-
14:30:06 5.5.2010
A co něco od téhle firmy?
http://turboneticsinc.com/upload/TN_2010_CATALOG_F inal.pdf případně máte nějaké odkazy na jiné renomované firmy?
-
11:34:42 5.5.2010
Pro sichr vyměnit, to mi větší díru do p*dele neudělá :-) Neznam její původ a to je důvod navíc. Nelíbí se mi to zakončení, o kterym se zmiňuješ, protože jde přímo shora. Hadice je dlouhá akorát a kvůli tomu se tváří, jako by se u vstupu do turba lámala. Tenhle konec je mi sympatičtější
-
10:26:50 5.5.2010
měl jsem hadici stejného průměru jako ty,ale jiné zakončení,třeba to není takový šmějd jako jsem měl já.
-
09:48:30 5.5.2010
Aladin : Máš teď na mysli hadici, která se dodávala s tim turbem na fotkách dole nebo jinou? Já jestli to mám zahodit, než dám Garretta...
-
09:30:12 5.5.2010
Ještě článek k čínským padělkům - použít celý odkaz:
"
http://www.cz.motofocus.eu/technika,5342,pozor-cinsky-padelek.html"
-
06:56:56 5.5.2010
u té číny mají super tlakovou origo hadici na olej,za tepla na motoru není tak úplně funkční!Pak nastává problém s mazáním.
-
13:48:43 4.5.2010
-
21:52:39 3.5.2010
když to ujede tisícKm tak už to bude dobrý,vyrobený je to dobře jen byl problém s mazáním a to se projevilo téměř ihned havárií. Pokud to jezdí takhle dlouho tak se dá uvažovat o pohodovém i dalším provozu
-
19:44:12 3.5.2010
lenze ja som si mysslel ze pato mi za tie prachy poslal origo garretta,a nie nejaky šunt,sme sa dohodli na orrigu bez kitu,este Maarty mi posielal zbytok ako priruby a hadicu
-
19:43:42 3.5.2010
já už s tim od Krosmena najel 1500 km, nejen Praha-Plzen, ale i jízda po Praze, jezdim na 1,2b , dost často to byl crs, a zatim supr, no problem, za ty prachy pecka.
-
19:41:54 3.5.2010
tak Ja som uz nanom urobil tak 2000km,mam ho na aute od unora a par šprintov tiez,tak ja neviem
-
19:40:50 3.5.2010
mě jezdí to čínský co prodává patrik v turbokitu už asi 3tis. km, zrovna se v tom vrtám a vůle sou pořád stejný jako když sem ho kupoval.
-
19:33:01 3.5.2010
kdysi jsem na týhle jebce dělal Goodeathovi tuning a myslim že mu to funí dodnes,jinak rekord co já vim je asi 450Km do úplného vyšrotování. Někteří tvrdí že to jezdí v poho,já zatím vím jen o 5ti lidech kteří ujeli 300-450Km. Já už jedině Garretta,za ty prachy nemá smysl riskovat
-
19:09:03 3.5.2010
Levný věci stojí za hovno! :-) Já si ho chtěl nechat poslat z venku, ale pak jsem se na to radši vyflák...
-
19:05:49 3.5.2010
Lenoš20VTLE:ja som to kupoval od jedneho cloveka tu z clubu,myslel som ze je ferovy,ale nie,riesilo sa tu uz ale nebudem mmenovat asi vies o koho ide...
-
18:46:47 3.5.2010
kucííí kde to kupujete já origo Garreta 2871r to větší sehnal za 23500 sice bez přírub a stáhnul jsem z něj DPH a bylo za 19600 heč
-
18:02:35 3.5.2010
Mě to minulý turbo se správnym WG, pumpa a příruba na sériovou downpipe stálo tolik, co tebe. Nebo 33. Už nevim. Ale zaječelo hned na první křižovatce. Akorát jsem počítal s tim, že to jsou volšový ruce. Takže znám ty pocity.
-
17:58:23 3.5.2010
ako ist ide,len maximalny tlak je 0.9baru,ale to moze byt MBC,ale vies chcel som kvalitu,za tie peniaze,proste bol som ferovy ale zase sa mi potvrdilo ze najlepsie je za take peniaze nieco brat,z ruky do ruky a nie cez ucet:-(clovek sa uci na vlastnych chybach
-
17:52:39 3.5.2010
Jestli to jede a nejebe se to, tak se teď nenervi. Třeba s tim nebude problém.
-
17:48:33 3.5.2010
no do pi.. ,tak to ma niekto fajne ojebal, ....... radsej ani nebudem menovat,fakt diky,toto si nemusel :-(((
-
17:45:20 3.5.2010
Garretti to mají snad asi všichni odlitý na kompresoru
-
17:44:18 3.5.2010
A chceš druhou ránu? Já teď dal 26.000,- za origo RS
-
17:43:37 3.5.2010
.
-
17:42:22 3.5.2010
tak to ma jebne na mieste,vysolil som zanho 35000Kč
-
17:39:04 3.5.2010
Moje vypadala takhle a zdá se mi hodně podobná. Čína to asi nebyla, ale Garrett taky ne...
-
17:30:26 3.5.2010
Marcel 8Vritmo,20Vkappa:::::to mi chces povedat ze je to cina???????
-
16:12:12 3.5.2010
Hm...
-
16:09:42 3.5.2010
pak dej vědět jak to jezdí,tyhle čínský turba toho většinou moc nenajezdily
-
23:15:09 1.5.2010
Krasna barva.Ted ji nechávám dávat na motorku:-)
-
21:27:05 1.5.2010
jj diky moc:)vyresim barvu na mojeho mazla davam asi (skoda octavia rs modra) a pak se vrhnu na turbo:)
-
20:21:37 1.5.2010
a zalozene na aute :-)
-
20:18:49 1.5.2010
v takomto stave tam uz voslo v pohode,teraz uz riesim iba MBC,lebo s tym co mam od HPP mi to pusti iba 0.9baru,ale aj tak pohoda,dufam ze som pomohol
-
20:17:11 1.5.2010
zo stareho nefunkcneho WG som odrezal ten drziak,z noveho som orezal drziak,zabrusil a privaril na ten novy WG,trebalo ho trochu poohynat a dopasovat ale nakoniec to sadlo pekne
-
20:14:53 1.5.2010
ja som ho prerobil takto:
-
20:13:52 1.5.2010
a ked ju natocis tak ten WG tam nemas kde uchitit,bud kupit iny alebo ho prerobit
-
20:12:35 1.5.2010
tak s tymto WG totam nedas lebo potrebujes natocit kopresorovu cast dole
-
20:02:37 1.5.2010
Pokud se ti chce tak ty fotky tady dej, diky;)
-
06:51:45 1.5.2010
20VT má na svodech přírubu T25 jako GT28R. T3/T4 leda tak převařit nebo jsem viděl i přechodovej mexikus, ale to asi nebude to pravý
-
00:14:44 1.5.2010
pasuje tam,ja som daval,len zalezi z akym WG ho budes mat,ak bude ten dlahy musis prerobit,zajtra dodam foto ak chces
-
22:58:38 30.4.2010
Caute chlapy chtel jsem se zeptat jestli pasuje turbo garrett gt 28R na 20VT zda jsou priruby stejne, a pokud nekdo vi jestli pasne i turbo garrett T3/T4