-
10:58:38 4.6.2010
hlava je ale 40nm to se me zda docela dost ty jo cili 4danm +90+90+90° Toi si myslim ze je hafo ja si myslim neco takovyho co tu pisi je Přírubový šroub pro upevnění víček vačkové hřídele k hlavě válců M7x1 a utahovaj he 1,5 danm cili 15Nm (sice je to bravo brav ale 20v cili si myslim ze to bude stejny:) )
-
10:55:03 4.6.2010
Jestli to muze tak hrozne chcat pretikat atd. no uvidime
-
10:54:39 4.6.2010
Hmmm tzak uz mam koupeny. No neva stalo 430,- za origo chteji dohromady skoro 1200,- s dani. Jinak prodavam dalsi foto ze shora.
-
10:34:47 4.6.2010
Utahuj s citem a nerupne to, tohle snad nemusí být utažené na moment;-)
-
09:52:20 4.6.2010
od středu do kraje jako hlavu ale kup si origo těsnění jinak repliky chčijou fšechny
-
09:29:14 4.6.2010
No ja menil turbo a ale tam je vsechno suchy jak pepr. No a menil jsem komplet sani ale jen ten plast cili od turba po klapku ale jako hlinikovy sani jsem dole nemel. Je mozny ze to chcalo i predtim ale myslim si ze ne tolik. Jak jsem dal OK turbo tak to zaclo tect. Nebvim jstli je to kua tak poznat ten narust 0,2 (podle budiku). Nevim kazdopadne stejne jsem to mel v umyslu uz jsem to koupil, akorat teda ne tak brzo, jeste to musim znova prelakovat. Kazdopadne supr postrehy hazte dalsi. A hlaven ten utahovaci moment(dival jsem se a pravy horni rozek vika je varenej myslim ze uz jsem to tady nekolikrat taky videl. Takze bych nerad to rupl. Dik.)
-
09:16:37 4.6.2010
taky mi to takhle chcalo, omrkni ventilový víko, a hlavně přejdi sání všechny matky,mě tam chyběla hned jak je přepouštění a chcalo mi to jak ďas
-
09:05:01 4.6.2010
Jo a jeste na jaky moment a jakym zpusobem se ma utahovat to viko , sem to nejak v manualu nenasel, jen hlavu, sody turbo, atd.Zadejte klidne daNm nebo Nm je to fuk
-
08:57:12 4.6.2010
Ventilovy
-
08:56:55 4.6.2010
Fakt??????? Venzilovy viko?? jsem si nejak vubec nevsiml se to zdalo v poho. Jakoze mam doforoty koupeny a budu delat ale tohle by me nenapadlo. No zkusim a auvidíme
-
08:52:39 4.6.2010
Jak píše Lenoš mě teklo z boku těsnění na ventylovém víku a přesně takhle jsem to měl zespoda ochcaný, možná bych zkontroloval nejřív to.
-
08:40:31 4.6.2010
ono do toho hliníkového profilu se nějaká decka vejde, proto chčije i když stojíš...
-
08:08:38 4.6.2010
těsnění pod ventilovým víkem
-
07:39:28 4.6.2010
TAk to teda nevim chlape kdyz jsem najizdel tak to chcalo a kdyz jse zastavil a nechal kadalt tak to taky kapalo, no a akdyz to vypnu tak to taky obas kaplne nez to uplenschladne takze mam pod tim louzicku tak 5cm prumer.
-
00:29:08 4.6.2010
ne nemusíš. chčije to jen za jízdy. v klidu je hladina oleje níž...
-
00:22:21 4.6.2010
SAmozrejme pocitam ze asi vypustit olej je samozrejmosti. :/
-
00:16:33 4.6.2010
taky mi chcalo. je to pakárna udělat. klimakompresor, altík, servo ven, podepřít motor, povolit pravý silentblok, celou tu "hliníkovou nohu" demontovat, pořádně odmastit, silikon a všechno seskládat zpátky... jo museji ven i chladiče.
chčije to kolem šroubů, které jsou průchozí do bloku...
-
00:14:32 4.6.2010
Prave probelm ze jen za studena prokapava atd. s vymenou oleje to myslim nema nic spolecnyho ja myslim ze pomale se musi rozkuchat pulka motoru.
-
23:45:54 3.6.2010
Mam podobny problem,ale tece mi to docela malo.Budu resit az pri dalsi vymena olej.
Taky nevim odkud je,ale mechanik mi neco rikal ze to vi,ale nepamatuju.
Pietro
-
23:32:14 3.6.2010
a to jest druha foto
-
23:31:39 3.6.2010
Mam problem chcije me olej pocitam ze asi nejak z predle pristupny gufero tak za 100koru n a prace tak za 5tis prikladam foto je to spodni drzak na motoru u praveho kola jsou tam videt remenice, a chcijeto tak zajimave hlavne za studena kdyz je vetsi tlak atd. Stejny problem mel kamarad a rikal ze nejaky gufero ale nevim ktery a kde nebo co. Diky za rady co kde jak :D