-
16:35:21 6.4.2010
Lenoš20VTLE, nejde o topspeed ale o to zrychlení ve vyšších rychlostech:))Coupe mám kvuli tomu, že se mi líbí design
-
13:05:14 4.4.2010
někdo potřebuje superbajk,někomu na tu rychlost stačí seriový coupe
-
12:31:37 4.4.2010
děkuji za názory, chipovat to nebudu, do budoucna se mi zdá zajímavé dát tam možná to větší turbo GT28R...
pro hrocha: můžu tě ujistit, že jsmm jel po dálnici v jinčích autech přes 200 km a pohoda, pak ještě jezdíma na superbiku po dálnici 260:))
-
12:29:14 4.4.2010
zřejmě dobrej oddíl,no
-
11:51:01 4.4.2010
vylovení, vysušení, odbahnění... pane koudelka vy to ale vedete... :-D
-
11:41:18 4.4.2010
Ušetřených 8tis na rozvodech chce Alexandros investovat do chipu, já myslím že tohle rozhodnutí se musí vyplatit! :-)
Jinak Alexandrosi, coupe jezdí v pohodě přes těch 200, i 250 (tacháč) jsem občas jel a že bych létal z pruhu do pruhu když sám nechci jsem si fakt nevšimnul - asi je někde chybička...
-
23:38:42 3.4.2010
2 alexandros: Marcel se Ti tu teď 2x snažil vysvětlit že se sériovým turbem se 260k konat nebude ať dáš osmičku komukoliv - ale zjevně to fakt slyšet nechceš :-) Navíc naladit chip na sériovém coupé tak aby byl výsledek lepší než práce zahraničních firem od kterých už chipy Stage 0,1... existují asi taková prdel nebude a nějaký abc, x apod. tuning no nevím nevím :-) Za 8tis se tu čipuje většinou tak, že Ti vymění chip za vlastní (ladit nic nejde, protože chip není přepisovatelný v řídící jednotce) na kterém je soft s prací zahraniční firmy :-)
-
20:38:24 3.4.2010
dle potřeby hneš volantem doprava nebo doleva :-D
-
20:36:17 3.4.2010
elkar, no když jsme dnes viděl, jak prudce a divoce koupe reaguje ve vyšších rychlostech (nad 100)na otočením volantem, takb si myslím, že mi těch 220 PS bude stačit....Mimochodem, jak se s coupe zatáčí a mění směr třeba na dálnici v rychlosti 200-250?lol
-
13:47:50 3.4.2010
a fakt ti pripadne ze tech 220 bhp nestaci?
-
22:40:11 2.4.2010
hm, tak td nevím, jestli si nechat dít chip na 260 PS se seriovým turbem co tam ted mám za 8000,- asi a nebo jestli zainvestovat, dát tam větší turbo GT28R, spešl chip na to, a větší benzínovou pumpu za 30000,- ale s výkonem 300 PS...má někdo zkušenost? Neválí se někomu doma turbo GT28R, i s vůlemi a mírně poškozené bych bral.....díky
-
22:59:59 1.4.2010
Marcel 8Vritmo,20Vkappa jj to by bylo supr dík moc
-
21:01:17 1.4.2010
jo snad ho najdu tak ti ho můžu poslat
-
09:24:39 1.4.2010
Marcel 8Vritmo,20Vkappa no je to vlastně obsah toho švabu vytahlí do počítače (soubor bin) takže ta mapa :-)
-
18:47:47 31.3.2010
alexandrosi ty jsi datel,stav se,postavim se na brzdu a naladim ti rádio - vyjde tě to levněji a výsledek bude stejnej
Lutore dump to je něco o čem?
-
11:36:05 31.3.2010
no já potřebuju někoho, kdo mi to instaluje a naladí mi to na brzdě...zkusím ten "xtuning" v brně,díky
-
09:33:37 31.3.2010
Marcel 8Vritmo,20Vkappa nemohl bys mě prosímtě poslat dump toho chipu(epromu) chtěl bych si ho porovnat dík
-
22:21:42 29.3.2010
Neratovice,ale můžu ti ho i poslat a vyzkoušej si ho sám.
-
17:53:43 29.3.2010
k20vt, co to máš za čip? coumí?máš ho odzkoušenejna brzdě?:)
-
17:46:27 29.3.2010
Kdyby ses náhodou nedomluvil s Marcelem nebo s někým jiným, tak já mám jeden chip Powertech co mě zbyl a nepoužívám ho, dlouho jsem s ním jezdil na seriovým turbu. Jsem z Brna, kdybys chtěl, můžeme ozkoušet. Kdyžtak ICQ 230230674
-
17:16:10 29.3.2010
Marceli, kde bydlíš? na kolik koní a za kolik mi to chipneš?:))vidím,že u nás v Brně to dělaj na 264 PS za 7999,-vzduchovej filtr mám otevřenej už, vstřikovače asi seriový...podle zvuku tam bude ještě katalyzátor asik
-
17:03:38 29.3.2010
Chip G-tec
Max boost: 1,65 bara spada do 1,2 i trzyma.. Zaczyna ciagnac ok 4000rpm. AFR OK, nawet bardzo nie przelane..
Chip Digitec
1,3-1,4 ..ale szybko spada do 0,8.
przy obrotach powyżej 5500rpm doładowanie jest dość mizerne.
AFR w porządku..
Chip Novitec
1,4 bara, szybko spadało do 1,25
Novitec tez nie ma ograniczenia doładowania na 2 biegu.. i przy mokrej nawierzchni mozna zapomniec o trakcji gdy doładowanie przekroczy 1 bara..
AFR troszkę przelany
-
16:12:32 29.3.2010
Načipovat si to zvládneš i doma, ale já jsem s čipem Gtec nic moc nepoznal:-D
-
13:38:54 29.3.2010
přijeď,já ti to načipuju a uvidíš co tomu řekneš
-
11:49:39 29.3.2010
-
11:34:29 29.3.2010
hm, já tám mám origo turbo, no to mám teda asik smůlu, budu opatrný teda....kdesi jsem četl, že existují firmy se zárukou spokojenosti na chiptuning, pokud člověk není spokojený tak do 14 dnů to dají nazpět a vrátí peníze tuším.....to možná zkusím....Jinak ten výkon bych chtěl mít do 5000 otáček,nechci to moc trápit,lol
-
21:53:37 28.3.2010
s origo turbem z toho nedostaneš vůbec nic,jen krouťák na trhání lamel a silebloků. Nech to změřiz jinde než to budou čipovat,pak to načipuj a změř znovu a uvidíš jen hrb na krouťáku a od 5tis.ot mrtvo jako před tim :-)
-
20:51:40 28.3.2010
prolez si témata je jich tu až až k tomuhle .-)
-
18:04:16 28.3.2010
Ahoj, funguje chiptuning na 20V Turbo? V základu to má 220 PS a po chiptuningu mi slibovali, že by to mělo mít 260 PS....Máte někdo nějakou zkušenost? Popř. dá se to chipnout i na víc koní? Na co si popřípadě dát pozor? Je dobré si to nechat ověřím na brzdě před a po zákroku? Díky za rady a tipy