-
18:44:58 14.3.2010
Jak to jde jednoduše říct :-)
-
18:44:26 14.3.2010
Jo uz je mi to jasny. Taky me to mohlo docvaknout driv. diky
-
18:41:32 14.3.2010
3 bary je tlak, vůči tlaku v sání... na volnoběh máš v sání podtlak až 0.2bar absolutního tlaku, tudíš na liště můžeš místo 3 bar (který mimochodem naměříš pouze krátce při otočení klíčkem zapalování a tlakování soustavy..)naměřit 2,2bar a když foukáš 1.5bar tak naměříš 4.5..
kapišto?
-
18:39:00 14.3.2010
Za chvíli tu dostaneme od někoho podvocasník, jak jsme dutý :-) Ale zase nám to někdo vysvětlí :-)
-
18:38:56 14.3.2010
bude to jak si psal pri nulovym to by odpovidalo vsemu ja se jeste zitra podivam. Diky moc
-
18:37:44 14.3.2010
Neni ta hodnota při nulovym přetlaku v sání? Na volnoběh tam nula nebude.
-
18:37:24 14.3.2010
Ja jsem teda asi uplne blbej :) to by odpovidalo vcechno tak diky.
-
18:30:31 14.3.2010
Tak kdyby to bylo tak, je to pomerne logicky tak bych mel mit na volnbeh ale ty 3 bary co pisou v manualu a ne 2,5
-
18:28:57 14.3.2010
Já si myslim, že ten tlak paliva musí úměrně růst, protože se zvyšuje tlak v sání. Ale to ti musí povědět Honza...
-
18:20:28 14.3.2010
Nepřičítá se k tomu plnící tlak?
-
18:19:00 14.3.2010
Jo, tak to je v manuálu, ale taky jsem si honem neuvědomil, že to potřebuje v zátěži pít...
-
18:16:01 14.3.2010
Tak ja jsem cetl ze to ma byt jak pise innocento 3 tak jak mi muze fungovat kdyz mam 4?
-
18:13:43 14.3.2010
právě že funguje...
-
18:10:08 14.3.2010
Nevite nekdo jakej tlak paliva ma 20vt na volnobeh a pri zatezi? Ja mam na volnobeh 2,5 a pri zatezi 4. Tak mi asi nefunguje regulator. Diky