-
20:34:44 12.5.2010
No testovali jsme na sprintu 108KW verzi a 113KW verzi a byl jsem pomalejsi i na nekolik pokusu..Vim ze takle se to moc merit neda ale i tak mi proslo ze od spoda to bylo slabsi..
-
19:23:58 12.5.2010
přečti si článek o rzeonančnímplnění a dozvíš se proč má motor VIS křivku MK jak stolovou horu v oblasti od 2500, po nějakejch 5000. Tím sání může měnit délku tak je motor pulzacemi v sání přeplňován v šiším spektru otáček- a díky velmi krátkému sání a velké komoře při vysokých otáčkách dosahuje vyššího výkonu a ve vyšších otáčkách než klasický 20V... který je dušený..
pokud ti to nejede jak má, máš tam něco vysranýho.. tne motor jde od volnoběhu plynule až do omezovače, s tím že opravdu na těch 4500 zhrubne zvuk, ale to je daný přetočením vaček..
-
18:05:54 12.5.2010
Tak
-
17:38:49 12.5.2010
Nebo spis k čemu je to dobrý když to cloveka omezuje ve výkonu od spodních otáček?
-
17:37:29 12.5.2010
A proč to tam dávali když ostatní modely můžou jezdit normálně bez toho???
-
16:25:44 12.5.2010
v tom velkym hliníkovym bazmeku je plastovej bazmek a pootáčí se v ložiskovém uložení. Když má být potrubí krátké tak motor saje jen skrz hliníkové trubky a když se ten plastovej bazmek přetočí tak plastový trubky dosednou na hliníkové trubky - přez gumový těsnění a pak to saje skrz hliník i plast současně čímž se sání prodlouží - mám to v dílně rozebraný,kdo chce může si přijet zakynklat bazmekama
-
13:42:39 12.5.2010
No prave..Jak začne ten motor ,,bučet'':D (je to fakt trefny přirovnání):) tak tam mám v tom míste ztrátu výkonu a pokles nástupu otáček..Proste takovej sek,a jen to buci a nejede..Stejně nechápu jak se ta délka saní muže zkracovat,když je to sani porat stejně dlouhý..Proste si to neumím představit nějak..Nechce se ti otevřít Malování?Ze bys mi to obrazkove vysvětlil..:) Ja moc neoplyvam představivosti a na technicky vysvětlování taky moc nejsem..
-
12:09:41 12.5.2010
-
11:54:36 12.5.2010
Zdravím.Zajímalo by mě,jak to funguje,nikde na netu jsem to nenašel..Diky