Po výměně čipu nestartuje

  • miky20VT
    neboj bez wg to je v poho ;-) chvilu to jazdi allright)
  • Motýl
    Dyť už mám MBC.
  • Luxor
    2 Motýl: to jsem Ti psal už dávno že jednotky bez immo fungujou i bez čipa s vysokým tlakem ale odpojit úplně WG není dobrej nápad :-))) no uvidíš co se stane jen testuj a podávej informace :-)
  • k20vt
    odpojený WG bude tvůj další pokus/omyl, ale na to přijdeš časem.
  • Motýl
    NJN, když já pořád pokus-omyl :0( Teď to lítá jak čert i bez čipu. Stačilo vypojit westgate.
  • Luxor
    2 Vojta: Chipa tam vraž teprve až problémy vymizí, ne obráceně. Chip může být ochuzený o bezp. funkce nebo nevyhodnocovat chyby když se vyskytnou oproti origo chipu který je nadetekuje dřív a může se tedy stát že po implantaci chipa motor vypadá, že funguje lépe, nicméně je to jenom dojem který maskuje skutečný stav takže to není řešení pokud nehodláš pak hned prodat...
  • Luxor
    2 Motyl: tak teď už víš pro jaký typ jednotky máš koupit chip pokud Ti přijde že to má smysl, protože tahle jednotka při tlaku vyšším než 1,05 palivo nezařezává... Kdybys tu před dvěma měsíci napsal že chceš pořídit chip tak už Ti tu dávno někdo prodal funkční nebo Ti to rozmluvil, nebylo by to jednodušší? :-)
  • Vojta
    A ty máš taky ty problémy s otáčkama že? Takže chip tomu taky vůbec neprovedl žádnou změnu že?
  • Simarik
    já jezdim se serií na chipu Novitec, ale teď jak sem místo konusu nasadil box tak je to línější ale od spodu to tahá líp jak bez něj. kašli na to a radši si natankuj...
  • Vojta
    Měl bych dotaz. Jaký je rozdíl mezi těma různýma čipama a nějakou Chiptuning firmou, u které se dá změnit software? Např chiptuning.cz
    Oni by do našich kár jen něco nahráli, nebo taky vyměnili chip?

    A pak by mě ještě zajímalo. Je nějaký soft, chip, který by to upravil jen trochu (např. jen lepší spalování atd) ale nezměnil by to tak drasticky (silný tlak) aby seriové díly jako třeba turbo, se nezačli kazit dříve?
  • Motýl
    Hele, Phobe, ty jsi nějaký čip měl, že jo? :0))
  • Motýl
    Mám tam 4WF/P8 a 194.03
  • PhoB
    A z levnyho chipu je razem zadnej chip :D
  • nocarret
    co máš napsaný n a origo EEPROM?
    194.0x co tam máš za číslo?
  • Luxor
    no z tohodle to určitě nepoznáš... vždyť je to tu psané milionkrát že než pořídíš chipa musíš si zjistit co máš za jednotku a teprve podle toho chip pořídit, nechápu kdo Ti to prodával že se Tě ani nezeptal když je šance na funkčnost 1 ku 3, ale jestli sis to pořídil někde na ebayi tak se nemůžeš divit...
  • Motýl
    Hm, možný to je. Udávali tam pouze typ auta, ne ŘJ.
    FIAT COUPE 16V TURBO EVOCARS CHIP 16VT EVO2 STAGE 1 T3
    Jak z toho mám poznat, že to není na moje auto?
  • Luxor
    nemá... pořídil sis holt chip na jinou verzi jednotky...
  • Motýl
    I když jsem dal nový čip správně, stejně to nejde natočit. Nemá se to nějak "spárovat" s ŘJ?
  • Motýl
    No jo no, co naděláte. Příště ho tam dám už dobře :0). Jinak na Octávie a Passaty se opravdu pájí.......Fiata mám poprvé. Byl to Evocars.
  • Luxor
    Chipy (na sériový motor) jsou dobrý zejména na novou jednotku s immo kam se dával dost přísnej soft :-) tam bys bez něj ani nezvednul tlak...

    Něco o chipech ;-)
    http://www.lanciahf.eu/bin_files.html

    mmch cos tam cpal za chip? :-)

    Motýle, buď vděčný za to, že Ti to jezdí a nemusíš nic řešit - jezdi ne? Nejdřív jsi chtěl chip pájet a když jsme Ti to rozmluvili strčíš ho tam obráceně... Příště alespoň nějaký překvápko... až trefíš při popojíždění chodce a usekne mu to hlavu tak to dej sem hoď s fotkama protože ta samotná skutečnost bez nich nebude překvapující ani zajímavá... alespoň je tu sranda :-)
  • sebo 1.8 16V
    presne ako je na obrázku ten výrez hore a 1 kontakt na pravo je na 99% na všetkých čipoch + pol A moja skúsenosť ak obrátiš na 99% je v prdely .V FC mam malo ale mechanik elektronických zariadený som už dlho. Ale nemyslím že más nejakú školu smer elektronika značí sa to štandardne tým výrezom chip nemá dávať neznala osoba
  • Luxor
    Kolik je tedy ideální tlak paliva při overboost 1,5b??? Ve specifikaci EPROM do coupé se uvádí operační voltáž při čtení do 7V. Kde Ti tam jde 12V do jednotky? Spíš jde o to, že jsi to přepóloval když jsi prohodil VCC za VSS, ty teď víš nejlépe co to udělalo nebo neudělalo. :-) Cos tam cpal za soft na chipu?
  • Motýl
    No jo porád. Na tlak turba mám budík, a na regulátoru paliva je taky. A ten čip.......mají to kurva líp značit. I když 12V by nemělo ten čip odpálit, ne?
  • Luxor
    Cos tam cpal za chip? třeba pro Evo jsou doporučené NGK B8EGV a jsou dost poznat... Jestli se budeš hrabat do paliva tam by možná bylo dobré pokud nemáš nos jak pes a nebudeš čuchat výfuk za jízdy pořídit nějaké měřáčky, kdyby nedejbože bylo něco blbě... Každopádně obdivuji odvahu - potom co jsi nezvládnul ani nandat správně chip hrabat se do paliva...
  • Motýl
    Asi se na celej čip vytento a dám tam mechanický regulátor tlaku turba a paliva.
  • sebo 1.8 16V
    Chip ma skorej značku takú bodku alebo výrez ako znak ako ho dať nápis neje voďítkom ale ak by som nahrádzal by som si skúsil pozrieť do technického listu oboch obvodov ale myslím že ich "firmy" zotrú .Ak si ho naozaj dal opačne dobrý nebude neviem o tom že by integrovane obvody mali ochranu proti prepolovaniu
  • Motýl
    Tak už jsem to asi "vyřešil" Prvně jsem ho dal tak jak původní, nápisem vpravo. Po tom co nešlo nastartovat, jsem znovu vytáhl ŘJ a já BLBEC ho dal obráceně. A jelikož má jistě + a - tak počítám jsem ho odstřelil. Když jsem pak zkoušel na jedné svíčce jiskru, tak neházela. Když dám původní čip, tak svíčka háže a chytně to i na 3 válce. |Co včíl?
  • nocarret
    když otočíš klíčkem bzučí ti čerpadlo? jakej máš motor?
  • Honza
    máš ho nasazenej správně, neotočil si ho o 180°?
  • Motýl
    Můžou mít "studené" svíčky zásadní vliv na start, pokud jsem vyměnil čip, nebo je po tom čipu prd? U toho čipu jsou předepsány BPR8ES a já mám iridiový NGK BPR6EIX.