-
19:07:40 12.3.2010
Ta černá tyčka u Vernetu je z plastu a to je asi ten problém.
-
19:04:43 12.3.2010
Ta zlatá tyčka u Vrenetu je čidlo teploty.
-
19:03:57 12.3.2010
Origo Fiat
-
19:01:44 12.3.2010
Vernet
-
16:27:04 12.3.2010
Kámoš dělá u AD patrners, tak to mam se slevou, ale na 16vt..kolik stojí na 1.8 nevim.
-
16:03:59 12.3.2010
A nevíš někde kde by se to dalo koupit třeba i přes net?
-
16:02:11 12.3.2010
já kupoval SKF za cca 2000,-
-
15:37:02 12.3.2010
jj Vernet je zmetek, ty nove kazdy nadava ze nedrzi teploty a ja mam starou verzi a ta teploty drzi ale zase prochcava voda, z levnejsich je asi o 400 drazsi Facet ale tezko se shani takze kolem 1700 behr, valeo je zbytecne drahe, ale jestli chces pustit pres dva litry tak valeo, stary nebrat
-
14:54:12 12.3.2010
Orlik: Vernet nebrat!! Bud Behr nebo origo .Mám foto vnitřků termostatů a každý je jiný!
-
13:58:32 12.3.2010
von raven a ten vernet je špatný?měl bych koupit jiný?
-
13:27:02 12.3.2010
to mi delaly obyc oleje, jak davam selenii tak vydrzi 2x tolik a nehrci to, ale nabeh tlaku je po startu furt trosinku pomalyt
-
13:20:04 12.3.2010
Vilis: nemáš náhodou ko variátor?Když to ráno nastartuješ nemáto zvuk jak TDI?
-
13:12:16 12.3.2010
no nase 1.8 tahnou az od 3000 ot zalezi jak moc je to zdechle, muzem polaborovat ale ted ma snezit a u nas je sneha dost, psis bych to nechal nejak az to sleze
-
12:15:42 12.3.2010
jj Simarik taky musim pokladat delsi desky jak chcu vjet k mojim mechosum :)
Vilis tak 96 by mela pobrat Visa, musime zkusit ta je u bratrance na vetsim kompu to nemam prenosne. Jak se spojime tak muzem potestovat ruzne blbiny. Vaha by vliv mit nemela tam bud emit jednotka variabilni prostor pac kazdemu se zasira sani, u klapky uz muze byt vetsi problem pac tam byva vetsi mnozstvi spiny a trosku se muze menit uhel nastaveni ale to by mela jednotka taky doladit po par desitkach km, ale jak se spojime tak prozkoumame
-
09:47:33 12.3.2010
já to nemyslel technicky ale jesi se mu někdo blbě nevěnuje, uronil sem slzu když odjíždělo. a nevim kde jezdí teď protože loni o5 změnil majitele. jinak já mám známýho přímo na vesnici, mooc šikovnej ale teď mám problém že nevjedu u něj do vjezdu, 1,8 v serii si malinko škrtala :D
-
09:05:38 12.3.2010
Villis diagnostiku plynu nebo ECU? jaky mas rok? mam dva druhy diagnostik na coupe ECU ale zrovna 1.8 ma tu podelanou Hitachi a jeste ji ti italsti smejdi montovali prasacky jak je napadlo takze existuji nejmin dve verze. Martynnz se nechytal, moje ihned, takze muselo by se testnout ted jsou uz programy aktualizovane tak je vetsi sance ze aspon jeden se chyti. Jinak mam jeste typka co ma diagnostiku co veme jakekoliv auto a dela to ze zabavy zadara, ale zase ho chytit je neskutecne, jinak pokud jezdis do NJ tak tam vzadu smer Kunin v zatacce u VOP to vemes 30m rovne a tam ma typek spoustu ruznych diagnostik ale bere tusim 300,- ale jestli chces tu diagnostiku jen kvuli teploty tak to staci tam do nadrzky chladice bodnout teplomer na zavarovani a drzet hadici k chladici jestli pusti horko u 80 nebo prubezne tepla od 20
Simarik poradim, zajed do normalniho fiatu, vypisou ti lejstro a prolezou to jejich technici a pomeri kapaliny a pozkouseji co pujde, me to stalo pred 5 rokama kolem 250,- a fakt sem byl spokojeny, i majitel toho fiatu pribeh a rikal ze mel taky kdysi coupe :D
-
08:47:01 12.3.2010
Vilis: já měl dva nový Vernety a oba ko v záruce.Koupil jsem teploměr na zavařování a měřil.Dal jsem origo a je to ok.Ale ty kecy při reklamaci , holt musíš být tvrdý a neustoupit!
