Detonační čidlo

  • Feki
    Můžete smazat..
  • Innocento
    Proto tam ty čidla jsou, aby to probíhalo automaticky. U 100 oktanovýho benzínu se dá předpokládat, že bude zasahovat dýl a tak dovolí agresivnější předstih.
  • Elkar
    a to se tady děje všechno automaticky. když tam naleju 100 oktanovej nebo 95..
  • Edrig
    Elkar.Klepání je způsobeno detonací směsi ve válcích-tedy samovznícením.Směs neprohořívá plynule od jiskry,ale vznítí se tlakem a vybuchuje.Tak pracuje defacto každý diesel.Jenže benzinový motor není na tento systém spalování stavěn a po delší době může dojít k jeho havarii.Proto se u motorů které mají vysokou kompresi musí používat víceoktanový benzin,který má aditiva prodlužující hoření směsi čímž se zabrání detonacím.Ke klepání také njčastěji dochází vlivem nesprávně nastaveného předstihu.
  • Elkar
    co vlastne znamena to klepani? co to je za jev?
  • Innocento
    Předpokládám, že když už, tak to bude stejný. Cenu zkusím někde najít.
  • Feki
    J tohle už jsem si přečetl na mareaklubu..Na VISku Nevis jak to je vid..A kolik stojí?Diky
  • Innocento
    Na 20VT jsou dvě na vrchní části bloku motoru. Jedno mezi 1. a 2. válcem a druhý mezi 4. a 5. válcem. Hlídá samozřejmě klepání nebo počínající klepání a upravuje na základě toho předstih (jenom toho válce, kde to klepe).
  • Feki
    Jj prej je to to samy..A něco o tom?Kde ho najdu?+cena novyho?
  • Innocento
    Asi máš na mysli čidlo klepání?
  • Feki
    Nikdo o tom nic neví?
  • Feki
    Zdravím.Zajímá mě cokoli o tomo cidle..Kde přesně se nachází(konkretne,ne jen na sani),jakou na funkci,co auto děla když čidlo nefunguje správně..To vše na motoru VIS(nevím zda ho používají všechny motorizace nebo jen tahle)
    Díky