Já mám rv 98/99, mrknu se na ty hadičky ostřikovačů......nějak mi to beztak stříká na pytel....
S tou diagnostikou netušim, zatím jsem diagnostiku na kupátku nepotřeboval, takže nevim k čemu tam ty konektrory jsou, každopádně to možný je :-)
Co to mám u motoru za krabičku?čip?
-
00:56:17 26.6.2010
-
00:47:46 15.6.2010K těm kartám bejvají ovladače i pro DOS, ale nevím jestli ke všem...
-
15:08:47 13.6.2010nezkousel ale myslim si, ze hlavni problem je rozjet pcmcia pod dosem, nezere to jaksi ovladace z widli a nejsem si jisty jestli bez nich pod dosem vubec pujde, ale co kdyby...
-
18:48:47 11.6.2010Nezkoušel někdo novej notebook a PCMCIA kartu s 2x COM?
-
18:14:25 9.6.2010je no, ale tak kdyz mas v garazi stary komp tak tohle neresis, jinak sem sehnal prevodniky z usb na com a na jednom polskem foru tvrdil jeden polak ze ma nejakou spec simulaci dosu pod xp a ze v tom jedou i ty redukce, ale slapou jen nektere auta z tech co pod cistym dosem normalne jedou, tak sem s tim zatim nelaboroval, porad ciham na stary notas na aukru s dvema com portama :D
-
10:58:43 9.6.2010Jenze euroscanu visa 1.83 je mi na pikacu , kdyz to jede pod DOSem s jinou diagnostikou. Ja potrebuji neco, na cem to rozjedu s ELM327+3pin Fiat.
Verim, ze nejaky dobrotinec upravy nejaky ze stavajicich programu, aby to slo. -
07:58:23 9.6.2010tak ty starsi jedou diagnostikovat i na euroscanu visa 1.83 ale treba jednou prijel martynnz a to neslo na nicem pritom impulzy sly az do kablu tak sekly nebyl
-
21:38:36 8.6.2010to Raven : Ja myslim, ze ta novejsi jednotka je spojena s tady tim odlisnym sanim. Jiny rozdil na tom motoru neni.
Treba, kdyz jsem to zkousel na Sykyho aute, tak ma blok motoru z '97 a novejsi jednotku z '99.
Treba jen staci vymenit jednotku z nejakyho rozbityho a muzes diagnostikovat :-) -
19:31:55 8.6.2010aha takze jednotka je ta hitachi '98 co my 98 mame a mame tam odflaknutu tu 97 jo? :)
-
16:09:00 8.6.2010to Raven : to jak tam ma sani a vahu vzduchu je normalni pro rok '99-'00 pro 1.8. Vaha vzduchu je az u plynu a kabel diagnostiky je uprostred. Tady tyhle dva motory jsem zkousel diagnostikovat na srazu a uplne bez problemu to nacetlo.
Je to standartni reseni pro novejsi modely. Je to uplne stejne, jak na te fotce, co jsem ti posilal. -
06:03:14 8.6.2010krabicka jak krabica, ale co to mas za jine sani, u klapky se mi to zda taky jine a diagnosticke konektory tesne za ni... co to mas za rok? a nemas rozhryzenou hadicku ostriku na sterac pred ridicem? :)
-
16:33:57 7.6.2010Jó, kluci, máte svatou pravdu, je to na neony...mechanik mi řekl doslova, že to vede kamsi dolů, nejspíše na lambdu....že sou pod autem neony mě nedošlo, sem vůl:-)
Ale díky -
15:00:16 7.6.2010třeba si to bere z lambdy signál pro intenzitu osvitu :D
-
14:26:33 7.6.2010ale proč je to na Lmbdu, netušim...
-
14:25:30 7.6.2010to je na neony...:) toho je spojíš, a z toho to de na přijímač, když sou na d.o.
-
12:02:57 7.6.2010
-
12:02:38 7.6.2010
-
12:02:21 7.6.2010Ahoj, když jsem si byl vyzvedávat coupé ze servisu, mechanik mě upozornil, že tam mám jakousi krabičku, že dráty z toho vedou všude, do elektriky, na lambdu.....jestli to není nějaký čip....viděl to někdy někdo?
Má někdo nápad, jak poznat, co že je to zač?
Díky, Honza