cece v motoru mas fest hyc hned po prvnich zapalech, startni na 2 sekundy a jdi si sahnout na svody :) to ze budik vody se hybe az od 50°C nekde u termostatu bych nebral v uvahu
ale zase teplota vzduchu se taky meri, nevim ale co ovlada sytic, to bude kombinace vic ruznych teplot z ruznych mist si tipnu
Špatně startuje
-
18:46:03 13.3.2010
-
18:43:46 13.3.2010Jde poznat ,ze je Coupe v nouzovem rezimu ? Myslim treba rozsvicenou kontrolku ..
-
18:37:13 13.3.2010Taky jsem si rikal ,ale sazim spis na vzduch ,staci tomu fakt malo ,za tu chvilku je voda furt studena . Jedine zeby stacilo opravdu malo .
-
18:26:25 13.3.2010kdyz to dela za studena a za tepla uz ne a neni to ten bov tak co nake teplotni cidlo treba vody?
-
15:03:57 13.3.2010Tak u mě je to něčím jiným :( .
-
13:59:51 13.3.2010zrovna jdu vytahnout BOV a ucpat diru na zkousku ,resim jeste neco jineho :( .
-
13:54:14 13.3.2010kisiku koukal si na bov ? mě to taky dělal, zůstával mi otevřený a vypouštěl mi vzduch ze sání a motor chcípal
-
13:07:10 13.3.2010Mě to studené 3x zdechne,než se udrži volnoběh,ale pak drží a nehoupe . Nevím co s tím. svíčky nové a beze změny.
-
04:24:25 12.3.2010jn tak neni to nejdrazsi polozka, ja jsem prvni prolez manual coupe a vypsal si co doporucuje fiat a pak to sel hledat a dlouho se toho drzel (bosch a ngk) ale pak sem si rekl proc platit za drahe svicky kdyz tu jsou i levne a koupil ty brisk alline a do auta sly a auto jelo, ale pak sem jel delsi trat a dal tomu ceres a obesla me hruza jak to najednou ztratilo vykon a prvni co me napadlo bylo ze je zas po civce, toz sem ubral vyplazil kopec a nasrany jak pes to pridup a ono to zas zabralo a jelo ale za chvili zase a tak to delalo po 4tis km pokazde jak sem tomu aspon 5min v kuse daval do cerveneho. Sem sel do toho obchodu ze to asi bude svickama, ikdyz jednou mi takhle chcipala jedna civka asi dva mesice v kuse nez zdechla uplne. No a tam mi rekli zkus brisk platinum tady vyrobce pise zivotnost 90tis km. Sem rek brisk uz nehcu, jezdil sme na bosch a ngk a po 10tis to ma taky dost tak jaky brisk a 90tis? No ale nakonec me ukecali ikdyz jedna tusim za 180,- tos sem tam dal 0,95mm na ten jednobod kurec a dneska mam na nich pres 12tis a nikdy zadna vynechavka a myslim ze pozijou jeste nakou dobu. Rano ale jak je chladno tak pozoruju ze asi pvnich 300m se tomu autu moc nechce, ale jak tomu pritnes tak jde ale to je prasarna na studeny motor, tak ho nehonim a jak se zahreje tak slape. takze u me jasna volba brisk platinum a zadne dalsi experimenty
-
20:59:23 11.3.2010Tak to je mi jasný já upřímě jsem vůbec nevěděl jaké koupit tak jsem koupil ty co mi řekli.
-
20:54:18 11.3.2010ono je to napsano i na nich, ale ikdyz to doporucuje fiat nebo jiny vyrobce tak to muze byt katastrofa, pokud to jsou ty ngk tak to neni zle, pokud bosch nebo champion je to lepsi, sam cumim jak to cese brisk platinum zvladaji ale treba i ty alline byly doporucene na nase motory a usmazil sem je po 4tis km takze ani doporuceni vyrobce neni slovo bozi :D
-
20:46:51 11.3.2010Já jsem prostě přišel do toho obchodu je to zároveň i servis a tam jsem řekl že chci svíčky na fiat coupé 1.8 a nějaké mi daly. Nemůžu vůbec od nich nalézt účet ani krabičku
-
20:19:42 11.3.2010to mas levnejsi nez ja se slevu :) toz nevim no, pokud to sou ngk tak vyrobce udava jen vezsi bkr6ekc a v manualech sem taky nenasel jeste kdyz sem je kupoval nejake jine alternativy, ze by tak slevnily? nejedes za tu cenu jenom na 3 valce :D
-
20:10:49 11.3.2010svíčky mě stály 660 4ks
-
20:07:38 11.3.2010tam kde nekradou moc tam stoji kolem 180/ks takze jak te ojeli na termostatu o 300 tak odhaduju ze svicky byly ta 220,- kus
-
20:04:46 11.3.2010pomůže ti kolik stály ty svíčky abys poznal jaké to jsou aspoˇm přibližně.Jo ale s tím startováním to bylo špatné ikdyž tam byli původní i těsně po koupení těch nových
-
20:00:48 11.3.2010ngk bkr6ekc :) vydrzi 10tis ale od 7tis sou horsi starty
-
19:59:17 11.3.2010od výrobce kupoval jsem je v díly fiat kde je i servis mám dojem že jsou to ty ngk ale zkusím najít krabici a zjistím to.
-
19:56:56 11.3.2010cos tam dal?
-
19:53:10 11.3.2010JO svíčky jsem měnil.
