Odpojení baterie a následný problém..

  • nocarret
    ano Mk je skutečně Mk .-))
  • Feki
    Myslel jsem si to..
  • Innocento
    Mk je kroutící moment
  • Feki
    Mk je hodnota ceho?Jinak Kajo cetl jsi co to dela?Od 4500ot to prestane tahnout a jen to rve,dela to spis jen v zatezi-do kopce..
  • _ACE_
    V servisu kde na to maj měřák v servisním manualu je návod rozpojí se hadice přívodu paliva a vloží se měřák ma tam být tlak 3bar
  • nocarret
    no prokluz spojky po sprintech neni nic neobvyklýho asi jsi jí kapku připálil, někdy si to sedne po nějakejch km jindy je třeba výměny. Prokluz se projeví hlavně při nástupu velkýho Mk např když natlačí turbína
  • Feki
    Hmm tak nic..A to palivo,kde to umi změřit?
  • _ACE_
    Klouzajicí spojku poznáš tak že se zvyšují otáčky motoru a auto nezrychluje,většinou na vyšší rychlostní stupen.
  • Feki
    Je mi to prave divny no..:( A kde se dá změřit tlak paliva a co to stojí?Ještě jsem se setkal s nazorem ze muze klouzat spojka,co je na tom pravdy?-jestli jsem ji nepopravil na těch sprintech..
  • _ACE_
    Svíčkama to nebude,já mám ty samý a skoro stejně dlouho.
  • _ACE_
    Lukáši,chtělo by to někde změřit tlak paliva.Vypadá to že je to při zátěži kdy má větší spotřebu.Nebo vyčistit vstřiky.
  • Feki
    Tak jsem to udělal,civky jsem vykoupal v technicaku,svíčky jsem dal ty stary co tam byly- Bosh Super Plus a jako přijde mi ze to někdy dělá a někdy ne,spíš v 70% pripadu to udělá..Ale přijde mi ze spis to děla když jedu do kopce..Protože ve vetsine pripadu kdy to neudělalo tak jsem jel z mirnyho kopce dolu..Takže to ve vetsine pripadu děla když je motor ve větší zátěži-jede do kopce...Nevím.Nenapadá vas něco?
  • Kubajz20VT
    jariku za kolik dovwedes sehnat tu vahu vzduchu? :ö)
  • Tlama
    to vypadá na palivo- třeba to nemá nic společného s odpojením aku- prostě shoda náhod
  • Feki
    Nejhorsi je ze proste nevim jak mam na to prijit..:(
  • jarik22
    Jestli to bude vaha vzduchu,tak ti ji sezenu za par kacek,ale snad to bude nejaka ptakovina...
  • Feki
    Z niceho nic?
    tj divny..Ale kazdopadne jestli je to tak tak by to mela ukazat diagnostika ne?
  • vevca
    KO vaha vzduchu
  • Feki
    Tak nic..Udělal jsem to zas a porat stejny..Trojka třeba jen skubne a pak táhne až do omezovace,čtyřka to samy,pětka se taky nechala premlouvat ale šla jaks taks dobře a táhla i kolem 220ti ale ta dvojka hlavně ta cukne hodně zřetelně a pak přestane táhnout,jako dal to auto zrychluje ale je tam rapidní zmena v těch cca 4500ot..Nevím proste co to muže bejt.něco mi ale říká ze jak normálně když to fungovalo v pohode tak ve stejnech otáčkách jak vždycky zhrubnul zvuk ale tahlo to stejně neli víc tak teď jak ma zhrubnout zvuk tak tam je ten pokles..Nevím.Proste jedu táhne normálně,vyleze až k tem 4500ot a najednou skub přestane tolik táhnout a jen to řve a dlouho to trva než to preleze těch 5000-5500 a pak to jakoby zas táhne..Lidi co stim?Jedine diagnostika ale co když nic neukáže..?:(
  • Fugasik
    Můžete mi někdo bliknout ten konektor?....
  • Feki
    Lenos..:D
    Jj teď jsem to udělal znovu a za cca 10min až se ohřeje půjdu projet..Uvidíme..Konektor na váze určitě rozpojenej bejt nemohl pac jsem na nej koukal a sahal na nej a jak j prispendlenej stahovacim páskem tak se ani nehne..No uvidíme..kdyžtak se stavím u Wejwyho na diagnostice..
  • _ACE_
    Zkus jo odpojit znova třeba na noc a pak normálně jeď všechny režimy.
  • Lenoš20VTLE
    no spravit to
  • Feki
    Jj vzpomínám..Teď co s tím?
  • jarik22
    No to je mozny ze se hnul,pac to je ten co jsem ti ukazoval ze je tam dost stazena ta kabelaz...
  • Feki
    Je to klidně mozny při neopatrny manipulaci když se tam dával sp.filtr..Nevím tyo..:( Ze by to vyhodili chybu na váze vzduchu jo?
  • Lenoš20VTLE
    nehnul jsi s konektorem váhy vzduchu
  • Feki
    ???
  • Feki
    Jo mám 2.0 20V VIS...
  • Feki
    Zdravím všechny,obzvláště ty kteří tomu rozumi a poradi..Odpojili jsme na nějakou tu hodku baterku,pak pripojili nechali auto pekne ohrat cca 15min ale při jízdě se stava nasledovna věc..: Auto jede odspodu normálně,táhne,všechno v pohode..Do ty doby než otacky vylezou na cca 4500 tam jako by byl najednou omezovac,auto cukne,přestane táhnout,jen řve a ne a ne se přes těch 5000 prehoupnout..:( Je to docela i nebezpečný při předjíždění..Před odpojenim baterky to nedělalo a nikdy predtim jsem baterku neodpojoval tak nevím co s tím..Nemohlo to spadnout do nějakýho nouzovyho režimu ze teď nechce pustit víc jak 5000ot???? Jak by se to dalo řešit bez diagnostiky apod..?Bo co by s tím mohlo byt?Diky