OLEJOVÝ FILTR 20VT

  • _ACE_
    Ještě dotaz k filtrům některý mají zpětný ventil a přepouštěcí ventil u některých se nepíše nic,jak to tedy je?
  • von Raven
    1,4 by me uz znervoznovalo, to bych tam pichnul dalsi merak, ale fiati tvrdi ze 1,5 zahraty v neutralu je furt jeste gut

    mi to za 5 roku kleslo z 2,7 na 2,4 jak je to zahrate, predtim sem pouzival 10W40 do porsche ted tam rvu selenii 10W40 a zdaji se mi nastupy tlaku trosinku pomalejsi a jak sem to rikal ve fiatu tak sami rekli selenii tam vubec nelej je to lepidlo a zasira vse, tak nevim, sami doporucili valvoline, takze letos selina naposled, je pravda ze sem si uz pri nalivani vzdycky rikal ze to tece nejak pomaleji jak med oproti tomu predeslemu
    ted zas bude krik ze je selenia nejlepsi na svete :D je fakt ze zvlada 10tis uplne s prehledem a mela by vydrzet i 20 ale to uz bude asi moc, taky maze slusne a nerachta s ni variator jako u jinych ridsich po par tis km... tak babo rad
  • Elkar
    no já si říkal že když menší filtr ale zase novej olej že by to mělo bejt minimálně jako ten předchozí což je.
    každopádně dokud to je v těch předepsaných normách tak vo co de... jestli mám 1,4 za tepla nebo 2,2 je fuk.
  • von Raven
    po kazde vymene je tlak trosinku mensi ale zadny extrem to bych neresil, nebo jiny olej jine tlaky, mozna ma i velikost vliv, uvidim ted budu brzo menit a davam zas epro zmenu maly origos tak uvidim co tlaky
  • Elkar
    já mám menší filtr a menší tlak. nevím jak je to možný.
  • von Raven
    jaky rozdil? vetsi filtr mensi tlak nebo vetsi tlak? mam ted dvojnasob velky filtr a tlak o dve desetinky nizsi po zahrati
  • Elkar
    co se týče tlaků tak to je mi záhadou ale rozdíl tam je.
  • Elkar
    šampiona teď mám asi 78x90mm a ten co tam byl byl myslim MANN kterej měl 95mm průměr a 115 délku. Ten průměr byl max k tomu vybrání co je kolem toho závitu, čili širší by už pořádně neseděl.

    mluvím o 16VT (nevim jestli je v tom rozdil)
  • wejwy
    Tady neni co řešit, jedině šampióna :-)
  • Jindřich
    Tak v max flo je rozdíl jen v tom že je univerzální na více aut ale co se kvality a jistoty týče je lepší standart
  • Innocento
    Tenhle Champion je k dostání bez problému a je dlouhej 120mm... http://www.brzdy.cz/index.php?detail=ano&modul =katalog_champion&cast=os_filtr&druh_filtr u=oil&partno=F108&f1=FIAT&f2=Coupe& ;f3=2.0
  • LUKE 1.8 H8C
    Ja jsem ted koupil Champion Max Flu, stal 210kc, obyc Champion stal 160kc.
    Tlak se od predchoziho Mann nezmenil, olej stejny. Za tepla 2,7, za studena a pod plynem zarazka na 3 barech.
  • Coupe20VT PLUS :-D
    na 20VT moc místa zase není... závit toho co jsem psal já je stejnej. navíc už jsem ho na tom motoru viděl...
  • von Raven
    origos na 1.8 je Tutela 50 a ma 5,5cm delky ted sem to meril a myslim je tam i T60 nebo T61 nevim presne a ta ma kolem 7cm, hlavni je zavit, stoupani a prumer zavitu, mista je tam dost i na lavor
  • Coupe20VT PLUS :-D
    no jo, ale tohle co jsem psal já už je 3. velikost...
  • von Raven
    i 1.8 maji dve velikosti tutela origos na oleje.cz
  • Coupe20VT PLUS :-D
    nový poznatek: našel jsem olejový filtr, který je o kus větší ještě než ten co je běžně k dostání...

    mají ho na www.mjauto.cz
    a má označení: FIAAM FT5310
    jeho rozměry jsou: 78mm x 115mm
    běžně jsou k dostání 70mm a 85mm
    a čím větší, tím lepší...

    je zajímavé, když hledáte podle typu filtru, tak ho to ukáže i na 20VT, ale když hledáte podle auta a motoru, tak v nabídce není...