-
19:44:25 3.8.2008
záruka že to bude makat není snad nikde,já před časem koupil bremba na Ritmo 125TC a normálně na nich chybí operace - jsou dodo - dodělej doma. Dnes má každá firma hubu plnou kvality a po čase zjistíš že jsou to jen žvásty a že na prvním místě jsou vždy jen peníze
-
18:58:24 3.8.2008
zitra poresim novy kotouce, brembo? nebo ktere jsou zarukou ze budou na 100% dobre fungovat?
-
18:52:46 3.8.2008
hlavně si nenabij hubu, teď to bude celý rychlejší a s těma destičkama co tam máš jsi adept!
-
18:49:47 3.8.2008
Ahoj, tak uz mi jede po hoooodne dlouhe dobe coupe, turbo ktere repasoval Marcel funguje maximalne dobre, snad se to ani nebude jinak menit, hlavne k horsimu :-) tim to dekuji za opravu michacky a veskere technicke pomoci :-) domluva super!, rychlost super!, muzu jen doporucit :-) jak budu mit budik na mereni tlaku turba, tak napisu kolik ukazuje :-) zatim jsem to meril, ale na spatnem miste coz jsem pozdeji zjistil od Marcela :-)
-
18:36:57 27.6.2008
Max - to se stane že něco rupne,to se mu nedá vyčítat. C20VT - šikula, tak ať to dlouho jezdí
-
16:51:05 27.6.2008
tak nehulí už ani po startu... prostě nic... aniobláček... ted už jen aby to vydrželo...
-
14:55:48 27.6.2008
OK, uz mi volal mechanik ze strhnul sroub ve svodech mezi turbem a svododama, tak to moc nedejne nevidim ze to dneska pofrci :-(
-
13:28:47 27.6.2008
ty máš ale samozřejmě axiální ložisko abnormální to ode mě - to seriové rovnou vyhazuju protože nestojí za nic. Možná sis to spletl s tímhle ne?
-
13:27:22 27.6.2008
ty máš novej rotor tak máš i normální ucpávku. Ucpávka se opravuje pouze u starejch rotorů který jsou jinak použitelný,akorát že pokuřují - proto na nich předělávám ucpávku aby mohly dál plnit svou práci - jasný už?
-
13:08:11 27.6.2008
velka vule ucpavky? ja myslel ze ucpavky jsou od tebe :-) nejake specialni :-)
-
13:03:06 27.6.2008
do toho Šumperka je to pro me, tak snad to mechanik dneska namontuje a pak se uvidiiii :-))
-
22:08:05 26.6.2008
může si čoudnout, něco málo se dozakarbonuje a pak dobrý, ale díru po slonovi ani karbon neutěsní. Teď akorát jsem dodělal jednu TB28 do Šumperka a byla skoro celá z nových dílů - na můj vkus moc velká vůle ucpávky ale snad garrett ví co dělá
-
13:50:58 26.6.2008
to jo... vždyť se u toho auta každý večer a ráno modlím... :-D
-
13:07:17 26.6.2008
čas ukáže,do týdne budeš moudřejší
-
12:48:54 26.6.2008
tak s autem mám prvních cca 100km za sebou a zakouří jen při startu a pak ani obláček... sice těch prvních 100 km bylo stejnejch, se mi chtělo brečet... hulilo to jako svině, ale pak najednou mín a mín a ted nic...
-
22:58:11 25.6.2008
Hosi tous ste se dostaly as nekam na DUBY
-
22:10:16 25.6.2008
ó jé, Brano zase ve svý formě a reje
-
21:20:33 25.6.2008
spíš rozkuřovačka -))
-
19:41:59 25.6.2008
Marcel nestraš ho , náhodou dobrá pokuřovačka nieje špatná .
