-
20:40:20 1.7.2010
n uz jsme montvali i turbo do n/a ale s kompresorem zatim zadna zkusenost tak na pokusy bych nechtel preinvestovat, ale chapu ze kdyz to bude gut tak se bude investovat podruhe
-
16:22:15 1.7.2010
no jo,alev jakým stavu -ložiska v řiti,teflon na rotorech v řiti,podrápanej obal, průžná spojka v řiti..
pár levnejch eatonů nám dílou prošlo -repas stojí tolik co pak koupě dobrého..
-
06:42:43 1.7.2010
cece fakt ty eatony se prodavaji uz od 7tis na bazarech
-
05:54:16 1.7.2010
jetej komp v dobrým stavu -
15000,-
věci okolo (IC,tlakový potrubí,výfuk,výroba držáků...)- určitě kolem 20000,-
uzpůsobení SW..taky nemálo kaček..
-
21:11:56 30.6.2010
takze ve vysledku to odhaduju tak na 50-60tis?
-
16:27:11 30.6.2010
na 1.8 ani o tom nepřemejšlej-a už vůbec ne o chcíplým Gčku..kterýmusíš ještě krmit olejem z motoru
když už,tak sežeň 4 písty z 20VT a dej je do motoru
sežeň si kompresor eaton M42,což je akorát a přímá náhrada Gčka, pokud nechceš výkonově upgradovat (M62 je již na 1,8-3l motory s potenciálem 300-350 koní-abys moc nefoukal,musel bys dát na něj velkou řemenici)
v anglii takhle jezdí 20V marea a má cca 180PS na kolech-s úpravou SW
-
12:56:25 30.6.2010
porad premyslim o tom, ze vyperu kompresor klimy a da se tam kompresor sani treba ze stareho pasika ve stylu ala turbo, coz se mi na N/A motor zda jako docela pohodova uprava oproti prestavby na VT. Zkousel to nekdo? Jsou tam nejake problemy? Na netu jsem nasel cele kompresorove kity na BMW ale to zacina od 60tis, myslim ze by to slo udelat z toho pasika do 10