-
15:20:00 10.8.2010
Jak píše Simarik, topspeed je celkem k ho.v.nu, 200km/h na zabití v pohodě stačí, a nad 200 se dá jet stejně už jen rovně. Důležitý je, aby se spolujezdec, který se chce napít, po mém pohybu pravé nohy začal topit :-)
-
13:20:42 10.8.2010
no na YT existujou videa kde 20vt předjede i mnohem luxusnější a silnější auta, který mají omezení na 250 km/h
-
13:01:25 10.8.2010
tyjo, tak 250-260 km/h to je fakt hezký na 2litr....mě ted zlobí jehla která se mi rozsvěcuje, dle diagnostiky lambda sonda a váha špatná, tak to vyměním a věřím, že těch 220 km/h s 20VT přesáhnu a zastavím se někde u těch 250:)))
Mavi: tak ten v 911 z tebe musel dostat malem infakrt asi:)))
-
12:12:52 10.8.2010
kmeča tak to je vono
-
10:04:41 10.8.2010
ono i těch 90 co je mimo obec je na kroutivý cesty kolikrát dost vražedný takže podle zákonů jezdit problém přeci není :)
-
09:33:00 10.8.2010
já topspeed neřešim, řešim pouze akceleraci když potřebuju předjet a tohle auto ji má parádní, po městě stejně jezdim 50 a mimo 100-120 podle typu a stavu silnice.
-
09:12:48 10.8.2010
no 16 VT je nad 200 km/h asi tak o 30 koní línější než 20vt :)
-
07:28:39 10.8.2010
letos sem zkusil 235 a pořád šel ale jeli sme 2 za sebou a já byl pak sám tak sem víc nezkoušel, jinak 220 je tam dost rychle :-)
-
20:10:52 9.8.2010
Kmeča asi klouže spojka nejspíš,jinak loni 265 a letos jsem to nezkoušel
-
20:01:21 9.8.2010
2 Kmeca: tak mas neco blbe... koukni se do technicaku kolik mas maximalku...
-
19:19:22 9.8.2010
No tak muj rekord na nemecky dalnici 265 a ten v ty 911 musel cumet jak puk asi :-)
-
15:49:44 9.8.2010
ve vysoký rychlosti už to koně požírá po vagonech :-)
-
15:48:41 9.8.2010
uvidim jak to pojede po zimní lázni a když u toho nepříjdu o řidičák nebo o život tak budu řešit proč to nejelo víc.
i když upřímně řečeno mi připadlo že před výměnou filtrů to bylo prostě celý přidušený než je to teď, takže to mohlo bejt tim v tý rychlosti je u 190 koní znát každá blbost ne?
-
15:44:43 9.8.2010
2 Elkar: Tak to máš něco hodně špatně ale to je skoro normální u tohodle modelu... Mě to v takřka sériovém stavu s ohoblovanou výfukovou vačkou jelo s lidma po rovině něco málo přes 230 tacho... Když byla v poho vačka, s EVO chipem a dalšíma předepsanýma drobnostma tak kolem 250 tacho ale to už otáčkoměru se moc nelíbí :-)
-
11:07:16 9.8.2010
jo no, ale já samo sebou čekal že to pojede o kousek víc než píšou v techničáku a ani z kopce už to prostě nešlo, ale je fakt že v tý době jsem měl starej filtr a olej a vůbec to auto nebylo moc ve formě na takový rychlosti.
taky nějak sem slyšel že záleží jak je motor zajetej na ty vysoký otáčky a to předem nevím.
-
11:05:07 9.8.2010
16VT má jet 225 ne? Já s nim jel max. 243 podle GPS, ale bylo to trochu z kopečka:)
-
10:00:13 9.8.2010
16VT, 3 lidi a naložený auto = 225 na tachometru.
věřím tomu že napřesrok to těch 240 pojede, jak má.
-
00:53:54 9.8.2010
já se přiznávat nebudu,nevim kdo všechno to čte,ale do 200 je to příjemné auto které i poslouchá. Nad 200 už je dobré se věnovat jenom řízení a radši ani neposlouchat radio. Od 240 je nutné se plně věnovat řízení a držet volant pevně oběma rukama a pečlivě nahlížet do zatáček a vyhodnocovat je včas!!!
-
19:26:12 8.8.2010
reálných 280 s šestikvaltem,dle acho to bylo kolmo dolu..... otáčky 7500
-
14:34:28 8.8.2010
mám pocit že když něco rupne v 250 tak jde do kopru každý auto :)
-
13:17:29 8.8.2010
já měl na tachometru pres 260 a to to jeste slusne zatahovalo (cca 5500 otacek)
nahanel jsem se s focusem rs.
byl to uz ale velkej masakr, dokonce jsem to chtel vzdat, ale byli jsme uz jen kousek od Phy tak jsem to dojel. pak jsme oba zpomalili na povolenou rychlost, mavli si a jeli si po svych. rekl bych ze do 220 je to sranda, pak je kazdych 10kmh sakra znat...
-
12:17:30 8.8.2010
na 1.8 sám 220 km/h, auto
mělo ještě rezervy, ale já už ne :-D
-
11:16:35 8.8.2010
Ja jsem mel s 1.8 na tachometru 220 ve ctyrech lidech a i kdyby to jelo vic, tak uz bych se bal, protoze uz to skoro leti a ta prilnavost je mensi.
Jako ve 260 bych si asi cvrkl :-)
-
08:31:39 8.8.2010
Nj 250 je podle mého na bezpečnou jízdu v coupé móóóc, si vem že třeba vlítneš do díry, cokoliv prdne a šance minimální protože jedeš skoro na hraně, není tam rezerva pro porouchanou součástku, podle mého kolem těch dvou kil když se něco rozsype a bude štěstí tak se ještě dá... Ale každýho pocit, těch 180-220 na očiplým 16VT je pro mě optimální zážitek jesťě to celkem pěkně tlačí do sedačky a úplně neřve motor...
-
00:04:07 8.8.2010
Ja mel pres 250 tachometr "v nemecku",myslim si ze jeste par km by to dalo ale bal jsem se.Ovladatelnost nevim,jel jsem rovne.Brzdy funguji dobre v teto rychlosti.
-
23:31:30 7.8.2010
a co ti to brzdí že jede jen na 85%? Tomu nějak nerozumím
-
21:25:03 7.8.2010
Taky jsem tam 250 tacho měl,180-220 max moje oblíbená cestovní rychlost v coupé, přes 230 to už pomalu přestává být tak pocitově v pohodě a ve 250 bych nemohl cestovat víc než pár desítek km...
-
21:12:18 7.8.2010
ovladatelnost v 250?? tam uz ji moc neni co sem tachometrove jel s 16VT jeste na seriovem podvozku tak jako sedi to ale...
-
21:07:23 7.8.2010
ahoj, kolik vám tachometrově jedou vaše hračky? vytáhne to skutečně 250 km/h dle tabulek (případně 260 km/h s chipy)? a co ovladatelnost-jaká je případně okolo 250 km/h? mně to jelo zatím max 220 km/h, ale asi to bude tím, že že mi to dle diagnostiky jezdí na 85% plynu-snad to odstraním brzy...