-
20:56:41 26.4.2010
Ještě dotaz k filtrům některý mají zpětný ventil a přepouštěcí ventil u některých se nepíše nic,jak to tedy je?
-
13:05:01 12.4.2010
1,4 by me uz znervoznovalo, to bych tam pichnul dalsi merak, ale fiati tvrdi ze 1,5 zahraty v neutralu je furt jeste gut
mi to za 5 roku kleslo z 2,7 na 2,4 jak je to zahrate, predtim sem pouzival 10W40 do porsche ted tam rvu selenii 10W40 a zdaji se mi nastupy tlaku trosinku pomalejsi a jak sem to rikal ve fiatu tak sami rekli selenii tam vubec nelej je to lepidlo a zasira vse, tak nevim, sami doporucili valvoline, takze letos selina naposled, je pravda ze sem si uz pri nalivani vzdycky rikal ze to tece nejak pomaleji jak med oproti tomu predeslemu
ted zas bude krik ze je selenia nejlepsi na svete :D je fakt ze zvlada 10tis uplne s prehledem a mela by vydrzet i 20 ale to uz bude asi moc, taky maze slusne a nerachta s ni variator jako u jinych ridsich po par tis km... tak babo rad
-
13:23:36 11.4.2010
no já si říkal že když menší filtr ale zase novej olej že by to mělo bejt minimálně jako ten předchozí což je.
každopádně dokud to je v těch předepsaných normách tak vo co de... jestli mám 1,4 za tepla nebo 2,2 je fuk.
-
13:45:54 9.4.2010
po kazde vymene je tlak trosinku mensi ale zadny extrem to bych neresil, nebo jiny olej jine tlaky, mozna ma i velikost vliv, uvidim ted budu brzo menit a davam zas epro zmenu maly origos tak uvidim co tlaky
-
13:30:01 9.4.2010
já mám menší filtr a menší tlak. nevím jak je to možný.
-
13:27:06 9.4.2010
jaky rozdil? vetsi filtr mensi tlak nebo vetsi tlak? mam ted dvojnasob velky filtr a tlak o dve desetinky nizsi po zahrati
-
13:04:54 9.4.2010
co se týče tlaků tak to je mi záhadou ale rozdíl tam je.
-
13:04:32 9.4.2010
šampiona teď mám asi 78x90mm a ten co tam byl byl myslim MANN kterej měl 95mm průměr a 115 délku. Ten průměr byl max k tomu vybrání co je kolem toho závitu, čili širší by už pořádně neseděl.
mluvím o 16VT (nevim jestli je v tom rozdil)
-
08:30:33 9.4.2010
Tady neni co řešit, jedině šampióna :-)
-
22:03:12 8.4.2010
Tak v max flo je rozdíl jen v tom že je univerzální na více aut ale co se kvality a jistoty týče je lepší standart
-
21:19:22 8.4.2010
-
20:55:05 8.4.2010
Ja jsem ted koupil Champion Max Flu, stal 210kc, obyc Champion stal 160kc.
Tlak se od predchoziho Mann nezmenil, olej stejny. Za tepla 2,7, za studena a pod plynem zarazka na 3 barech.
-
20:36:10 8.4.2010
na 20VT moc místa zase není... závit toho co jsem psal já je stejnej. navíc už jsem ho na tom motoru viděl...
-
18:30:02 8.4.2010
origos na 1.8 je Tutela 50 a ma 5,5cm delky ted sem to meril a myslim je tam i T60 nebo T61 nevim presne a ta ma kolem 7cm, hlavni je zavit, stoupani a prumer zavitu, mista je tam dost i na lavor
-
14:41:52 8.4.2010
no jo, ale tohle co jsem psal já už je 3. velikost...
-
13:11:54 8.4.2010
i 1.8 maji dve velikosti tutela origos na oleje.cz
-
13:03:19 8.4.2010
nový poznatek: našel jsem olejový filtr, který je o kus větší ještě než ten co je běžně k dostání...
mají ho na www.mjauto.cz
a má označení: FIAAM FT5310
jeho rozměry jsou: 78mm x 115mm
běžně jsou k dostání 70mm a 85mm
a čím větší, tím lepší...
je zajímavé, když hledáte podle typu filtru, tak ho to ukáže i na 20VT, ale když hledáte podle auta a motoru, tak v nabídce není...