-
13:52:04 18.6.2010
tohle všechno vim... a zkoušel jsem :-(
-
23:02:35 16.6.2010
Zaklad je mit v nadobce hodne kapaliny, protoze ten vstup je az nad riskou MAX. Kvuli tady tomu jsem se s tim trapil, nez jsem si toho vsiml.
Takze kapalinu po vicko a pak klasicky ovzdusnovani ... proslapnout - drzet- utahnout - pustit ... a porad dokola, jak u brzd.
-
22:03:40 16.6.2010
Zkus mrknout na kombinaci hadičky a trubky vedoucí k pracovnímu válci spojky,jestli není zvlhlá.Měl jsem to samé a hadička jen prosakovala ale netekla.po výměně odvzdušněno během pár min.a v pohodě.
-
17:57:32 16.6.2010
zdravim.. přijdu si jak blbec ale před delší dobou mě natvrdo odešel pracovní spojkovej váleček tak jsem ho vyměnil a pokusil se odvzdunit, povedlo se to tak na půl, pak jsem na to neměl čas kvuli škole a pod. ted už mám klid a došlo na coupé a chci se zeptat jestli na to nemáte figl.... nynější podoba je že jsem vyplítval 2dcl brzdovky a žádný bublinky to prostě nedalo ale furt je ten pedál z vrchu děsně měkkéj, jako spojku to rozpojí ale až uplně dole a moje obava je že za jízdy nepujde přeřadit...
díky