-
16:24:54 17.3.2010
Mě se za celou zimu neohrala víc jak na 70-75...
-
15:29:36 17.3.2010
Motor šlape jak švýcarské hodinky, teda deset let staré :-D Jinak ted jsem jel, městský provoz, žádná honička a teplota sice kolísala mezi 80-85, ale ne skokovitě...
-
13:57:13 17.3.2010
To kolisání teploty může být tím, že je to špatně ovzdušněný, akorát to auto je schopný se vzdušnit samo, když je tam dost kapaliny. Si doli chladící kapalinu k max hodnotě a na parkovišti to nech nastartovaný až do puštěný ventilátoru a budeš vidět, co to dělá.
Jinak benzín by z výfuku jít cítit určitě neměl, alespoň já ho vubec necítím.
Má motor plynulý chod, nebo to trochu jakoby kucká ?
-
12:46:39 17.3.2010
Neměl v ruce, ale viděl jsem účet od všech součástek... Před tou výměnou bylo vše OK. Dnes jsem volal do toho servisu a říkal, že by to prudké snížení teploty mohl dělat ventilátor, ale to zvýšení...???
-
12:39:10 17.3.2010
Lehce smrdí benzín z výfuku = mužeš mít načatou lambda sondu.Určitě ti vyměnili tu vodní pumpu?Říkali to nebo si držel tu starou v ruce?Spíná ti správně větrák chlazení?Máš ok čidlo teploty?Nekecá ti budík?
-
12:02:09 17.3.2010
to je tvoje prvni auto? kdyz de para z chladice tak to proste otevrel termostat a pustil tam tech 80°C horkou vodu, ted v pocasi 0°C se nediv ze se zakuri, nevidim nic divneho ani na tlaku ani na teplote
rozvody moc blbe nastavit nejdou, bud sou dobre nebo je v prdeli vykon ale spis by blbe nastavene udelaly krap krap a bylo by to na delsi opravu
-
09:01:01 17.3.2010
Jo a kapalinu neztrácím, pod autem u přejezdu nic nebylo...
-
09:00:08 17.3.2010
Tak dnes jsem čekal asi 5 minut u přejezdu a najednou se mi začalo kouřit z chladiče. Teplota silně začala padat. Když jsem jel, tak se srovnala a pak z ničeho nic několikrát vyběhla na 90 a hned spadla na 80. Jinak celkem drží těch 80. Chladící kapaliny mám dost. Když jsem zapnul topení tak teplota slezla pod 80, na 75 jsem ho vypnul a za chvíli zase vylezla a kolísala do těch 90ti. Za jízdy se celkem drží, ale při stání roste. Když podřadím ze 4 na 3 ve městě tak okamžitě vyletí na 90. Ale kolikrát se zvedne z ničeho nic. Jo a benzín je z výfuku lehce cítit, ale řekl bych, že je to ještě "v normě". Prosím poradte! Díky.
-
19:43:21 15.3.2010
jo, díky. Konečně někdo trošku poradil - všechno vyzkoumám a uvidím :-)
-
19:33:47 15.3.2010
Se podivej, jestli se ti neztraci chladici kapalina. Cuchni k tomu, co ti jde z vyfuku a jestli je to jen voda a neztraci se ti chladici kapalina, tak je to normalni, ona se tam nejaka v tom vyfukovem potrubi srazi. Jestli by to smrdelo benzinem, tak by ti mohl vynechavat nejaky valec a tim se i snizit ty tlaky.
-
19:19:36 15.3.2010
No pumpu říkal, že měnil. Ale lítá mi cosi vlhkého z výfuku, když někde dyl stojím, tak je za autem taková skvrna... Jinak až na těch 90 jsem se ještě nedostal. A na tu poslední větu radši nereaguju :-)
-
19:11:37 15.3.2010
to Suvis: Z tech 2.5 baru bych si nedelal hlavu. To je pri zahratym motoru normalni. Me kdyz se motor zahreje, tak mam 2.7baru. Jinak se samozrejme rucicka zarazi o 3 bary. Jestli chces vic, tak dej jiny olej a olejovy filtr. Me by spis vadila ta teplota kolem 90° pri beznym provozu, jeste ted v zime. To je vazne dost. Menil jsi vodni cerpadlo, kdyz ti delal rozvody ? Se mrkni jestli ti to nekde netece.
Jinak tady resis blbost stylu 2.5baru na volnobeh, ale aby jsi vcas vymenil rozvody, to ne ;-)
-
18:40:27 15.3.2010
No to je pěkné, že vám to takhle vyhovuje, ale mě zajímá pravděpodobná příčina poklesu tlaku o 0.5 baru! To přece není normální. Ta teplota mi nevadí, tu jsem uvedl jen protože se taky změnila.
-
18:01:59 15.3.2010
ja to mam 5 roku a za tu dobu z neutralu 2.7 t kleslo na 2.5 asi 5 vymen oleje
teplota oleje kolem 80, musim jet jak prase aspon 10min v kuse aby sla vys
-
18:00:13 15.3.2010
tech 90° bych rekl ze je OK.
-
17:32:11 15.3.2010
ja mam pořád 3b a teplova mi nahoru nechce vylést ani za nic. takze ja sem spokojeny :-)
-
17:26:39 15.3.2010
Ale jde o tu náhlou změnu, to mě celkem straší. Jo a ten tlak sleze až po zahřátí.
-
17:23:46 15.3.2010
co by nekteri dali za 2,5b pri volnobehu a teplotu do 90°C :D
-
17:12:53 15.3.2010
Nechal jsem si udělat rozvody (potkal se mi motor) a dnes jsem si všiml, že mi tlak oleje padá tak na 2.5 baru při volnoběhu, když přidám (na prázdno, bez kvaltu), tak vyleze hned na 3 bary a ty drží i při zařazené rychlosti- předtím měl 3 bary pořád. A teplota je vyšší než před opravou, zhruba do 90 stupnů - předtím okolo 80 při stejné trase. Je to normální? Může to být tím, že by ho tam bylo mín? Nebo mi tam ten mechanik nalil "něco do sekačky"? Ještě mě napadlo, jestli to není novýma výfukovýma ventilama... Olej mám (aspon jsem před opravou dával) Valvoline 10W 40 - ten ve fialové pixli pro starší motory (mám pocit, že se jmenuje Max Life nebo podobně) a najeto s ním je maximálně 2000 km. Díky za rady.