životnost Turba

  • Motyl
    Funkční turbo mám, ale už nenabízím. Jsou to smutné stránky, raději ti tu někdo něco poplive, než poradí i když na druhou stranu nikomu se nechce hledat ve starších tématech a chce vše naservírovat přímo pod nos. Cenu nového máš o pár řádků níž.
  • Carlos 20vt
    Jak jsem ti psal..mužem zajet do polska a vyměníme kus za kus na repasi.A nebo něake zase ježděné.
  • Inkvizzi
    No jo, a na kolik me vyjde nove? Pripadne kde ho sehnat? Nemate s tim nejakou praxi? Treba z polska nekde?:-)
  • Tlama
    o repasi nepřemýšlej- je vyskoušené že to nevydrží a marcel už je nedělá, koupit nove a je klid
  • Inkvizzi
    Tak dík:-D jak jsem ho koupil tak po nastartování tak šustělo a po vypnutí motoru dojíždělo a chrastělo to v něm.. volal jsem tomu co mi ho prodával a říkal že pokud nekouří tak že to nevadí.. tak jsem to neřešil a měnil jsem čidla a blbosti co bylo třeba.. nakonec když jsem včechno pokontroloval a dodělal tak to začalo kouřit a třískat:( fakt jediná možnost už asi nové turbo.. jinak nevím.. na kolik by mě vyšel repas? a oplatilo by se mi to vůbec?
  • Motyl
    Je jedno kolik do turba naliješ oleje, on stejně odteče. Stačí ho prolít a protočit před montáží, aby se vytvořil film, protože než ti čarpadlo přes prázdný filtr natlačí všude olej, chvíli nemažeš. Pak nechat motor jet nějakou dobu jen na volnoběh. Nové turbo např. na www.truckmotor.cz vyjde na necelých 20000,-.
    Chrastící turbo patří do kontejneru, ne na auto.
  • Luxor
    "a chrastí to v něm mnohem více než jak jsem ho tam dával"

    Čekal jsi snad že se stane něco jiného? :-)
  • Tlama
    no těžko radit- z tvého dotazu vůbec není jasné co se dělo nebo co se stalo- jen jsme se dozvěděli že ti v něm zarachotilo- ale co tomu předcházelo-jaké oppravy atd- nic
  • Inkvizzi
    Nikdo uz zaden napad kde muze byt problem?:-( abych nekoupil nove a nestalo se mi to znova:-( to by me jeblo:-D jinak nemate predstavu kde a za kolik sehnat turbo nove? Treba pres nekoho v polsku?
  • Inkvizzi
    tyjo, dostat se tam nemělo co.. trubky byly vyčistěné předtím... a nejelo nasucho ze začátku protože jsem podle rad do něj lil olej jak už bylo na autě.. stříkačkou jsem to tam pral jako mamlas:-D aby se náhodou nezkurvilo:-D ale od začátku chrastilo:)
  • Martian 20VT Plus
    To fakt nevim proč se zničilo. Jestli nejelo na sucho po instalaci? Technologické postupy při výměně turba neznám. Nebo se zlomila lopatka nebo se ti tam něco dostalo.
  • Inkvizzi
    a chrastí to v něm mnohem více než jak jsem ho tam dával... předtím to nešlo moc slyšet, jen když jsem vypnul motor tak dojíždělo.. a teď to chrastí uplně..:(
  • Inkvizzi
    tak tohle v mojem případě nehrozí.. ještě se s ním ani nejezdilo.. a jestli jo tak to teď před chvilkou když už je stejně v hajzlu a kouří to jako prase... tak jsem byl v jednom servise aby mi změřili tlak oleje kdyby náhodou budík kecal.. a při zahřátém motoru 1.85 +- něco málo... a při cca 2500 ot/min už to bylo 4b. a neodešlo mi to turbo protože jsem s tím jezdil, protože jsem měl v prdeli snímač vačky tak to nechtělo ani startovat normálně.. v pohodě to naskočilo až včera poprvé bez přemlouvání startérem a začalo to takhle kouřit:(
  • Martian 20VT Plus
    Styl jízdy :) Šetřit motor, než se zahřeje (ne jen voda v chladiči) a před jeho vypnutím, aby se schladil.
  • Inkvizzi
    čusky.. nevíte někdo co ovlivňuje životnost turba? olej mám 10w60selenku, tlak nespadne dle budiku pod 1b, neukazuje mi to teplotu vody, ale myslím si že jak se zapínaj samy větráky jak se zahřeje motor tak by to mělo být ok, teplota oleje taky v pořádku, s autem se ještě pořádně nejezdilo, jenom zkoušelo kolem garáže a podobně:( vzduchovy filtr novy a trubky nikde nepoškozene:)