-
19:51:10 11.3.2010svicky si psal ze mas vymenene ze? jinak odtrh na nich je pro 1.8 idealni 0,95mm
ted sem koupil pred 12tis brisk platinum a ty maji sice jednu elektrodu ale zuzenou a neni to takovy napor na civky, predtim sem jezdil na ngk od vyrobce a spalil sem dve civky :) jinak bosch taky nejsou spatne ale nejvetsi podes je brisk alline -
19:40:52 11.3.2010však já toberu chtěl jsem tím říct že mi to nijak nevadne.
-
19:36:03 11.3.2010hehe co bys chtel :) 1.8 oziva az od 3000 a pak este podruhe jak prehodi variator kolem 6000 :) jestli chces potah tak to musis tocit a nemelo by to padat pod 4500 :D
-
19:31:46 11.3.2010von Raven mě to spíš nechce do otáček do 3000 a pak když to přeleze 3000 tak auto ožije.
tlama jo slyším čerpadlo bzučí celou dobu co svítí kontrolka vstřiku až shasne přestane i bzučet čerpadlo. -
19:14:06 11.3.2010a slišíš po otočením klíčku že ti zapne čerpadlo a natlakuje benzín?? chvilinku to slabě zabzučí, pak cvakne relé v motoru a měl by být tlak paliva připraven
-
19:12:28 11.3.2010jo to by mohlo byt pac to cerpadlo mezitim protlaci, ale taky kdyz je priucpany filtr tak to nejde moc do otacek a od 5000 to vadne
-
19:08:17 11.3.2010Možná jo protože když to točí tak je jedno jesli 5 sekund nebo víc prostě to nenastartuje a pak to třeba zkusím podruhé a už a nebo až na potřetí.
-
19:01:42 11.3.2010nnzc ikdyz filtrem to byt nemusi, ale vypada ze nema co zrat :D
-
18:54:17 11.3.2010Dobře dík
-
18:52:20 11.3.2010v poho to zvladnes i sam, nejdyl trva odsroubovat ty srubky :) pak si promyslet techniku vymeny... sem to vselijak rval ven a neslo staci jen dvema prstama zmacknout koncovku a potahnout a vyskoci
-
18:48:03 11.3.2010Díky že mi radíš. Já zkusím poprosit kámoše aby mi pomohl snad to ve dvou zvládnem ale musím počkat až se oteplí.Snad to dobře zvládnu.
-
18:37:24 11.3.2010davam ti tak 40minut nez zjistis co kde je :) a dobry napad je zmackout tu koncovku stareho na jedne strane a vyhodit ji ven a nejlip tu cast od nadrze a rychle do ni nacvaknout ten novy a pak oba filtry palcem ucpat na te volne strane at vytece co nejmin, no a pak vycvaknes druhou pulku stareho a narazis tam novy :D
zkus pak vyfukat ten stary uvidis jake bahno se kupuje na benzinkach -
18:31:56 11.3.2010Nový už mám jen čekám až bude tepleji a zkusím to a uvidím jestli to pomůže.Díky ti ozvu se až jak to dopadne.
-
18:04:47 11.3.2010s lepsim zvedakem na parkovisti, je pred zadnim kolem spolujezdce, myslim ze ma 5 sroubku z toho 4 sou M10 sestihrany a jeden krizak sroubek, jeden z tech 5 staci povolit a vyklopis ten plast co to kryje do boku ostatni musi ven
filtr stoji tak 250 a mel bys ho menit co 30tis km
sundava se tak ze zmacknes ty plastove konce na okrajich a vytahnes to ven, naky benzin vytece, cim budes rychlejsi a rychleji tam nacvaknes ten novy tim min natece do xichtu :D
nesnaz se ten stary vcistit, kup novy -
17:02:09 11.3.2010Ne nesvítí mi žádná kontrolka ani vstřik ani imo. Palivový filtr na ten se chystám ho vyměnit. On je u zadníko pravého kola?A je lehké se k němu dostat dá se to udělat na parkovišti?
-
14:05:00 11.3.2010podívej se na palivový filtr je u zadního kola
-
13:57:37 11.3.2010Když to nestartuje muže to bejt tisíc vjeci..:( Projdi starší příspěvky..
-
13:56:21 11.3.2010Hele nemusí to byt ono.Říkám jen ze tohle zrovna jsem měl já..Ale mě nenaskocila vůbec.Pak na lane 35km do servisu kde se mi v tom 14dni vrtali a říkali ze nemuzou na nic prijit.No a pak narazili na vadnej kabel nevím přesně kde.A nesvitej ti třeba porat vstriky nebo imo?
-
13:26:51 11.3.2010Takže to nebude zrovna sranda to vyřešit je to vždy trochu trapné když někde stojím a nenaskočí mi to hned vypadám jak debil s takovým autem když to nenastartuje hned.Takže myslíš někde v kabeláži?
-
13:24:37 11.3.2010Třeba nejde stava ale to by asi diagnostika ukázala vadný čerpadlo,nebo jako u mě to muže byt vada v kabelazi..Taky startér točil ale auto ani neskytlo a diagnostika nic neukazala a nakonec našli nejakej vadnej kabel a pak ok..
-
13:18:54 11.3.2010Stává se mi že moto nechce naskočit startér točí ale nenastartuje nastartuje to třeba až na po 5 ale někdy taky na poprvé už jsem byl i na diagnostice a ta nic neukázala už nevím v čem by to mohlo být.Nevíte někdo co by to mohlo způsobovat?