsou tyto dva), jsou stejné. Je tam trochu nelogická délka kabelů, svádí to k přehození. Koukni na to a případně je přepoj.
-
17:33:15 24.8.2010
dostaneš se přes ty 4tis otáček na počáteční kvalty nebo ne?
-
16:51:54 24.8.2010
Minulej týden jsem čistil kontakty na některých čidlech, takže jsem to teď procházel jestli to není tím, ale nikde jsem nic nenašel. Navíc mi ty vstřiky už asi dvakrát na chvilku problikli před tím, takže nevím jestlo to s tím má nebo nemá spojitost. Ideální je to vzít někam na diagnostiku abych se pohnul z místa, ale nevím kam tady na jihu :(
-
16:39:03 24.8.2010
Dělal jsi s tím autem něco kolem motoru než to začlo blbnout?
-
15:19:48 24.8.2010
jo klasicky bych řekl že to jede v tom nouzovém režimu, zvláštní že když se mi to podaří roztáhnout nad těch 130+ tak při zařazené pětce zhasnou a jedu jak fík, ale při normální cestovní rychlosti svítí pořád a mám pocit že i divně jede.
-
15:18:19 24.8.2010
máš jednotku s immo?
-
15:17:18 24.8.2010
kolem těch 4tis se Ti aktivuje omezovač?
-
14:52:15 24.8.2010
Ahoj potřebuju napojit 16VT na diagnostiku někde tady na jihu. Umí někdo, nebo ví kde si z 16VT poradí??
Svítí mi vstřiky a auto nejde přes 4tis. potřebuju to dát rychle dohormady ať můžu zase jezdit :)))