rozvody 16VT

  • Honza
    jen tam ten omezovač nech - pokud nemáš úpravy co posouvaj Pmax někam hodně vysoko, nemá cenu s ním hejbat nebo ho rušit.. na nedotčený seriovce ho odstraňuje a posouvá jen trotl..
  • dably
    řemen už mam koupeny stal mě necelych 800,zkusim jak se to bude chovat z vypojenyma vyvažovačkama, když to bude hodně vibrovat tak tam řemen dam,a když sme u těch otaček nevite někdo jestli jde na 16VT vypojit omezovač?
  • TooM-As
    nepotká ale bude, motor začne vibrovat pořád. a není kulatá , je uříznutá takže není vyvážená.
  • Tlama
    konečně fotka jak to vypadá-), no však je kulatá- myslel jsem že bude mít takovýto nějaký tvar -)) prostě není to něco co když se blbě nastaví tak se to s něčím potká-D.
  • TooM-As
    a jak to nastavit ? jedna ryska je na vodním čerpadle u šroubu , je to takovej nálitek , a druhá na plechovém deklu , taková promáčklina. foto teď nemůžu najít. Když to nebude jasné nafotím zítra.

    A ještě povídání o odpojení vyvažovaček. Samotné odpojení přinese údajně nějaký výkon navíc , ale bude to asi 0 0 ho*no, já jsem necítil změnu. Další věc je že řemen stojí cca 3000 což není málo, a starej řemen když se přetrhne tak se rád namotává do hlavního rozvoďáku.Že tam vyvažováky nejsou jsem pocítil jak psal luxor okolo 6tis. otáček kdy se motor šíleně rozvibruje.
    Střední ložisko vyvažováků je mazáno tlakovým olejem a to je kámen úrazu těchto motorů. většinou se vyběhá a začne se tam ztrácet tlak. Vy pak měníte oleje , čerpadla , šály na klice a ono je to pořád špatné.

    Já jsem vyvažováky vyhodil úplně, střední ložisko zaslepil a bude klid.
  • TooM-As
    3
  • TooM-As
    2
  • TooM-As
    Něco málo povídám o vyvažovákách.
  • TooM-As
    Tak tedy aby bylo jasno . vyvažovák opravdu není kulatá hřídel jak píše tlama. zde je to vidět.
  • Sonny
    Tlama: :D
  • Tlama
    a nejsem odborník-aspon ne na tohle ale rozhodně jsem si na autě udělal víc než mnozí zdejší frajeři -)
  • Tlama
    jen si rejpejte -) sice jsem je nikdy fizicky neviděl ale podle popisu co se tady léta bavíme tak jsou to jen hřídele co se točí ve směru proti klikovce a podle mě jsou to jen kulaté hřídele- kdo si myslí že to je opak at dodá fotku jak vypadají a uvěřím
  • Luxor
    Vyvažovačky tam dali proto, abys v určitých rozmezích otáček necítil vibrace... a asi i proto aby déle vydrželi silentblocky, čistě teoreticky, dopad asi těžko někdo měřil.

    Je to ale o stylu jízdy a prostředí ve kterém jezdíš... Pokud to šetříš a jezdíš často v rozmezí 2,2-2,5tis ot. (u 16VT u 20V. to bude asi jinde a jinak) nebo naopak pokaždé vytáčíš nad 6tis tak ty vyvažovačky jsou trooošku znát...
  • dably
    Nezapojovat to zni dobře, ale k čemu je tam teda dali ty vyvažovačky?
  • wejwy
    Ano Tlama bude odborník, k čemu by tam byla asi kulatá hřídel? :-D

    Pokud si dobře pamatuju, tak rysky na řemenicích jsou, respektive neni to ryska, ale jen důlek jako od důlčíku a nastavuje se proti rysce, to už si nepamatuju přesně kde je, ale pokud budeš mít všechno očištěný, tak to uvidíš :-)
    Já jinak na 16vt vyvažováky zapojený nemam a spousta ostatních také ne.
  • krosmen20VTPLUS
    vyvažováky nezapojuji......
  • ales
    vyvažováky mají přesné nastavení,bohužel se už do pondělí nedostanu k počítači,ale pokud to nastavíš jen tak od oka,neminou tě další komplikace,jako pořád někde něco uklepanýho,povolenýho atd...
  • Tlama
    NP.
  • dably
    ok,dik za radu
  • Tlama
    a je uplně jedno jak to nastavíš protože to je jen kulatá hřídel
  • Tlama
    není tam
  • dably
    potřebuju poradit nemužu najit žadnou rysku ktere by odpovidala ryska na vyažovačce (myslim tu vyvažovačku nad vodnim čerpadlem)