Tož co to safra může být?

  • Vojta
    Oki dneska se na to kuknu. Díkes
  • Džanek
    demontaz: 2x imbus pod vickem popelniku a 1x imbus pod prostrednim otocnym ovladacem (asi rychlost ventilatoru). Pak uz to jde samo.
  • Vojta
    Dá se nějak lehce odmontovat ten celý plast kolem ovladačů ventilace? Je to nějak nacvakané nebo jsou někde zašité šrouby? Rád bych kouknul do palubovky.
  • turbo
    na to zkratování bacha já měl od předchozího majitele sčudlý dva dráty a tak sem udělal radši odpojovač baterky u řidiče
  • Vojta
    To se máš že ti to dělá jen 15s..mě to dělá totiž pořád :-) Ale začlo to najednou. Pořád nic celou dobu a najednou druhý den rachot. Jsem myslel nejdřív že mi tam něco zkratuje.
  • turbo
    hele to první co popisuješ mě dělá taky je to vlevo od budíků a trvá to po zapnutí klíčku tak 15 vteřin i kdzž je vypnutý benz.čerpadlo
  • Innocento
    Dobře. Díky
  • Coupe20VT PLUS :-D
    nejde mi ten kretenskej meil...
    turboberounsky@quick.cz
    tel: 602665996
    tel: 603528989
    pak dám info, jestli turbuju a nekouřim...
  • Innocento
    Na některé sady jsem narazil na Ebayi, ale tohle by bylo lepší řešení. Vypadá to, že se dostanu k zázemí, kde by to šlo udělat. A za ty cca 3.500,- by to za zkoušku stálo. Jestli tě teda můžu poprosit o ten kontakt na kaspar.pe@gmail.com Ještě to zvážím a uvidím ... Díky
  • Coupe20VT PLUS :-D
    ne sehnal sem si kontakt na jednu firmu, co dělá repasi, a byla s nima docela dobrá domluva, a oni že pokud chci, tak mi pošlou origo repas sadu... cena: cca 3400,-. pokud by si se do toho taky pustil sám, tak dám kontakt... a všechny technické problémy zase řešim s jinym pánem, z jiné firmy... poradí s čímkoliv...
  • Coupe20VT PLUS :-D
    ne sehnal sem si kontakt na jednu firmu, co dělá repasi, a byla s nima docela dobrá domluva, a oni že pokud
  • Innocento
    2 Coupe20VT : Někde jsi tu psal o opravný sadě. Tu jsi sháněl přímo od výrobce?
  • Coupe20VT PLUS :-D
    to samý... turbo KO a olej, jak když ho leju do kanálu... ted se repasuje, pak vyměnim gufera na ventilech a jestli to pořád bude tak hulit a žrát olej, tak to zapálim...
  • Innocento
    Mě zezačátku taky moc neubejval, ale bylo to v zimě, takže se ten kouřovej efekt v tom studenym vzduchu násobil a vypadalo to, že je to s tou turbínou horší. Takže to mohlo bejt načatý málo a tak se málo oleje ztrácelo. Teď s tim nejezdim, protože mi ke konci přišlo, že je to jak lejt olej do kanálu :-)
  • Maxxx 16VT
    já to nevim já jsem to hned odstavil..
  • Vojta
    No kouří to o hodně víc když se tomu zachce. Hlavně dycky na křižovatkách se hanbou propadám jak motorkáři odstupují od auta :-D A děcka z autobusu na mě řvali...hořííí hoříí :-D A s tím olejem je to normální, že mi vůbec ani trochu neubývá, když říkáš že teče do výfuku?
  • Maxxx 16VT
    to ti to kouří jenom takhle... měl si vidět muj kouř když mi odešla michačka.. to to auto nebylo vidět... je to turbo určitě ale neni asi uplně ja kaši... když to nechš na volnoběh ´dýl natečeti do výfuku olej a pak když stim jedeš tak je za tebou modro a při přeřazení bílej mrak.. zaleží jak se to turbo hodně na kaši..
  • Džanek
    je to tak.. mel sem to rozebrane a jakmile otocis klickem tak se rozjede (asi kuli tomu ze klima muze jet i bez nastartovani.. nevim). Nic jineho se v tom stredovem panelu netoci. Zkus rozebrat a uvidis, drzi to na trech imbusech.
  • Maxxx 16VT
    to první mi dělá taky.. trochu jinak a ne tak dlouho ale joo zkus natočit ovladání rychlosti proudění vzduchy mezi 0 a 1ku..mě to přestane.. já si myslim že to dělá nějaká klapka a tak to neřešim..
  • Vojta
    A ten motorek má jet, ikdyž mám větrání úplně vyplé? Jede to nonstop jo? Divné ne? :-)
  • Džanek
    to prvni je urcite motorek nasavani vzduchu k cidlu klimatizace.. Dela mi to tez jen ne tak vyrazne. Dokonce sem to rozebral a vycistil co se dalo, ale nepomohlo to, asi uz je vychozenej a jsou v nem nejake vule apod..spis me stvalo ze sem nevedel co to je. Ted uz s tim zit muzu:)
  • Vojta
    Zdarec. Koukněte please na tyto 2 videa a zkuste poradit.
    Problém č.1 - Jak otočím klíčkem, tak mi něco v palubovce začne nepříjemně bzučet, je to někde hned pod plastem, protože jak na to přitlačím drnčí to hodně. Vůbec netuším co by tam mohlo pracovat. Video->



    Problém č.2 - Ono už zmiňované turbo. Podle dýmu každý říká, že je to 100% turbo. Zaráží mě ale to, že s tím pořád jezdím, dýmí to kolikrát ještě o moc víc než na videu, pokaždé hned jak zabrzdím a co je divné, že mi za měsíc neubylo ani trošku oleje. Pořád mám plno. Divné ne? Video ->



    Za každý názor budu vděčný :-)