-
08:03:22 12.3.2010
Ravene no právě že je jak 2 proto bych platil 3 dle tvých propočtů. Dneska bych ho svěřil bratrovi ale bohužel už je pryč a ani nevím kde bych si ho mohl zkontrolovat :-(
All: Neviděl někdo žlutý coupe s upravenou kapotou, vzadu černý kalichy, MS křídlo na nožkách a kola z 20VT ? :-)
-
07:36:05 12.3.2010
Nestačím se divit.Z jednoho slušného dotazu tolik emotivních výlevů.Asi je něco shnilého ve státě dánském.Proč by se měl někdo stydět za to,že zrovna nemíní vyhazovat peníze oknem za nenormální spotřebu vozu.Jinak souhlasím s tím,že když si pořizuji sporťáka,musím předpokládat,že vzhled,výkon a určitou nepraktičnost musím zaplatit.Přece to není vůz pro odvoz rodiny a harampádí někde na chatu,ale na jízdu pro radost.
-
07:23:53 12.3.2010
podle me uz kazdy sdelil to podstatne a dalsi ubrekovani cekejme az tak k odpoledni :D
-
06:32:03 12.3.2010
uff tak toho je moc...to cist nebudu .....kdyztak poje jmeno pokud paldo zvyraznete cervene..diky :D :P
-
04:07:54 12.3.2010
Orlik sem ti rikal ze to bude vernet za tu cenu a dopocetl jsem ten 2x vojeb :D
Simarik nechces platit za dve FC ale prodas to slabsi a koupis si to co zere a financujes jak dve, to ma podle me logiku, za ty prachy to T navic stoji :D
Vilis to jim proste nevysvetlis ze tam dojedes taky a vubec ne ze si muzes vykon menit podle libosti a uz vubec radsi nebudem zacinat ze ty to mas primo vstrikem do valcu a je to srovnatelne s benzinem. Je sice fakt ze ti to zere o neco vic jak pises tech 10 ale i kdyby jim to zralo celou cestu od startu 8 tak tobe to na stejne prachy muze pak zrat 20 litru a kdyz oni maji jet tak jako ty tak na 8 nebudou ani omylem takze i kdyby ti to zralo 30 tak budes furt levnejsi :D jednou to mozna pochopi ze par vterin s turbem je zazitek jako prase a proti tomu nekolik hodin jizdy v NA za stejnou cenu je taky pozitek
-
23:42:40 11.3.2010
Vernert je sráč!!!Kupte origo!!!
-
23:41:52 11.3.2010
To bude EGO chrochtat:-))
-
23:41:17 11.3.2010
-
23:40:44 11.3.2010
-
23:40:37 11.3.2010
Ravene musim se smát ... zase ... jediný co k tomu dodám je že ty máš ego jak celá armáda a já kdybych nemusel tak bych svojí žlutou 1,8 nikdy neprodal ! bohužel finance na 2 FC nejsou !
-
23:39:56 11.3.2010
Pokukuji po tomhle slonu:-))Detaily neprozradím.Měl to někdo?
-
21:07:41 11.3.2010
K tematu-pockej do leta..V zime ty auta delaj i ruzny pazvuky a v lete proste nic.To sami spotreba atd..Takovy vjeci resit az bude tepleji..Jinak jako vetsine mi ta spotreba neprijde zas nijak nenormalni..
-
21:04:26 11.3.2010
Už jsem našel ten termostat je to ten vernet
-
20:16:50 11.3.2010
jj Luke ty carecky na tom budiku moh vymyslet jenom nejaky ital co v lete tancuje a v zime stavkuje pac se ani podle poctu nedopoctes na desitky co by mohly znamenat, ale jak to je nekde tam kolem toho co by mohlo byt 70 tak to realne byva 82 pac to ma fungovat na 83 presne a to se nekde ztraci ve kablech od cidla k jednotce a k budiku
-
20:13:39 11.3.2010
ok takze 900 termostat, 300 vojeb, 80 chladici kapalina, 300 prace, 320 druhy vojeb :D porad to vidim na vernet, zezadu ma na sobe cisla, muzes tam zkusit narvat zrcatko a opsat si je a pohledat na netu ale jak rikam chyt se hadice a nejlip tam bodni i teplomer na zavarovani a budes mit jasno jestli funguje nebo ne
-
20:13:02 11.3.2010
Me taky ukazuje rucicka teploty za bezneho provozu jen nad 70°C, pri kolonach i v lete se dostanu sotva k 90°C. Mam novy termostat i cidlo. Proste ta rucicka blbe ukazuje. Jestli je blby termostat clovek pozna i podle toho, jak rychle ta rucicka hapruje. Jestli to v kolene ukazuje nad 90°C a pousti se ventilator a pak, kdyz se clovek rozjede, tak to rychle padne az treba k 60°C, tak je jasne spatnej.
