-
10:07:42 13.8.2010
nejsem servismen ale šel bych po kroužkách a ventilech
-
07:24:51 13.8.2010
a seš si jistej že těch 160tis. km je tam namotanejch jen jednou ???
-
23:10:51 12.8.2010
Neje už 160 a viac tisíc km na GO motora? to je len otázka ne odpoveď nato že dymí
-
18:22:49 11.8.2010
Zdar - předtím mi to dělali někde v Polsku obávám se:-( Už ho mám opravené - od PhoBa. Do konce týdne bude na svém místě a pak dám vědět. No fakt jen doufám že to kouřilo jen to turbo.
-
18:04:23 7.8.2010
ahoj, měl jsme to stejný asi....máš turbo kaput....zachvíli se ti to zhorší a bude kouřit i se zahřátým olejem...Kdo dělal ten repas?
-
22:58:55 2.8.2010
jj mam repas TB28 od neho a spokojenost zatim sice jen 80km ale dobry, ted me akorat jde voda z katiku, ale to je jen para a jinak supr. furt se ladi :D
-
12:01:14 26.7.2010
to JardaITC : díky,už jsem mu napsal..
-
10:56:21 26.7.2010
ještě můžeš zkusit Phoba
bagrus@post.cz
-
09:18:35 26.7.2010
vůbec ne,nedělám teď vůbec nic,připravuju se na stavbu dílny a občas trpim jako Fučík. Na světě je stále hodně lidí který by zasloužili násadou přez záda.
-
00:38:24 26.7.2010
nemá to cenu,za cenu repase a úpravy TB28 aby to mělo smysl si skoro koupíš GTčko
-
22:42:02 25.7.2010
:-( Tak prý už to nedělá..
-
21:25:53 25.7.2010
to se domluvte spolu, ale dělá dobře
-
21:16:47 25.7.2010
A na kolikpak by mě přišla?? :-)
-
21:14:26 25.7.2010
když poprosíš tady Marcela tak budeš mít turbínu jak fík
-
21:10:09 25.7.2010
No to teda potěš pr... :-( A s tím turbem se mi dušoval jak to je supr repas! kua - ale zase aspoň kdyby to bylo jen to - GO motoru bych řešit nechtěl:-( Nebo ještě jiná možná příčina toho kouření?? Díky za rady přátelé. A jestli si ho chci nechat? Bez debat chci - je moc pěkný - decentní úpravy ale fakt myslím že pěkný,takže do opravy jdu každopádně.
-
20:31:18 25.7.2010
:-)
-
16:25:50 25.7.2010
měl jsem to samý co ty, diagnóza jednoduchá... turbo v piči. na tu repasi moc nehled, kazdej tvrdí že tomu rozumí a že to umí ALE...
nový mě stálo loni 24, ale třeba ho seženeš i levněji... bazar sice ušetříš, ale příští rok to řešíš znovu... záleží jak dlouho si chceš cupaso nechat:-)
-
15:59:25 25.7.2010
ok - dík moc za radu. Zkusím prověřit to turbo. rád bych letos ještě vyrazil na silnici :-)
-
15:52:43 25.7.2010
to záleží na tom kdo to měl a jak se o to staral, pokud bylo vše ok je 150000 akorát slušně zajetý 20VT
-
15:51:11 25.7.2010
A ty stírací kroužky na válcích?? To by nemohl být problém? Ale jak říkám ten motor nemá moc 157000km poctivých
-
15:46:16 25.7.2010
jistota není nikdy ale má to všechny příznaky .-)
-
15:43:18 25.7.2010
Jsi si tím jistý? Jak jsem s tím jel od něj - cca 50km tak jsem ho nechal pak ještě běžet - nehulil - ani když jsem mu přidal - nic. na místě bych to viděl přece :-( už fakt nevím. Druhý den ráno jsem nastartoval a oblak bílého dýmu..
-
15:40:55 25.7.2010
ale ono to hulí akorát jak jedeš tak to není tak vidět
-
15:38:32 25.7.2010
ale proč by nehulilo i za jízdy kdyby bylo v hajzlu? Tak to nevím kde mi to nechával repasovat :-(
-
15:28:59 25.7.2010
Turbo je repasované leč asi blbě, nechci tě strašit, kdo ti dělal repas?
-
15:26:48 25.7.2010
Zdravím-mám problém se svým 20VT, kouří za studena jako prase - bílý,šedý dým (ne modrý)Po zahřátí kouří výrazně méně až vůbec. měl jsem to na výměně gufer na ventilech - předtím to hulilo míň ,teď je to horší. Turbo je repasované a má najeto jen cca 8000 km a táhne normálně (tím to nejspíš nění), a motor má 157000 km - že už by byly v tahu stírací kroužky??:-( jinak tlaky na válcích ok. Poradíte mi? Nebo prostě špatná oprava?? Olej Valvoline 10W60 racing. Díky za pomoc - už mě to štve - letos jsem s ním ještě nevyjel:-(