svíčky

  • von Raven
    no mi se nekdy stane, ze mi pod rovnomernym plynem na dalnici nekdy zacne svitit a co udelam? lautr nic seru na ni, protoze zrovna jedu na lpg :D ale kdyz uz me sere vic tak proste lehce povolim plyn a zase pridam a zhasne :D pritom benzin tam nejde, sem proste zhnily otevrit kapotu a opucovat kontakty
    kdyz jsem ej cistil pred 5 rokama protoze to delalo furt, tak jsem z nich vydlubal i gumicky a otocil je naopak at to lip tesni, ale fiat proste oxiduje a nejvic v motoru, tak to opucuj a nesnaz se podelat vstriky dokud nemusis
  • Elkar
    Ta kontrolka vstřiků by se měla týkat jako by celý příparavy směsi, tkaže pokud svítí, tak motor nedostává co by měl.
  • K0K1N 20VT
    tak dneska ráno to zase nesvítílo,zkusím mezi sebou přehodit vstřiky a když to bude dělat i na jiném válci,tak je to jasné a je to vstřikem.ještě koupím čištění a změřím tu cívku.
  • von Raven
    jeste me napadlo, ze kontrolka vstriku neni jen na vstriky, ale treba na 1.8 je spojena i s vahou vzduchu a myslim ze i krokovym motorkem a kdo vi cim jeste, takze zkus vysistit i toto a kontakty
  • K0K1N 20VT
    tak jsem tomu dneska dál a teď to svítí furt,ještě zkusím něco do toho benzínu a pak budu řešit ty vstřiky. Jeden je prostě nějakej špatnej.
  • Elkar
    Dizkuze na tohle téma tady proběhla a celkem z ní vyplnynulo, že je jednu jestli tankuješ 100oct u Benziny, shellu nebo OMW. Každej má trochu jiný zkušenosti.
  • Milda20vt
    cau tak ja chodim na OMW sa mi zda ze ma lepsi benzin nez Shel tu v boleslave moj nazor.
  • Elkar
    OMW je na tohle zlatej kompromis ale nebudu jezdit 40 km pro benzin. Ale asi zkusím zpět ten Shell.
  • von Raven
    no ja jsem bral 98 u benziny na dvou mistech a znatelne to nejede, mel jsem co delat s fobii htp, uz jim seru na jejich body
    ted jsem nabral v-power a jako bych presedl jinam po par km, mozna ze dnesni 100oct nebo prilit primes na zvyseni oct se srovna v tim co se prodavalo pred dvema rokama nez do toho zacli lit sracky
    .......
    sundej konektor na vstriku a premer ho mel by mit tusim od 8-12 ohmu odpor, nebo to chvili podrz k omezovaci na 2 at se procisti, nebo pouzij nejakou srajdu na vycisteni palivove soustavy, ta ale taky ubere na vykonu
  • K0K1N 20VT
    filtr má asi 15 000 a začlo to právě po tom co jsem tam poprvé dál 98 okt, od té doby to bylo horší a horší, tak nevím ale asi to jeden vstřik nevydržel.
  • Elkar
    von Raven: ja nepoznam na aute rozdil mezi shell, OMW nebo benzina. vsechno beru 100oct
  • von Raven
    co treba zasrany palivovy fitr? menite kazdych 30tis km? obzvlast ted se benzin zasira, kdyz beru odjinud nez shell tak to ani nejede
  • K0K1N 20VT
    tak to mě taky dělá - 6 tis. přeřadím,rozsvítí se vstřiky,šlápnu na plyn a zase zhasnou, asi vstřiky v říti nebo nevím.
  • hurikán
    cau, mam dotaz,

    kdyz vytacim nad 6 tis. otacek, mezi 6 a 7 tis se rozsviceji na chvili vstriky, kdyz preradim tak zase zhasnou. Cim to muze byt?

    Mam vetsi turbo, Warlbro a pruchozi vyfuk ale jinak je vsechno serie.