-
20:09:58 11.3.2010
Ne 1200 stál čistě ten termostat dohromady jsem tehdy platil i s prací a chladící kapalinou 1900
-
20:06:06 11.3.2010
takze 900 vernet a 300 robota :D tak se di rano chytit te hadice a kolem obeda jim to jdi omlatit o hlavu ze to neotvira u 83°C jak ma ale u 60 a za jizdy taky
cidlo teploty mas dvou kontaktove na nem a zelene? jeste tam muze byt naky jiny zdechlak co muze drhnout o ten bimetal a pak se termostat seka a nefunguje jak ma, alel to uz by se muselo rozebrat a zkusit
nektere vernety se dokazou otevrit tak ze se samy seknou o to stredni tahlo a zustanou otevrene
-
20:01:15 11.3.2010
stál mě 1200 na učtu je jen číslo nějaké žádná značka
-
19:58:43 11.3.2010
cena? do 1000 vernet, do 1400 facet, do 1700 behr, nad 2000 valeo
-
19:56:56 11.3.2010
termostat jsem kupoval nový ale nevím jaký dávali mi ho tam v servise kde se zabívají italskými auty.
-
19:55:47 11.3.2010
a jaky jsi tam dal vernet? vernety nove verze blbnou s drzenim teploty, vernety stare verze drzi teploty ukazkove ale zase prochcavaji
pokud jsi tam dal nejaky starsi tak to nevim nevim, bude ojety bimetal, pokud je novy tak se mi to nezda ale jeste muze byt jety nebo zaoxidovany kontakt toho zeleneho cidla na nem
tak jako tak to zkus drzet za tu tlustou hadicu a uvidis jestli se opalis naraz tak za 10minut nebo se budes ohrivat postupne :)
-
19:48:37 11.3.2010
termostat jsem už měnil napadlo mě jestli to nemůže být čidlem teploty
-
19:44:45 11.3.2010
termostat... nejlip ale nahodit na diagnostiku a sledovat jakou telotu ma jednotka v tech mistech kde byva ta rucicka,ale odhaduju to tak 60°C a jizdy a pri stani bys mel vylezt na 92°C pak nabehne ventilator a za jizdy zase spadne na 60
normalne by ti to melo drzet asi 83°C coz na unavenych rucickach ukazuje kdesi cosi co tak odhadnes podle tech carek mezi 70 a 75 ale to musis fakt podle diagnostiky nebo aspon zaraz teplomer na zavarovani do nadobky :)
nebo jeste jeden test, startni to studene a nech bezet a jdi drzet tlustou hadicu co vede na chladic a vsadim se, ze bude postupne teplat po cele delce, funkcni termostat by byl dlouho nic a nekde tam u tech 80 najednouz horko po cele delce (pomalinku se jinak zahriva asi 5cm okolo termostatu tim jak se nahriva sam nahriva i kousek hadice ale funkcni otevre najednou a ne furt)
jo a vadny termostat=zase vyssi spotreba
-
19:40:00 11.3.2010
to Tlama: Jsem psal 120-150km/hod.
Samozrejme tech 150 byl extrem. Ono kdyz uz se to auto rozjede, tak fakt staci na ten plyn slapnout jen velmi z lehka, aby clovek udrzel rychlost.Ona se da vychytat poloha, aby clovek nemusel pridavat a ubirat, aby se plus-minus v te rychlosti udrzel, kdyz se to pak z nejakeho kopce rozjede na 150km/hod, tak kvuli tomu nohu z plynu nedavam. Cely to kouzlo je v plynulosti jizdy, nezapomen, ze jsme se bavili o dalnici.
Nekdo muze rict, ze clovek jede jak posranej a nuda, ale kdyz clovek treba jen jede pro nekoho do Prahy na letiste v zime na zimakach, tak si nemam potrebu nic dokazovat a jezdit za 15 litru umi kazdy zacatecnik v autoskole.