-
18:46:08 25.6.2008
jestli jsi to chytil včas tak jezdit bude, jestli ne tak pokuřovačka začne brzy
-
12:21:02 25.6.2008
uvidíme jestli dojedeš na sraz -))
-
07:54:34 25.6.2008
tak turbo je hotové... sadička přišla, tak sem to poskládal a zatim se turbo točí a neni cítit olej z výfuku tak jako před tim... uvidíme, třeba to vydrží aspoň 100km :-D
-
00:09:47 19.6.2008
to je fakt bombice... klobouk dolů. já se zatím uchýlil k variantě nechat si zaslat repas sadu od garretta, jelikož mám lehce chycenou hřídel a nedávám tomu moc životnost... ale za pokus to stojí, hřídel nechám nachromovat a přebrousit na původní rozměr a uvidíme, jestli to něco vydrží... ale mám jeden dotaz, než mi hřídel s vrtulema a tím jedním bazmekem budou vyvvažovat, potřeboval bych někde vyčistit výfukovou vrtuli... karbon, olej a vysoké teploty jí docela dali zabrat a má na sobě docela silný nános...
A poslední věc, neválí se někomu doma ta krycí miska pod výfukovou vrtuli? (zamezuje vnikání sazí do středu turba a taky asi odstiňuje to teplo)... nevím, ale moje je úplně sežraný... jestli od toho jak tam hořel ten olej, nebo prostě je KO.
díky
-
19:25:44 18.6.2008
léta výzkumů hoši a nyní už je ve vývinu i sací kolo se vstupem 47mm!!! TB28 úplně stejná akorát trochu jiná :-)
-
13:42:32 18.6.2008
překlep... podle hřídele mi nikdo neudělá pouzdra
-
13:34:00 18.6.2008
nj coupátko je drahá hračka... dej to Marcelovi, ten už ví co s tím, takhle budeš akorát rok bádat, když pak na to třeba přijdeš a necháš si vyrobit potřebný díl(y) kusově Tě to vyjde tak jako tak dráž než repase u Marcela...
-
13:01:08 18.6.2008
hm, tak sem to právě rozhodil a hřídel je lehce chycená... začínám z toho mít špatnej pocit... když to nechám někde repasovat, tak sem v tom za mooooc. jelikož mi nikdo nebude tu hřídel chtít přebrousit a podle toho udělat hřídel...
nevim.
-
23:24:53 17.6.2008
všichni se musíme snažit
-
22:53:00 17.6.2008
Jen na výfukové straně? Teď by mě zajímalo, jestli je zvláštní, když mám od oleje i část hadice vedoucí vzduch do turba? Zhruba až po výstup, kam se vrací vzduch z BOV...
-
22:33:01 17.6.2008
turbo musí na repas... od hřídele kvanta oleje na výfukové staně a ty vůle tomu odpovídají... zítra rozeberu míchačku, nechám udělat tech. výkresy, materiál bude do konce týdne a pak se uvidí... o všem budu podrobně informovat...
-
20:04:24 17.6.2008
hm, tak to proberu s nějakym technologem a uvidíme... třeba se zadaří :-D
-
15:32:42 17.6.2008
Víš co je problém? že tyhle věci ti asi nikdo neřekne, protože svoje know how si každej nechá sám pro sebe nikdo tě neodsuzuje to je jasný že chce každej ušetřit.
-
23:17:55 16.6.2008
je pravda, co jsem někde četl, že material na ložiska je fosforovaná bronz a vůle na novém turbu je: 0.03mm radialní a 0,5mm axiální???
-
23:15:53 16.6.2008
jelikož si na to celkem věřim a mám přístup ke všemožnejm velmi přesným strojům, tak si chci zrepasovat uložení turba sám... 1: potřebuji vědět, z jakého materiálu jsou ložiska a ucpávky na turbu a hlavně jaké jsou vůle na novém turbu... uvidíme, třeba to klapne... kdyby měl třeba někdo nějakou podrobnější dokumentaci, vůbec bych se nezlobil...
PS: moje turbo má ted vůli radialní: cca 1mm a axialní cca 2 - 3 mm. = je KO...
PS neodsuzujte mě hned, já sem se zrovna vydal z peněz za koupi auta a jak to tak vypadá, tak ještě brutálně zateču do motoru... tak se snažim ušetřit, kde to jde... :-(