  • Elkar
    No možná ty kontaky taky nemám nejlepší, občas když jje studenej motor a auto v noci hodne zmoklo, tak se kontrolka rozsvítí, jen mám strach z toho, aby se to nepřeplo do toho omezenýho " servisního" režimu.
  • K0K1N 20VT
    tak dneska z prahy, 150 km ok 50 km to svítilo,zjistil jsem kterej vstřik to dělá,kontakty jsem vzal pilníkem a prejem na kontakty a svítit to přestalo,tak uvidím jak to bude dál,jestli to zase udělá,tak je zkusím mezi sebou přehodit a pak podle toho se budu řídit dál.
  • JP
    Pietro: Každopádně prapříčina celýho toho problému byla to, že odešla věc s nápisem Made in Germany:D
  • Adys
    Aha, aspon jsem zas o něco chytřejší :) To za ty roky postupně nasbírám ;)Dík
  • Coupe20VT PLUS :-D
    20VT nemá kabely ale cívky a na nich rovnou svíce...
  • Adys
    K0K1N 20VT: Zkoušel jsi i káble od svíček??? Krisz psal, že mu to dělaly ty káble...
  • Pietro-Scuderia Italia
    prave ze na boschacky civky je taky napsano made in germany.ty bmw civky maj napsano 1,8 ohm odpor a bosch maj 1 ohm.po vymene za origo auto jede o neco lip ze zpoda a celkem motor ma cistci chod.
  • JP
    Feki: Předevšim je na nich napsáno "Made in Germany". Nevim co to znamená, ale věci s timhle nápisem se na Italskejch autech serou:D
  • Feki
    Pietro hustý!:D
    Nejsou treba levnější a dostupnější?:) ze by jsme vyházeli origo cívky a dali z BMW..:))
  • K0K1N 20VT
    tak jízda do prahy. 100 km dobrý 97 svítily vstřiky a 3 km zase dobrý,tak fakt nevím,zajedu na diagnostiku a uvidím.
  • Pietro-Scuderia Italia
    Ja dal v patek novou civku a nove svicky NGK Platimum a jede to jako krava..
    Na Prvni valec misto origo civka jsem mel tohle od predchoziho majtele...Nedelam si srandu,opravdu tam byla civka BMW!
  • K0K1N 20VT
    tak mi dál nějaký ngk,dál jsem to tam a při normální jízdě nic motor zahřátej ale když jedu pilu.řadím při 6 tis. tak se vstřiky rozsvítí a jak zase sešlápnu plyn tak zase zhasnou,tak jsem tomu chvíli dával a pak už to ani tak nedělalo. Zítra jedu do prahy,mám to asi 200 km,tak uvidím ale zatím to vypadá dobře.
  • K0K1N 20VT
    tak to ti cuká,páč ti to jde bez jednoho válce,to mě taky ale myslím,že to vytočím i přes 4 tis. Já nedávno tankoval 98 a od té doby to začlo dělat, ty svíčky mají už 15000 tis. tak asi jedna odešla,teď jsem byl v obchodě a mají jen 4 ale další by měla dorazit o půl třetí,tak tam zajedu a pak dám vědět.
  • Adys
    K0K1N 20VT: Napiš mi prosím jestli to bylo těma svíčkama nebo něčím jiným...Mám ten samý problém, když nastartuju vše ok jezdím a točím přes 4, ale jakmile se zahřeje olej okolo 50°C začnou svítit vstřiky, sem tam to zhasne, ale většinou mi to furt svítí a při 4tis. ot. cuká a víc jak 4tis. ot nejede...Dík
  • Milda
    ty bosch super 4 jsem dával na 1.8 a moc spokojenost s něma nebyla, pak jsem dal championy (origo co tam maj byt) a celkem to ujde.
  • K0K1N 20VT
    mě tohle dali v obchodě kam jezdím pro díly, taky přímo podle vinka, zejtra zkusím dat nové a uvidím no.
  • Spartak
    taky jsem řešil dilema svíček do svého pluska 20VT. Dal jsem tam co tam patří a bylo tam originálně z fabriky BOSCH FR6KTC a maximální spokojenost.
    obj. číslo Bosche je 0 242 240 572. Mají je skladem pod tímto obj. číslem u Elitu za 208,-/ks. Jen nezapomeňte, že jich potřebujete 5ks :-))