-
19:39:02 11.3.2010
no já nevím ale dík za rady.Jinak nevím jestli by to mohlo mít vliv ale ukazuje mi blbě teplotu vody ukazuje to na delší jízde jak je ta 3 troch hrubší čárka a ta druhá tenší tak těsně pod tou hrubší.a vylezemi to víš tak něco pod tu 90 tak pár mm pod ní jen když třeba jsem dýl v zácpě.
-
19:26:35 11.3.2010
zas ho nestresujte, o tolik mu to vic nezere, pokud ma priucpany palivovy filtr tak ho to nuti vic slapat na plyn a to otevre vic klapku a pusti vic vzduchu a lambda zase chce bohatsi smes a tak furt dokola a taky je ted vetsi kosa a zere to nejmin o litr vic a kvalita benzinu je taky s nakyma namichanyma srackama letos, urcite si i pritapi a jedno s druhym, pockej na leto nebo az bude +20°C zatim si vymen ten filtr a pak uvidis
-
19:15:48 11.3.2010
to Orlik: Nejsem mechanik, ale na rozdil od dalsich se tu snazim jeste poradit :-)Preci jen se uz v tom aute vrtam 5 let. Muze to byt spousta veci. Jestli mas vymeneny filtry a svicky, tak bude spatny asi nejake cidlo a motor bezi v nouzovem rezimu. To by chtelo diagnostiku. Muze ti taky vynechavat nejaka z civek, nebo muzes mit i treba priucpany katalizator, deravy vyfuk, nebo pridreny motor. Takhle tezko rict.
-
19:06:37 11.3.2010
Aljaško vůbec nic se neděje zřejmě jsem to blbě podal je to má vina.BUdu se vyjadřovat lépe.Ale jsem s tím autem spokojený.
-
18:59:06 11.3.2010
LUKE 1.8 H8C -neříkej mi že když ho valíš po dálnici 150 že jedeš za 7,5L??? to by bylo hodně dobré ale nevěřím tomu
-
18:58:17 11.3.2010
no ale vyrobci svoji nejmensi spotrebu udavaji na 5ku a 90km/h
140 uz je o dost vic a 10 je mozna o zdibku vic ale 9 bych se nedivil, 8 by musela byt podle me hodne lehka noha co by to jen drzela tempo a jelo se aspon 50km
-
18:54:26 11.3.2010
Ravouši já proti 1,8 nikdy nic neměla a taky mám přechodný bydliště na benzince, neb tomu dávám:-)
Orlíku orlééé v tom případě se ještě jednou omlouvám za svoji větu:-) Až tu budeš dýl, uvidíš co jsem měla na mysli.
-
18:51:06 11.3.2010
Luke 1.8 H8C a když to teda není normální tak včem si myslíš že by to mohlo být?
-
18:48:27 11.3.2010
Ja myslim, ze zaklad byl, ze mu auto zere prumerne na dalnici v 130-140km/hod 10L/100km a ptal se, jestli je to normalni. Nikdo tu neplakal, ze to moc sere a toho se melo tema drzet.
Podle me to normalni neni. Pokud je auto v poradku a clovek umi radit, tak to nemuze zrat o cca 50% vic nez udava vyrobce. To je na aute proste neco spatne.
Ja mam spotrebu za stejnych podminek cca 7,5L/100km. Pravidelne menim vsechny filtry (vzduchovy mam teda sportovni), svicky, olej a nepodcenuji servis.
-
18:40:52 11.3.2010
Aljaško mezi ně určitě nepatřím já jsem si to auto kupoval čistě pro radost protože auto nepotřebuju a fakt jsem nečekal že to bude žrát málo moje prvotní otázka byla možná jsem se zeptal blbě ale mě zajímalo jestli to je normální jak už jsem Psal jednoho fiata už jsem měl a vím že žerou víc.Prostě mě to zajímalo.Chápu proč sis mě tam zařadila.Mě jenom taková spotřeba překvapila na tu delší jízdu nic víc.Moje předchozí auto totiž bylo silnejší mělo větší obsah a žralo mín tak proto jsem trochu překvapen z té spotřeby ale už vím že je to normální tak to nebudu řešit.
