-
13:59:24 12.4.2010
asi jo ale u me by mel byt zvyklej :) v benzinu me casto brzdi omezovac :D
-
13:57:25 12.4.2010
To asi chudinka vydejchával.
-
13:54:10 12.4.2010
jak jsem to mel takhle na primo ale pres klasicky papirovy filtr tak kdzy sem tomu daval delsi dobu ceres a pak hodil neutral tak to bylo doslova takove chlemt, chlemt, chlemt... otacky sly tak 1400-400,1400-400,1400-400 az za chvili se ustalily na +-900 jak mam nastavene pro neutral
tak tobe to asi nedela, pak bych to nijak neresil ani nemenil, mi se to takhle upravene zdalo trosinku lepsi jak origos pro benzin :D
-
13:50:38 12.4.2010
Nevím co myslíš tím chlemtáním ale otačky drží stále stejně.
-
13:41:35 12.4.2010
tak nejjednodussi test je zastavit pod delsim kopcem a rozjet se a merit bud cas nebo sledovat rychlost co budes mit nahore nebo u nejakeho bodu a uvidis jestli taha vic nebo min
v benzinu se mi to zdalo tahavejsi, v plynu to udelalo uuuuhhh ztratilo jak prase a pak pomalu zaclo tahnout, ale rozjete zas slo tocit slusne, ale potah byl propad, takze sem to nakonec vyresil tak jak sme napsal dole, ale na samotny benzin to muze byt fajn pokud to tak nechlemta jak sem psal
-
13:34:10 12.4.2010
Taky se mi zda že jde lip do otáček ale to se mi může fakt jen zdát.
-
12:52:23 12.4.2010
ACE tahle kombinace je na benzin fajn ale mi to treba po ostrejsi jizde jeste pul minuty chlemtalo a otacky litaly nahoru dolu nez se s tim srovnala jednotka, jinak se mi zda ze to tahlo, ale jen o trosinku lip
-
12:33:50 12.4.2010
Mám atmosféru a všechny ty krabičky sem vyhodil,tedy až na tu mezi baterkou a motorem,a sání dal do nárazníku.Zvuk sání je ted zvenku hezky slyšet,tim že je v nárazníku tak to nepronikne tolik do auta.V airboxu mam KN filtr.
-
11:27:35 12.4.2010
Hele to je můj box..:D
no u atmosfer mas vpředu plno sraček kery akorát ten vzduch brzdej..Sice jde z náporu chladnější vzduch než když si to nabírá rovnou od motoru ale ta cesta než se to dostane tam kam ma je dlouha.Jednak po odstranění všech těchto věci před boxem a dani spodní časti boxu z 20VT dost zhrubne zvuk,a to tak ze myslím ze pri plným otevření klapky by to asi prekracovalo nejaký povoleny db..Za další v sekci Rady a návody se doctes o tom,ze v podstatě čím delší saní,tím se zpomaluje nástup vykonu,což mohu taky potvrdit ze po nandani tohohle je motor poslusnejsi ve vylejzani do otáček..Ale to se všechno doctes tam..;) A jestli planujes něco takovýho zkusit,nevahej,budeš myslím mile překvapen.Když koupíš jinej box tak si ten svůj můžeš nechat(napr.pro technickou,nebo kdyby se ti to nezdálo)..;)
-
11:11:14 12.4.2010
rezonatory vzduchu a kondenzace ...
ta druha otazka no zalezi, pokusu s tim mam za sebou hodne, diry v boku, klapka v boku, naporove sani, konus a pokazde se vratim zpet k origosu, zustal sem u kombinace jedna dira asi 5cm z boku a origos dopredu, ale ze spodniho kompenzoru v blatniku hadice 5cm do narazniku na prime sani
-
10:20:39 12.4.2010
Druhy dotaz.
Pokud je varianta na obrazku nize lepsi, tak proc to tak nedela rovnou vyrobce ? Urcite je to levnejsi varianta. Je to snad kvuli vetsi hlucnosti ?
-
10:18:36 12.4.2010
Mam dva dotazy ohledne sani vzduchu. Plati to obecne pro vsechny modely.
Proc jsou na sani pred vzduchovym filtrem vzechny ty cerny plastovy krabicky ? ... to slouzi ke kondenzaci ?