    A prý, že jsou nesehnatelné...
  • K0K1N 20VT
    mám bosch super 4, mají kolem 15 000, při studeném startu vše ok, když se auto zahřeje, začnou svítit vstřiky a jede to na 4 válce, sem tam to zhasne ale pak se to zase rozsvítí, je to svíčkama, nebo mám hledat problém někde jinde? Každopádně jedu zítra pro nové.
  • Feki
    Jasny....Vsak i ty 2 kila cloveka nezabijou..Dal jsem to jen jako dalsi moznost..;)
  • _ACE_
    Cena byla v autokely,tady 795 a poštovny k tomu a si na tom stejně
  • Feki
    http://www.baterie-shop.cz/zapalovaci-svicky-brisk -brisk-platin-c-72_77.html
    Jinak tady ty o kterych jsme mluvili vychazej na cca 750,- 5ks...;)
  • kajo
    český benzín do itala??? aha takže tankuješ v IT???
  • _ACE_
    DR15YPP-1 cena:966Kč/5ks
  • _ACE_
    Feki: ano jednobod platin: DR15YPP-1
    Na 20v 108kw
  • von Raven
    do 200/ks se vejdes
  • Elkar
    LR14YPP pro 16vt...

    jen se mi nedaří najit cenu tam :-X
  • Feki
    ACE: myslíš přesně ty PLATINUM jednobodovy?
  • _ACE_
    http://www.brisk.cz/catalog.php?cat=1
    Tady je vyhledávání sviček Brisk.
    Kupoval jsem ted taky platinky na 20V v Autokelly je měli na skladě.Jinak Brisky jsem používal na všech autech a nedám na ně dopustit.
  • Coupe20VT PLUS :-D
    20VT má jiné svíčky už jen třeba kvůli tepelné odolnosti... kup BOSCH přímo podle typu svého motoru a nelaboruj nad tím...
  • Feki
    Jeste kdyz sme u toho..Treba v auto Kelly kdyz se ridim typem svyho auta tak vyjedou jiny svicky nez na 20VT a to mam 20V..Tak otazka..Jakej je rozdil ze vyjizdi na zminovany motory jinej sortiment?Je to hodne blby kdyz na 20V pouziju svice na 20VT doporucovany?Pac ty Brisk Platinum co doporucujete tak mi nevyjeli na muj motor..:(
  • von Raven
    svicky sme resili tak mesic dva zpatky, ale napisu to znova... mam odzkousene bosch super6 myslim, ze to bylo tak a byly slusne, 2x NGK a kolem 7tis a vys se uz horsily starty a spalil sem dve civky (mozna maji vetsi odpor, odtrh kontroluju pravidelne na 0,95) pak sem koupil levne brisk alline a po 4tis sem je v tahu pokazde vysmahnul a zacly vynechavat valce, jak se zchladily zas jely a ted mam brisk platinum, cena jako ngk ale najeto 15tis a nepozoruju zadny rozdil od novych a tocim to do omezovace kazdou jizdu aspon 4x, jezdim denne, vyrobce udava zivotnost 90tis km
    celkem mam s coupe najeto 55tis km, 15 bosch, 10 ngk, 10 ngk, 5 alline, 15 platinum
  • turbo
    s NGK mám nejlepší zkušenosti jak na motorkách, autech,motorových pilách.Bohužel sou dražší.
  • Carlos 20vt
    Taky nemám dobré zkušenosti s NGK..Brisky se mi osvědčily mnohem lépe!!
  • Simarik
    jezdim jen na NGK a v pohodě, co je na nich špatnýho ?
  • von Raven
    NGK ne e, daval sem origose NGK podle fiatiho manualu a nutno menit jak olej co 10tis, dve serie obe po 10 znatene slabsi, ale enlepsi zkusenost zatim s briskama platinum jednobod, svete div se, ja tez
  • Coupe73
    ??? N.G.K. neee??????
    To zní jako český benzín do itala
  • kajo
    netrap. N.G.K. a maš to
  • Zdeněk
    chtěl bych se zeptat dají se někde sehnat zapalovací svíčky fiat orginál fyssr gyssr nebo něco takového kdysi jsem to měl od předchozího majitele v tipu jsou to pořád doporučené svíčky do nových aut ale na internetu to nikde nevidím dají se někde sehnat?