-
18:33:21 11.3.2010
Aljaska ja taky nerikam ze 1.8 je nejvykonejsi, jen proste bez toho plynu s mojim stylem jizdy bych to musel prodat, protoze pokud to auto muze, tak ja mu davam dokud muze a to pak je v benu vir a ja proste neumim jet jinak, ale muzu prepnout a razem to jde na 4ku jet 50 a pak me chytne amok a 50 to rvu na jednicku
-
18:22:44 11.3.2010
Ravouš já to nepsala jako něco špatného, mě prostě plyn do coupé nejde, ale vraždit tě za to nebudu:-)Vždyť to víš:-)
-
17:57:18 11.3.2010
Aljaska ne to se ti zda, ja jezdim tak 50 na 50, neni den co bych nejel a neni den co bych tomu nedal v benzinu, je to radost s potahu, ale zase kdyz jedu do roboty tak proste plyn a setrime a nekdy benzin, nekdy to stridam co kilasek, proste tam je cudlik a ten zmacknes a jedes na vykon nebo na spotrebu, idealka kdyz potrebujes jet v obci 50 a idelka kdyz potrebujes predjizdet, proste neplatis kdyz nemusis a netahnes se jak smrad kdyz nemusis.... ok?
Pol lidi hlavne sere ze jezdim kazdy den, mam najeto pres 50 tis a nenadavam jaky je to zdechlak a co me to stalo a co se zas pokazilo :) proste sem pustil o nejakou korunku vic pri koupi a nevzal to nejlevnejsi jen abych to mel a plyn tu vydrazdi vetsinu :D
Orlik mas dobre auto a dobra volba, ve meste toho nenamachrujou o moc vic, vypadaji na pohled uplne stejne a ze jim piska turbo to je dan za ty nahradni dily a spotrebu :D I se slabsim autem muzes technicke casti pojet lip jak se silnym a jejich sila je jen na rovince a pak v zatackach vetsina prebrzdi a ztraci. Ale co to zere uz se jich radsi neptej. Podivej se tam dolu jak sem ti rozepsal jak nasakujou litriky a pokud nebudes jezdit delsi trate s vlaznejsi nohou tak tech 8 litru zapomen. Ani ta 1.8 proste nejde drtit pod 2000 ot :D
-
17:39:24 11.3.2010
Orlíku ono to možná taky bude nedorozumění. Asi jsi byl špatně pochopem,, ale to je tím, že se tu každou chvíli vylíhne někdo, kdo koupí auto za doslova pár korun a pak se diví, že to žere víc jak 5l, že tam musí lejt jinej olej než z friťáku a tak. Pak zavře auto do stodoly a je konec.Prostě toto auto kapánek baští a nedej bože je na něm potřeba i něco opravit.A ty jejich kecičky jak je to auto na hovno se už nedaj číst. Prostě každá sranda něco stojí. Třeba já osobně jsem si tě taky tam zařadila. Za to se omlouvám:-) POkud teda nejseš jeden z nich:-)
-
17:23:47 11.3.2010
Já si tohle auto koupil protože se mi líbilo a protože nejsem zrovna boháč šáhl jsem mo motoru 1.8 taky proto že na tu dobu je to docela solidní výkon na 1.8 a upřímě jsem čekal že když se zeptám na něco tak mi někdo poradí ale když vím že to začalo mím dotazem na spotřebu a jak to pokračovalo no k tomu není co říct.A teĎ se pomalu někdo směje že se ptám na spotřebu že jsem si měl koupit něco jiného.Myslím že by jsme si měli pomáhat řešit problémy když máme stejná auta a ne se jeden druhému vysmívat a dohadovat.Těm co se mi snažili poradit děkuju.Myslím že by jste měli pouvažovat o čem by měl být takový klub.
-
17:02:31 11.3.2010
Mnoo jako já se nechci nějak do této debaty zapojovaat, ale jako 20VT nemá oproti 1,8 pár koníků nevíc, ono je to nějakejch 90, a mít 130 nebo 220 je rozdíl celkem markantní. turbo nemám, mám posranýho dvoulitra, ale kdybych v tom neměla tolik peněz, tak bych ho hned šoupla do bazaru a koupila 20VT. Měla jsem ho půjčený a je to fajne svezení. Nebylo by to o tom, že bych si chtěla honit ego( nic jinýho si honit nemůžu), ale to auto reaguje absolutně jinak, má to zátah jako kráva, pokud je teda ten daný kousek v pořádku a není to šrot. Je to prostě jinej level.
-
14:40:12 11.3.2010
Ja bych svoji 1.8 za jinou motorizaci nevymenil a jestli ma nekdo potrebu se presvedsovat, ze jeho motorizace je lepsi, nez nekoho jineho, tak si svou motorizaci neni jistej a stazi se jen lecit svoje mindraky. Takovych lidi mi je lito.
