Netaha a cuka

  • Rodriquez
    mě se to taky nevypařilo po umytí motoru, a to jsem si sahra dával bacha aby mi tam nenacákala... ale napadlo mě to až po tydnu ježdění proč mě to tak blbne
  • Rodriquez
    ale oficiálně jsem odpovídal na příspěvěk Luke1.8...
  • Kubajz20VT
    a ta voda se jinkanevypari kdyz je motor ohraty??
  • Rodriquez
    jestli tam bude voda tak jo...
  • Kubajz20VT
    a jako to jen hadrou vysušit???
  • Rodriquez
    zkus vyndat svíčku, a podívej se (baterkou) nebo tam strč hadru a uvidíš..
  • Kubajz20VT
    a kudy se tam mohla dostat a jak se to da dat do pucu??
  • Rodriquez
    voda u svíček...
  • Kubajz20VT
    nj jen zjistit kam to může cákat..
  • LUKE 1.8 H8C
    to Kubajz : Taky me to delalo na 1.8, ze kdyz jsem pridal plyn, tak se to dusilo a cukalo a jak jsem mirne zvolnil, tak to zaclo jet, ale to bylo chvilku po tom, co jsem umyval motor, pak to preslo. Takze to bude neco v motorovym prostoru, kam se muze dostat voda. Vic nevim :-)
  • Kubajz20VT
    taky mi coupe dela takovy tududududududdudu a cuka kdyz chci pridat plyn ale jak malinko uberu tak se to jakoby chytne..a taky se ozyvá hrozný klapání z motoru nevíte čím by to mohlo být?
  • von Raven
    jak co... mozna examiner, mozna visa
    nejlepsi je pustit a vedet jake hodnoty co ma mit a jake ma, taky jsou tam i testy akcnich clenu ale i tak muze byt problem nekde kde to proste nepozna
  • kisik
    odhalila by to diagnostika?
  • Inkvizzi
    Ted jsem patral dost dlouho po pricine tohoto problemu u meho 16Vt. Jelikoz se mi nechce spojit s zadnou diagnostikou v okoli tak prislo na radui postupne zkouseni vseho co by mohlo mit vliv:-) Chudakovi kamosovi jsem postupne vytahoval cidla z jeho coupe a zkousel jsem kde je problem:-) prvne jsem mel podezreni na snimac kliky, ten stoji kolem 1000 novy a nebo snimac na vacce, a ten novy vyjde asi na 6000 :-( no nakonec mi odesel snimac na vacce:-D ale uz cekam az mi dorazi starsi:-)
  • k3lukas
    Tak uz mam vymenenou pumpu a filtr a stale to blbne
  • Innocento
    Ale ještě nikdo neřekl, že to říkám správně :-)
  • Feki
    Tak proto mám takovej kopanec dycky a děla mi to od saní takový tududududududu když to saje..Tyo díky zas jsem o něco chytřejší..!
  • Innocento
    Mělo by to být nějak tak, že díky cyklům motoru (sacím) se rozpohybuje sloupec vzduchu v sání. Při sání se sloupec pohybuje směrem k ventilu. Ten, když se zavře, sloupec do něj narazí a maže zpět, dosáhne konce (začátku) potrubí sání, tam se odrazí od okolního prostředí (rozdíl tlaků) a maže zpátky. Pokud se otáčky a rezonance sloupce dostanou do shody, tak dojde zhruba k něčemu, jako je nízkotlaký přeplňování. Tý rezonance se dosahuje právě změnou délky sacího potrubí. Honza ti už tu praxi psal - kroutící moment v širokym rozsahu otáček.
  • Feki
    A teď ještě jednou a pro blbce jako jsem já..:) k čemu je to v praxi dobrý,jakej to ma vliv na jízdní vlastnosti?
  • Honza
    VIS mění plynule délku sání v závislosti an otáčkách a tím podporuje rezonanční plnění v každým pásmu otáček.. tudíš je širokej rozsah MK
  • Innocento
    Já myslim, že neomezuje. Přizpůsobuje se to jízdním podmínkám a motor má tak poskytovat maximální možnej výkon. Proto to tam vlastně je :-)
  • Feki
    A jak to otevru nafurt..? :D
    K cemu je to dobry krom toho ze me to omezuje..?:D
  • vevca
    Feki protoze mas VIS :D promenliva delka sani coz maji 2,0 113kw cili dvoulitry po facvu takze do 5000nebo tak nejak mas omezene sami a pak se otevre naplno ;)
  • Feki
    Jako by tam něco v tom míste naráz preskocilo nebo co a najednou zhrubne zvuk..
  • Feki
    Panove čím to je ze mi atmosféra od cca 5500ot jakoby zhrubne zvuk dost(proste se zmeni)..Přitom celou dobu jedu s plynem na podlaze a neměním polohu pedálů..Proste jedu třeba na 4ku a ma to porat stejnej zvuk,2000ot porat tak nějak stejnej,3000taky a až se otacky dostanou k cca 5500ot tak to dost! zmeni zvuk..:O
  • k3lukas
    Tak jsem vymenil filtr a a pumpu za walbro. Tak uvidim co to bude delat ted.
  • k3lukas
    Zvuk je stejnej ja to typuju na nejaky cidlo. Ale ono to jede i nad 4 ale leze to strasne pomalu a cukato.
  • Luxor
    Cukani v tech 4tis. ot. bude nejspis omezovac a zavada nejake vadne cidlo kdyz jinak podle budiku vse OK. Zkus si pohrat s cidly co maji vliv na smes (cidla teplot, vaha, map, lambda...) + pot. klapky - postupne poodpojovat, vycistit... Jeste na tech 5tivalech obcas kravi civky nebo "kabely" ke svickam co jsou na civce tak jestli se Ti treba civka neprehreje, ale to by jsi snad i do tech 4tis slysel ze je jiny zvuk nez jsi byl zvykly...
  • k3lukas
    Ja vim ja ho mam uz doma tak ho vymenim a pak uvidim.
  • Scoupe
    no pumpa ti potrebuje ve vysokejch davkovat vic takze filtr to byt muze ho vymen buh vi jak je tam dlouho a stoji par korun..
  • k3lukas
    Ale zase filtr by to delal porat a ne jenom nekdy. A jak rikam mam budik na tlak paliva a palivo ma 4 bary kdyz to cuka. Tak na pumpu bych to nevidel to by to podle me delalo furt a ne jednu jizdu z 5.
  • Scoupe
    palivovej filtr nebo pumpa... bych to tak videl..
  • k3lukas
    Tak mi zacalo blbnout 20vt, vcera se mi stalo ze mi auto prestalo jet zacalo cukat a pak se mi rozsvitil vstrik. Tak jsem to chcipnul nastartoval znova a vsechno v pohode. Nevite cim by to mohlo byt? Uz se mi to predtim nekolikrat stalo akorat se mi nerozsvitil vstrik. Nejede to tak od ctyr tisic jako kdyby tam neslo palivo ale mam budik na tlak paliva a ten je v poratku tak nevim cim by to mohlo byt? Diky