jak nejlépe chladit olej??? 20VT

  • Alejandro
    tak jak chladíte olej, na místě (dle manuálu)nebo za jízdy?:)
  • K0K1N 20VT
    první rychlost se sepne kolem 80°C, tak to zkus tak nějak ohřát a jestli nic, tak přemosti něčim ten odpor co je nahoře u chladiče a mělo by se to rozjed na tu první rychlost. taky mě to nedělalo ale to jsem na tom odporu měl jen upadlej drátek, tak jsem ha napojil zpět a funguje.
  • Coupe20VT PLUS :-D
    a máš před olejovym chladičem takový ten černý nasávací chobot, který zajištuje nápor čerstvého vzduchu na olejový chladič. takovéhle problémy jsem měl taky, když jsem ho tam neměl... a jelikož mám pro 20VT vyloženě nevhodný nárazník od ZENDERA, tak je ten chobot ještě důležitější...
  • Alejandro
    kokin, tak vrtule se točí,ale nezkoumal jsem jestli má 2 rychlosti....mrknu na to
  • K0K1N 20VT
    a fungují ti obě rychlosti na saharách?
  • Alejandro
    ahoj, jak chladíte olej když se vám přehřívá? v manuálu Fiat píšou, že se má zastavit a nechat běžet motor....já konkrétně když to udělám, tak mi to z dané teploty nezačne klesat (zkoušel jsem nechat motor běžet tak 3-5 minut) a tak jsme se rozhodl chladit ho mírnou jízdou na otáčky do 3000 a zdá se mi to efektivnější, tak mi klesla teplota asi ze 110 na 80 stupnu na oleji....Vím že nejlepší je to zkopce,ale problém je jak se na něj dostat:))zároven nevím jestli si preventivně nepořídit větší chladič oleje, protože když jsem jel po okruhu 25 minut tak mi vylezla teplota oleje na 120+ a myslím že dalších 25 minut jízdy by to motor nemusel vydržet....taky po dálnici se mi to žhaví na 100+ stupnů když jedu 150-200.....a blbž je, že když ten olej měl 130 stupnů tak na volnoběh držel tlak lehce nad 1 BAR, což už je dost nebezpečný, tak proto jsem taky nechladil na místě, ale za jízdy...z toho usuzuji,že při teplotě oleje nad 150 stupnů klesne tlak oleje na kririckou hranici...nebo se pletu?mám olej 10W60