Jinak diskuze typu, ze moje auto je srovnatelny jako 16VT s polomrtvym turbem je uplne zbytecna a bezpredmetna.
-
10:07:53 11.3.2010
Vim jaky to je jet 150km za trema 20VTckama a kdyz se napr. predjizdelo,jeste nejakou chvili mi trvalo nez jsem se k nim zase pridal...:D
-
08:50:51 11.3.2010
Za naprosto stejných rychlostních podmínek mám na téže trase 8,4 l/l00 km.Přiznávám se však,že motor na nižších rychl.stupních moc nevytáčím,což může být u FC 1,8 důležité.
-
03:52:36 11.3.2010
normalni to neni, 1.8 by mela zrat v benzinu a zahrata kolem tech 8 litru kdyz tam budes mit 5ku a pojedes 90 :D takze zahrate to neni, jako duchodce asi taky nejezdis, radit taky musis tak pocitej tak +2 litry na kratsich cestach nebo v obci, a jsme u 10, no a jak se rozhodnes ze pudes s otackomerem do cerveneho na 3 a 4 tak + dalsi 2 litry a kdyz to budes tocit v kazdem kvaltu tak jeste aspon dalsi 2 litry davam 2 mesice na gumy :D jednoducha matika nevim co tu kdo resi? Ale na druhou stranu je pravda ze dneska ma kdejake rodinne auto 100 koniku a zere polovinu a poradne kary vyssi tridy s dvojnasobnym obsahem i vykonem zerou treba jen 5,5 litru, tak bych taky uvazoval :D
-
20:48:46 10.3.2010
Jo mám vyměněné svíčky cca před 10000 km a vzduchový filtr cca před 5000 km.
-
19:38:29 10.3.2010
Mozna je to i o benzinu..Ja nekdy vemu za 600 a dostanu se 300km daleko a nekdy vemu za 600 a behem 200km jsem na suchu stejnou jizdou skoro..Tak jsem to prestal resit a leju a leju,at se treba utopi..:)
-
19:28:12 10.3.2010
Je vyměněný vzduchový filtr,svíčky?Toto hodně ovlivnuje výkon x spotrebu
-
18:51:57 10.3.2010
Ale taky mě to v podstatě zajímalo se spotřebou protože bych neřekl že to jezdí jak má zdá se mi to nějaké líné, slabé.
-
18:47:56 10.3.2010
simarik
Já nepřemýšlím kde uštřit deci o to mi vůbec nejde Fiata už mám druhého vím že žerou víc jsem jsem chtěl vědět jestli je to normální nic víc.
-
15:50:12 10.3.2010
to Orlik : Jestli nebyl provoz a jel jsi plynule, tak 10L/100Km je hodne. Jsem jel ted Brno-Praha-Brno a prumerne si to vzalo na tech 500km co jsem najel 7,5L/100km a rychlost jsem drzel taky tech 120-150km/hod. Samotnyho me ta spotreba mile prekvapila :-)
Jak jezdim jen po meste, tak si to ted v zime na to popojizdeni 9-10 litru vezme.
-
15:43:07 10.3.2010
:-)))
Orlík: je to OK prostě je to fiat a žere víc, ale máš sporťáka tak si ho užívej a nepřemejšlej proboha kde ušetříš deci !!!
-
11:04:35 10.3.2010
Tak dík mě se to jenom zdálo dost když po městě jezdím shruba za 8.5 tak jsem myslel že to má být trochu mín.
-
23:27:20 9.3.2010
kdyby tocil tak do 3tis otacek,tak bych rekl ze yo,ze je to dost..ale tady bylo tak 4,5tis mozna nekdy i vic,takze si mylsim ze normalka...
-
23:12:00 9.3.2010
No, já bych se přiklonil taky k tomu, že je to dost na 1,8. Po dálnici s minimem řazení a rychlost do 140 bych bral tak 8,5/100. Nevím jestli můžu srovnávat 1,8 Coupe a 1,8 Mareu kombi, ale mě ta 1,8 veme do této rychlosti kolem 8/100.
-
22:36:53 9.3.2010
taky mylsim ze normalka...
-
21:09:16 9.3.2010
Myslím,že je to cca normoš :o)
-
19:44:58 9.3.2010
Zdravím jel jsem z Ostravy do Prahy po dálnici držel jsem se těsně kolem 130-140 a výsledná spotřeba byla kolem 10 litrů na sto km zdá se mi to na 1.8 docela hodně neví čím by to mohlo být?