20VT chcije olej

  • vevca
    hlava je ale 40nm to se me zda docela dost ty jo cili 4danm +90+90+90° Toi si myslim ze je hafo ja si myslim neco takovyho co tu pisi je Přírubový šroub pro upevnění víček vačkové hřídele k hlavě válců M7x1 a utahovaj he 1,5 danm cili 15Nm (sice je to bravo brav ale 20v cili si myslim ze to bude stejny:) )
  • vevca
    Jestli to muze tak hrozne chcat pretikat atd. no uvidime
  • vevca
    Hmmm tzak uz mam koupeny. No neva stalo 430,- za origo chteji dohromady skoro 1200,- s dani. Jinak prodavam dalsi foto ze shora.
  • JardaITC
    Utahuj s citem a nerupne to, tohle snad nemusí být utažené na moment;-)
  • Lenoš20VTLE
    od středu do kraje jako hlavu ale kup si origo těsnění jinak repliky chčijou fšechny
  • vevca
    No ja menil turbo a ale tam je vsechno suchy jak pepr. No a menil jsem komplet sani ale jen ten plast cili od turba po klapku ale jako hlinikovy sani jsem dole nemel. Je mozny ze to chcalo i predtim ale myslim si ze ne tolik. Jak jsem dal OK turbo tak to zaclo tect. Nebvim jstli je to kua tak poznat ten narust 0,2 (podle budiku). Nevim kazdopadne stejne jsem to mel v umyslu uz jsem to koupil, akorat teda ne tak brzo, jeste to musim znova prelakovat. Kazdopadne supr postrehy hazte dalsi. A hlaven ten utahovaci moment(dival jsem se a pravy horni rozek vika je varenej myslim ze uz jsem to tady nekolikrat taky videl. Takze bych nerad to rupl. Dik.)
  • Simarik
    taky mi to takhle chcalo, omrkni ventilový víko, a hlavně přejdi sání všechny matky,mě tam chyběla hned jak je přepouštění a chcalo mi to jak ďas
  • vevca
    Jo a jeste na jaky moment a jakym zpusobem se ma utahovat to viko , sem to nejak v manualu nenasel, jen hlavu, sody turbo, atd.Zadejte klidne daNm nebo Nm je to fuk
  • vevca
    Ventilovy
  • vevca
    Fakt??????? Venzilovy viko?? jsem si nejak vubec nevsiml se to zdalo v poho. Jakoze mam doforoty koupeny a budu delat ale tohle by me nenapadlo. No zkusim a auvidíme
  • amadeus69
    Jak píše Lenoš mě teklo z boku těsnění na ventylovém víku a přesně takhle jsem to měl zespoda ochcaný, možná bych zkontroloval nejřív to.
  • Coupe20VT PLUS :-D
    ono do toho hliníkového profilu se nějaká decka vejde, proto chčije i když stojíš...
  • Lenoš20VTLE
    těsnění pod ventilovým víkem
  • vevca
    TAk to teda nevim chlape kdyz jsem najizdel tak to chcalo a kdyz jse zastavil a nechal kadalt tak to taky kapalo, no a akdyz to vypnu tak to taky obas kaplne nez to uplenschladne takze mam pod tim louzicku tak 5cm prumer.
  • Coupe20VT PLUS :-D
    ne nemusíš. chčije to jen za jízdy. v klidu je hladina oleje níž...
  • vevca
    SAmozrejme pocitam ze asi vypustit olej je samozrejmosti. :/
  • Coupe20VT PLUS :-D
    taky mi chcalo. je to pakárna udělat. klimakompresor, altík, servo ven, podepřít motor, povolit pravý silentblok, celou tu "hliníkovou nohu" demontovat, pořádně odmastit, silikon a všechno seskládat zpátky... jo museji ven i chladiče.
    chčije to kolem šroubů, které jsou průchozí do bloku...
  • vevca
    Prave probelm ze jen za studena prokapava atd. s vymenou oleje to myslim nema nic spolecnyho ja myslim ze pomale se musi rozkuchat pulka motoru.
  • Pietro-Scuderia Italia
    Mam podobny problem,ale tece mi to docela malo.Budu resit az pri dalsi vymena olej.
    Taky nevim odkud je,ale mechanik mi neco rikal ze to vi,ale nepamatuju.
    Pietro
  • vevca
    a to jest druha foto
  • vevca
    Mam problem chcije me olej pocitam ze asi nejak z predle pristupny gufero tak za 100koru n a prace tak za 5tis prikladam foto je to spodni drzak na motoru u praveho kola jsou tam videt remenice, a chcijeto tak zajimave hlavne za studena kdyz je vetsi tlak atd. Stejny problem mel kamarad a rikal ze nejaky gufero ale nevim ktery a kde nebo co. Diky za rady co kde jak :D