repas turba:

  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    záruka že to bude makat není snad nikde,já před časem koupil bremba na Ritmo 125TC a normálně na nich chybí operace - jsou dodo - dodělej doma. Dnes má každá firma hubu plnou kvality a po čase zjistíš že jsou to jen žvásty a že na prvním místě jsou vždy jen peníze
  • Max
    zitra poresim novy kotouce, brembo? nebo ktere jsou zarukou ze budou na 100% dobre fungovat?
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    hlavně si nenabij hubu, teď to bude celý rychlejší a s těma destičkama co tam máš jsi adept!
  • Max
    Ahoj, tak uz mi jede po hoooodne dlouhe dobe coupe, turbo ktere repasoval Marcel funguje maximalne dobre, snad se to ani nebude jinak menit, hlavne k horsimu :-) tim to dekuji za opravu michacky a veskere technicke pomoci :-) domluva super!, rychlost super!, muzu jen doporucit :-) jak budu mit budik na mereni tlaku turba, tak napisu kolik ukazuje :-) zatim jsem to meril, ale na spatnem miste coz jsem pozdeji zjistil od Marcela :-)
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    Max - to se stane že něco rupne,to se mu nedá vyčítat. C20VT - šikula, tak ať to dlouho jezdí
  • Coupe20VT PLUS :-D
    tak nehulí už ani po startu... prostě nic... aniobláček... ted už jen aby to vydrželo...
  • Max
    OK, uz mi volal mechanik ze strhnul sroub ve svodech mezi turbem a svododama, tak to moc nedejne nevidim ze to dneska pofrci :-(
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    ty máš ale samozřejmě axiální ložisko abnormální to ode mě - to seriové rovnou vyhazuju protože nestojí za nic. Možná sis to spletl s tímhle ne?
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    ty máš novej rotor tak máš i normální ucpávku. Ucpávka se opravuje pouze u starejch rotorů který jsou jinak použitelný,akorát že pokuřují - proto na nich předělávám ucpávku aby mohly dál plnit svou práci - jasný už?
  • Max
    velka vule ucpavky? ja myslel ze ucpavky jsou od tebe :-) nejake specialni :-)
  • Max
    do toho Šumperka je to pro me, tak snad to mechanik dneska namontuje a pak se uvidiiii :-))
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    může si čoudnout, něco málo se dozakarbonuje a pak dobrý, ale díru po slonovi ani karbon neutěsní. Teď akorát jsem dodělal jednu TB28 do Šumperka a byla skoro celá z nových dílů - na můj vkus moc velká vůle ucpávky ale snad garrett ví co dělá
  • Coupe20VT PLUS :-D
    to jo... vždyť se u toho auta každý večer a ráno modlím... :-D
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    čas ukáže,do týdne budeš moudřejší
  • Coupe20VT PLUS :-D
    tak s autem mám prvních cca 100km za sebou a zakouří jen při startu a pak ani obláček... sice těch prvních 100 km bylo stejnejch, se mi chtělo brečet... hulilo to jako svině, ale pak najednou mín a mín a ted nic...
  • Jan Paukovic20VT
    Hosi tous ste se dostaly as nekam na DUBY
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    ó jé, Brano zase ve svý formě a reje
  • Tlama
    spíš rozkuřovačka -))
  • Brano20VT
    Marcel nestraš ho , náhodou dobrá pokuřovačka nieje špatná .
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    jestli jsi to chytil včas tak jezdit bude, jestli ne tak pokuřovačka začne brzy
  • Tlama
    uvidíme jestli dojedeš na sraz -))
  • Coupe20VT PLUS :-D
    tak turbo je hotové... sadička přišla, tak sem to poskládal a zatim se turbo točí a neni cítit olej z výfuku tak jako před tim... uvidíme, třeba to vydrží aspoň 100km :-D
  • Coupe20VT PLUS :-D
    to je fakt bombice... klobouk dolů. já se zatím uchýlil k variantě nechat si zaslat repas sadu od garretta, jelikož mám lehce chycenou hřídel a nedávám tomu moc životnost... ale za pokus to stojí, hřídel nechám nachromovat a přebrousit na původní rozměr a uvidíme, jestli to něco vydrží... ale mám jeden dotaz, než mi hřídel s vrtulema a tím jedním bazmekem budou vyvvažovat, potřeboval bych někde vyčistit výfukovou vrtuli... karbon, olej a vysoké teploty jí docela dali zabrat a má na sobě docela silný nános...
    A poslední věc, neválí se někomu doma ta krycí miska pod výfukovou vrtuli? (zamezuje vnikání sazí do středu turba a taky asi odstiňuje to teplo)... nevím, ale moje je úplně sežraný... jestli od toho jak tam hořel ten olej, nebo prostě je KO.

    díky
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    léta výzkumů hoši a nyní už je ve vývinu i sací kolo se vstupem 47mm!!! TB28 úplně stejná akorát trochu jiná :-)
  • Coupe20VT PLUS :-D
    překlep... podle hřídele mi nikdo neudělá pouzdra
  • Luxor
    nj coupátko je drahá hračka... dej to Marcelovi, ten už ví co s tím, takhle budeš akorát rok bádat, když pak na to třeba přijdeš a necháš si vyrobit potřebný díl(y) kusově Tě to vyjde tak jako tak dráž než repase u Marcela...
  • Coupe20VT PLUS :-D
    hm, tak sem to právě rozhodil a hřídel je lehce chycená... začínám z toho mít špatnej pocit... když to nechám někde repasovat, tak sem v tom za mooooc. jelikož mi nikdo nebude tu hřídel chtít přebrousit a podle toho udělat hřídel...

    nevim.
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    všichni se musíme snažit
  • Innocento
    Jen na výfukové straně? Teď by mě zajímalo, jestli je zvláštní, když mám od oleje i část hadice vedoucí vzduch do turba? Zhruba až po výstup, kam se vrací vzduch z BOV...
  • Coupe20VT PLUS :-D
    turbo musí na repas... od hřídele kvanta oleje na výfukové staně a ty vůle tomu odpovídají... zítra rozeberu míchačku, nechám udělat tech. výkresy, materiál bude do konce týdne a pak se uvidí... o všem budu podrobně informovat...
  • Coupe20VT PLUS :-D
    hm, tak to proberu s nějakym technologem a uvidíme... třeba se zadaří :-D
  • nocarret
    Víš co je problém? že tyhle věci ti asi nikdo neřekne, protože svoje know how si každej nechá sám pro sebe nikdo tě neodsuzuje to je jasný že chce každej ušetřit.
  • Coupe20VT PLUS :-D
    je pravda, co jsem někde četl, že material na ložiska je fosforovaná bronz a vůle na novém turbu je: 0.03mm radialní a 0,5mm axiální???
  • Coupe20VT PLUS :-D
    jelikož si na to celkem věřim a mám přístup ke všemožnejm velmi přesným strojům, tak si chci zrepasovat uložení turba sám... 1: potřebuji vědět, z jakého materiálu jsou ložiska a ucpávky na turbu a hlavně jaké jsou vůle na novém turbu... uvidíme, třeba to klapne... kdyby měl třeba někdo nějakou podrobnější dokumentaci, vůbec bych se nezlobil...
    PS: moje turbo má ted vůli radialní: cca 1mm a axialní cca 2 - 3 mm. = je KO...
    PS neodsuzujte mě hned, já sem se zrovna vydal z peněz za koupi auta a jak to tak vypadá, tak ještě brutálně zateču do motoru... tak se snažim ušetřit, kde to jde... :-(