-
22:55:55 23.3.2010
čas bude jakmile řekneš:-) určitě asi sobota nebo neděle opět vid? v pohodě s tím přijedu jak to jede tak je to v pohodě jen nesmím nikde zastavovat, snad na to přijdem, máš hodně součástek které se budou hodit, budeš na mě mít dost času, bojím se že to trochu potrvá než to rozlouskneme, co třeba příští sobota nebo neděle? na odměně se určitě domluvíme, hlavně ať to už frčí ;-)
-
21:59:00 23.3.2010
hehe no nejlepsi kdyz se ke me s tim dopravis ja vyhrabu moje skatule s dilama od motoru z 20VT a budem menit a skouset..:) nic za to nechci je to jen laborovani a ziskavani zkusenosti... mam par tipu co to muze byt tak se nejak domluvime kdy budes mit cas a zkusime to?
-
21:39:45 23.3.2010
díky za pomoc jsem rád, díly bohužel kolem motoru postrádám, určitě bych se u tebe stavil péťo chtěl jsem se tě i na to zeptat:-)
momentálně co jsem zkoušel tak krokový motorek je v provozu ale nevím jestli správně, jinak je tam origo BOV fouká tlačí perfektně ale také nevím jestli 100pro
nejnovější poznatky ze dneška: na místě to skoro nikdy už nenastartuji jen to má snahu ale jinak nic, ale při rozjetí z kopce po 2.metrech to chytí hned a běží na všech 5.válců dokonce i na volnoběh, když pak jedu tak po vyřazení to většinou zdechne jak to zhoupne otáčkama ale někdy to i drží 720 ot. podle diagramu
hustý co? jsem vyčerpal svoje pokusy a znalosti
-
11:19:44 23.3.2010
Taky se přikláním, že by to mohl dělat blow, jestli máš někde doma ještě jeden zkus to přehodit a projet to. Jinak u mě to dělal ko VAE ventyl.
-
10:01:26 23.3.2010
mě to dělal BOV
-
05:19:24 23.3.2010
Tome nejaky vikend si udelas cas a dorazis ke me a budem laborovat, co ty na to?
-
00:32:23 23.3.2010
přesně tohle se mi stávalo taky. tak jsem vyměnil všechno od čidel teploty, přes motůrek volnoběhu, čidla na teplotu vzduchu, BOW a pak to nějak zázračně přestalo a od tý doby se to už neobjevilo. každopádně dobře to není...
-
23:36:16 22.3.2010
tjn je to hrůza, bojim se že to chcípne na křižovatce a co s tim když to nejde natočit, nejlepší je to ráno když to vychladne ale taky to někdy nechytí, ten krokový motůrek zkusim, připadá mi že je to pak jak uchlastaný a jen běží naprázdno ale roztlačim to a jede to hned a bez problému jak rychle chci, prostě nejde nastartovat, houpe jak blázen.. co dál? a to jsem mechanik ale už z toho vyřízenej skládal jsem celej motor min 3.neděle
-
22:24:44 22.3.2010
jinak za studena mi to dělal krokový moturek, ted už to dělá jen za tepla nevim co:(
-
22:22:52 22.3.2010
ten problém mam dlouhou dobu na 16vt, ani ted po vymene pal. pumpy, filtru a tak žádná změna, už nevim...
-
22:16:26 22.3.2010
Ahoj, potřeboval bych poradit, při startování za studena většinou nastartuji ale běží tak na 1tis.otáček není to málo? za tepla s 25% úspěšností, z kopce to chytne okamžitě,
Vždy od začátku jízdy když pustím pedál tak se otáčky zhoupnou na tak nízké ot. že to i chcípne ale někdy se to vyrovná a běží to na volnoběh, nejlepší je když jsem jel cca 160km/h vyšláp spojku, tak to chcíplo, nevíte co s tím?
Diagnostikou auto prošlo bez závad,měl někdo podobný problém?dík